Telecom News - המלחמה הבאה - מיקום מקלטים-אפליקציה בחינם לניווט למקלטים באזעקה

המלחמה הבאה - מיקום מקלטים-אפליקציה בחינם לניווט למקלטים באזעקה

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם של גופים ציבוריים >> המלחמה הבאה - מיקום מקלטים-אפליקציה בחינם לניווט למקלטים באזעקה
מאת: מערכת Telecom News
22/04/13,  10:59
מטרת / הייעוד של התוכנה: מיקום המקלטים במדינה וניווט ישיר אליהם על גבי מפה בעת אזעקה.
שם התוכנה: המלחמה הבאה
קישור להורדה: בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה:
במציאות הישראלית המלחמה הבאה יכולה להגיע כל רגע. קיימת אפליקציה כדי שברגע האמת ניתן יהיה לדעת היכן בדיוק נמצא המקלט הקרוב ביותר.

יושבים בבית קפה? נמצאים בפגישה בעיר זרה? בדרך חזרה מהטיול בצפון? באירוע משפחתי רחוק? כאשר נשמעת אזעקה פותחים את האפליקציה בחינם לאייפון ומקבלים את המסלול למקלט הקרוב ביותר בהתאם למיקום בו נמצאים.
לאחר שמגיעים למקלט, ניתן למצוא באפליקציה גם פנס מובנה עם פתיחה מהירה ואפשרות להפעלה רגילה או מהבהבת כדי לאותת לכוחות הבטחון וגם רדיו מובנה
המאפשר להאזין לתחנת גלי צה"ל, התחנה העדכנית ביותר - במקרה של אירוע חירום. בנוסף, האפליקציה בחינם כוללת עמוד הנחיות עזרה ראשונה. 

האפליקציה מכילה את מיקומם של רוב המקלטים בישראל, ומתעדכנת אוטומטית ללא צורך להוריד גרסה חדשה.

האפליקציה זכתה במקום הראשון בפרס השר לשיפור השירות לציבור בתחרות פיתוח האפליקציות של עיריית תל אביב - אפריל 2013.

לסיכום:
האפליקציה בחינם לאייפון מאתרת את המקלט הקרוב ואת המסלול הקצר ביותר אליו בהתאם למיקום המשתמש. יש בה פנס מובנה ורדיו מובנה להאזנה לגלי צה"ל, הנחיות עזרה ראשונה ועוד. מתעדכנת אוטומטית.



מסכת גז
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share