Telecom News - נשיא המדינה יחנוך מחר (ג'- 23.4) את פארק תעשיית ההיי-טק החדש של סטף ורטהיימר בנצרת, שמשלב תעסוקה איכותית לערבים ויהודים

נשיא המדינה יחנוך מחר (ג'- 23.4) את פארק תעשיית ההיי-טק החדש של סטף ורטהיימר בנצרת, שמשלב תעסוקה איכותית לערבים ויהודים

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> נשיא המדינה יחנוך מחר (ג'- 23.4) את פארק תעשיית ההיי-טק החדש של סטף ורטהיימר בנצרת, שמשלב תעסוקה איכותית לערבים ויהודים
נשיא המדינה יחנוך מחר (ג'- 23.4) את פארק תעשיית ההיי-טק החדש של סטף ורטהיימר בנצרת, שמשלב תעסוקה איכותית לערבים ויהודים
מאת: מערכת Telecom News, 22.4.17:00שמעון פרס

במעמד זה יישא הנשיא נאום מיוחד ויבקר במרכז לשירותי ניהול ופיתוח של חברת אמדוקס, שם יערוך סיור בחדר הבקרה הייחודי של החברה.
 
נשיא המדינה שמעון פרס (בתמונה) יחנוך מחר (יום ג' ה-23 באפריל) את פארק-תעשיית ההיי-טק החדש של סטף ורטהיימר בעיר נצרת שבגליל העליון. הנשיא יישא נאום מיוחד בטקס הפתיחה החגיגי שייערך באולם המרכזי של הפארק, לאחר גזירת הסרט. הפארק החדש  יהווה מקור תעסוקה והשתלבות עסקית וכלכלית לכלל האוכלוסיות המתגוררות בגליל: ערבים, יהודים, דרוזים וצ'רקסים.

פארק זה  יספק בית לחברות סטארט-אפ צעירות כמו גם לעסקים מבוססים, וייצור הזדמנויות רבות ליזמים צעירים. הפארק צפוי לספק כ-1,000 מקומות עבודה בעשור הקרוב, ובסופו של דבר עתיד לאכלס בקרבו כ-25 חברות.

לאחר מכן יקיים הנשיא סיור מיוחד במרכז החדש לשירותי ניהול ופיתוח של חברת אמדוקס, שהייתה הראשונה לפתוח את משרדיה בפארק. חברת אמדוקס הינה המובילה העולמית בפיתוח תוכנה ואספקת שירותים עבור ספקיות תקשורת, מדיה ובידור. לאמדוקס כ-4,200 עובדים בישראל. במרכזה החדש בנצרת – "אמדוקס גליל" - מועסקים כיום כ-100 עובדים המייצגים את כלל המגזרים. מרכז הבקרה של החברה  הוא הראשון מסוגו בישראל ומכיל עשרות מסכים המאפשרים בקרה ושליטה מרחוק על סביבת המערכות של לקוחות החברה הנתמכים על-ידיה במודל של שירותים מנוהלים.

אמדוקס גליל מצטרף למרכזים נוספים לשירותים מנוהלים שיש לאמדוקס ברחבי העולם, אשר יחד מאפשרים תמיכה ביותר מ-500 מיליון מנויים ברחבי העולם.
 
Bookmark and Share