Telecom News - NetBus ותדע מתי האוטובוס מגיע

NetBus ותדע מתי האוטובוס מגיע

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לתחבורה >> NetBus ותדע מתי האוטובוס מגיע
מאת: מערכת Telecom News
18/04/13,  08:06
מטרת / הייעוד של התוכנה: עדכון 3.3.14: אפליקציית NetBus לאייפון מבוטלת ובמקומה יש אפליקציה חדשה - Ototo להורדה בחינם - כאן.
לאנדרואיד אפליקציית NetBus עדיין פועלת עד פרסום הגרסה החדשה של Ototo.

עדכון 1.8.13
: האפליקציה בחינם לתחבורה ציבורית NetBus צברה  עד היום מעל רבע מיליון משתמשים.  
האפליקציה עודכנה. עד כה היא כללה חיזוי הגעת האוטובוס לתחנה ע"ג מפה וטיימר. עתה הוסף לחצן המזהה את מיקום התחנה בה המשתמש נמצא ומוצגים בזמן אמת היכן נמצאים כל הקווים שעוצרים בתחנה עבור אלה שיש להם כמה קווים אופציונאליים. כלומר, מעתה אין צורך לבדוק כל קו בנפרד, אלא ניתן לראות את כולם בתצוגה אחת. כמו כן, הוסף עמוד תמונה יומית שמשתנה כל יום. בכל חודש אחת מהתמונות שנבחרו תזכה את בעליה בכרטיס חופשי-חודשי.


עדכון 9.7.13: האפליקציה בחינם לתחבורה ציבורית NetBus דוהרת לקראת רבע מיליון משתמשים.
היום נמסר, שהאפליקציה החינמית, שהושקה אך לפני כמה חודשים ספורים, כבר צברה 225,000 משתמשים והיא מתקרבת במהירות למספר משתמשים מרשים ביותר של רבע מיליון.
למרות שקיימות אפליקציות חינמיות נוספות לתחבורה ציבורית כמו Wimb-Real Buses in Real Time, או ILNextBus, או איפה בוס, או קווי לילה, או Bus Nearby, הצליחה האפליקציה בחינם הזו להתבלט במיוחד.

אספקת מסלולים וזמני אמת של התחבורה הציבורית.
שם התוכנה: Net Bus - ותדע מתי האוטובוס מגיע.
קישור להורדה: הורדה בחינם - לאנדרואיד
הורדה בחינם - לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם מספקת זמני הגעה של חברות רבות כמו אגד, דן, מטרופולין, נתיב, סופרבוס, קווים, מטרודן, אפיקים, אומני אקספרס ועוד. מספקת מסלולים ועוד. הנתונים מתי קו האוטובוס המבוקש מגיע לתחנה הקרובה הם עפ"י נתוני מיקום המסופקים ע"י שרתי משרד התחבורה ומעובדים כדי להתאימם לעומסי התנועה באותו הרגע, תוך התחשבות גם ברמזורים, עצירות בתחנות ומפגעי דרך. בנוסף, מוצג שעון הסופר לאחור עד לרגע שהאוטובוס מגיע לתחנה. האפליקציה בחינם מראה בזמן אמת איפה האוטובוס נמצא ע"ג מפת גוגל, ומאפשרת שמירת קווים מועדפיםלחיפוש מהיר וחיפוש עפ"י מס' הקו.
עדכון מ-27.5.13: החברה גייסה כמה מאות אלפי דולרים מקרן הון סיכון סגמנט ומשקיע פרטי.
 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share