Telecom News - רד תקשורת פרסה רשת אלחוטית ברחבי כפר הנוער בן שמן

רד תקשורת פרסה רשת אלחוטית ברחבי כפר הנוער בן שמן

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> רד תקשורת פרסה רשת אלחוטית ברחבי כפר הנוער בן שמן
רד תקשורת פרסה רשת אלחוטית ברחבי כפר הנוער בן שמן
מאת: מערכת Telecom News, 21.4.13, 13:30
 
לאחר שהקימה וציידה את כפר הנוער בן שמן במעבדת מחשבים ואחר כך בשתי כיתות מחשבים מדוגמות, עברה חברת רד תקשורת, לשלב נוסף בתמיכתה בכפר ופרסה בו רשת תקשורת אלחוטית. היקף ההשקעה בסיבוב הנוכחי - כ-100 אלף ₪. הפעילות בוצעה במסגרת פעילותה של רד בקהילה ותמיכתה בחינוך לטכנולוגיה ולמדעים.
 
כפר הנוער בן שמן, הקיים זה 85 שנה, מהווה את ביתם של כ-400 תלמידים מגילאי גן ועד י"ב. במקום פועלים שתי פנימיות, שני בתי ספר ומשק חקלאי. הכפר קיבל פעמיים את פרס "שר החינוך" בבית הנשיא. רוב חניכיה של הפנימייה מגיעים מאזורי הפריפריה, כשחלק מהילדים מגיעים לכפר בהמלצת שירותי הרווחה וחלק מופנים על ידי עליית הנוער. בכפר קיימת אוירה לימודית מיוחדת, המאפשרת לבני הנוער לפתוח דף חדש בחייהם ולהביא לידי מיצוי את כישוריהם החברתיים והאישיים ובכך להעלות את סיכוייהם להצליח בעתיד. כ- 95% מהבוגרים מתגייסים לצה"ל.
 
 זהר זיסאפל, ממייסדי ובעלי רד תקשורת, הבטיח לתלמידים במהלך ביקורו במקום, כי אם מישהו מהם ימשיך ללימודים גבוהים במדעי המחשב או בהנדסת אלקטרוניקה, מובטחת לו מלגת לימודים לכל התקופה.
 
במסגרת פעילותה של רד בקהילה ותמיכתה בחינוך לטכנולוגיה ולמדעים, יוזמת רד במהלך השנה כ- 12 פרויקטים בעלי אופי דומה, המתמקדים בשיפור תנאיהם של תלמידים ובני נוער בפנימיות ובבתי ילדים ברחבי הארץ.
 
 
בתמונה: זהר זיסאפל חונך את מרכז המחשבים החדש בבן שמן. צילום: בוב אליעז
בן שמן רד תקשורת
Bookmark and Share