Telecom News - סמסונג ישראל מרחיבה היצע תכנים בשירות ה- SmartVOD

סמסונג ישראל מרחיבה היצע תכנים בשירות ה- SmartVOD

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> סמסונג ישראל מרחיבה היצע תכנים בשירות ה- SmartVOD
סמסונג ישראל מרחיבה היצע תכנים בשירות ה- SmartVOD
 מאת: חיים חביב, 21.4.13, 18:30SmartVOD Logo

סמסונג מציעה ממגוון תכניות הילדים של הופ, סוד הקצב של מיכל, טיגי הטיגריס, שירי ילדות ישראלית ועוד.
 
סמסונג ישראל הכריזה על הרחבת עולם התכנים בשירות SmartVOD עם מיטב תכניות ילדים של הופ, ובהמשך להשקה באוקטובר האחרון, עם אולפני דיסני וורנר, והזרמת תכנים רציפה מרשת ערוץ 2. תכני הופ כוללים, בין היתר, את תכניות יובל המבולבל, הסדרה כוח הקצב, ממלכת טוביהו עם טוביה צפיר, סדרת האנימציה טיגי הטיגריס, סוד הקצב של מיכל ועוד.
 
כל תכני הקטגוריה נכללים במנוי החודשי בשווי 30 ₪, הכולל גם תכניות טלוויזיה בעדכון שוטף, תכני ילדים (קופיקו, גילי בא לבקר), הופעות חיות (הקילרז, קולדפליי, פול מקרטני) ותכני טבע בתלת ממד. המנוי מוצע בשיטת צפה כפי יכולתך בכל אחד ממאות התכנים הזמינים במנוי.
 
סמסונג הנה הראשונה להשיק שירות זה בישראל  ומאפשרת לכל לקוח, חדש או קיים, ליהנות מספריית תוכן ענקית, בעזרת שלט הטלוויזיה בלבד ובמחירים הנמוכים ביותר בשוק בישראל.
 
השירות תומך בדגמי הטלוויזיה מסדרה (E (2012 ומסדרה (D (2011 וייתמך גם בסדרה F שתוצג במהלך השנה בישראל, כמו גם בנגני בלו ריי וצגי מחשב תומכים (MFM) ולמעשה זמין ללקוחות שכבר רכשו טלוויזיית Smart TV של סמסונג.

לתפעול השירות נדרש חיבור לאינטרנט (קווי או אלחוטי) ברוחב פס גבוה, להנאה מיטבית מאיכות הסרטים. סמסונג ממליצה על קישור לאינטרנט ברוחב פס של לפחות 5 מגה, רצוי בחיבור קווי.
 
את השירות פיתחה ומתפעלת חברת Vonetize המתמחה בפיתוח אפליקציות ל- Smart TV, והינה שותפה של סמסונג במספר מיזמים ברחבי העולם ובישראל. חברת Vonetize מתחזקת חוות שרתים ייעודית לשירות המאפשרת הזרמת וידאו באיכות 1080p 3D לכל בית בישראל, ומציעה פתרון סליקת אשראי ייחודי המאפשר נוחות מירבית ללקוחות וסליקת אשראי ישירות ממסך הטלוויזיה.
 
נועם יוספידס, מנכ"ל חברת Vonetize: "אנחנו שמחים להרחיב את מאגר שותפי התוכן שלנו עם הערוץ המצליח הופ!, ולאפשר לכל הילדים שבביתם טלוויזיה חכמה של סמסונג, לצפות בהם בכל שעה וללא הגבלה במסגרת המנוי. אנחנו ממשיכים בהוספת ספקי תוכן מהארץ ומהעולם בכדי ליצור את השירות המגוון ביותר, בעלות ההגיונית ביותר בישראל".

יוספידס מגלה, כי בתקופה הקרובה צפויות הפתעות נוספות ביניהן ספקי תוכן אחרים ושדרוגים בפן הטכנולוגי של המערכת והאפליקציה.
 
מחירים לדוגמא:
  • סרט באיכות HD – 17.99 ₪ ל- 48 שעות
  • סרט באיכות 3D – 22.99 ₪ ל- 48 שעות
  • 'סרט למבוגרים' FullHD –  19.90 ₪ (הסרטים זמינים מהשעה 21:00)
  • סרט למבוגרים 3D – 24.90 ₪ (זמינים מ 21:00)
  • מנוי חודשי – 29.99 ₪ לכל התכנים (מנוי מתחדש הניתן להפסקה באמצעות השלט בכל עת וללא התחייבות)
  • בנוסף, מציע השירות כרטיסיות להשכרת מספר סרטים במחיר אטרקטיבי, וקופונים והטבות נוספות (לדוגמא כרטיסיית 10 סרטים ב 149.99 ₪).
סמסונג ישראל
Bookmark and Share