Telecom News - אפליקציית ריצה חדשנית תושק במרוץ השליחים "הר לעמק" שיתקיים בסוף השבוע

אפליקציית ריצה חדשנית תושק במרוץ השליחים "הר לעמק" שיתקיים בסוף השבוע

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> אפליקציית ריצה חדשנית תושק במרוץ השליחים "הר לעמק" שיתקיים בסוף השבוע
אפליקציית ריצה חדשנית תושק במרוץ השליחים "הר לעמק" שיתקיים בסוף השבוע
מאת: מערכת Telecom News, 22.4.13, 17:10

עדכון 30.4.15: אפליקציית מירוץ הר לעמק 2015 לאייפון בחינם בשם "הר לעמק" - כאן.
                         אפליקציית מירוץ הר לעמק 2015 לאנדרואיד בחינם בשם "הר לעמק 2015" - כאן.


מרוץ "מהר לעמק" הינו מרוץ שליחים קבוצתי יחיד מסוגו והראשון בארץ, אשר נמשך 24 שעות למרחק של 215 ק"מ, בין נופיו המדהימים של צפון הארץ מהרי הגליל העליון ועד עמק יזרעאל, המשלב חוויה ספורטיבית אישית בשיתוף פעולה קבוצתי וריצה בשטחים הפתוחים.
 
השנה ייערך מרוץ השליחים השנתי "מהר לעמק" בין התאריכים 25-26.4.2013, זו הפעם החמישית.

המרוץ מתחיל בבוקר יום חמישי (25.4) באתר "האריה השואג" בתל-חי, ממשיך לאורך הנופים של עמק החולה, הכנרת, בקעת בית נטופה, הרי מנשה, עמק יזרעאל, ומסתיים בבוקר יום שישי ביישוב הקהילתי תמרת.
 
במרוץ, שמתחלק ל-24 מקטעים של כ-5-14 ק"מ, משתתפות קבוצות בנות 4, 6 או 8 רצים (גברים, נשים או מעורבות) שמתחלפים ביניהם. מרוץ "הר לעמק" פועל כעמותה ללא מטרות רווח, במטרה לקדם ריצות ארוכות, חיבור אל הטבע ושמירה על איכות הסביבה. את מרוץ השליחים 'הר לעמק' יזמו חברי העמותה לאחר התנסות מוצלחת במרוצים דומים בארצות הברית. בנוסף לחברי העמותה משתתפים בארגון מאות המתנדבים, רובם תושבי תמרת ועוד רבים אחרים, שתורמים מזמנם הפנוי חודשים ארוכים לפני המרוץ וביום המרוץ עצמו. 
 
השנה בזמן שיא של 14 דקות מרגע פתיחתה נסגרה ההרשמה עם 518 קבוצות ו-3730 רצים ובכך גדלה כמות המשתתפים במרוץ בכחמישים אחוז ביחס לשנה שעברה.

אפליקציית "הר לעמק"
אחד היעדים במרוץ "הר לעמק" הוא שילוב ומינוף טכנולוגיה מתקדמת לעזרה ותמיכה ברצים בזמן המרוץ ולאחריו. במרוץ הר לעמק 2013 תבוצע ההשקה הראשונה של אפליקציית הר-לעמק לטלפונים ניידים "חכמים". האפליקציה פותחה על מנת לתת מענה למספר צרכים: בראש בראשונה לאפשר לרצים להפעיל, במקרה הצורך, כפתור מצוקה שיתריע במנהלת המרוץ וגם יציג את מיקומם, כך שזמן התגובה לעזרה לרץ יהיה קצר.

האפליקציה מאפשרת לצוות המרוץ, לחברי הקבוצה הרצה, למלווים שלהם ובני המשפחה לעקוב אחר התקדמות הרצים לאורך המרוץ בכל רגע. בנוסף, יוכלו הרצים לראות את מיקומם ביחס לקבוצות אחרות, את קצב הריצה הממוצע שלהם ואת זמן ההגעה הצפוי של הרץ לתחנה הבאה.

אריק שלמון, מנכ"ל המרוץ: "משימתנו בהר לעמק הינה לשלב ערכים של אהבת הארץ, טבע ואהבה לספורט, תוך הדגשת האלמנט הקבוצתי-חברתי. האנשים המופלאים שמתנדבים מכל הלב וקבוצות הרצים, הופכים את האירוע לחוויה בלתי נשכחת. השנה פיתחנו עבור הרצים את אפליקציית "הר לעמק", שתאפשר לקבוצות לאתר את מיקומם של הרצים במסלול בכל זמן, לקבל צפי הגעה לתחנות על פי מהירות כל רץ, למפות את מסלול הריצה, ולמדוד זמני ביניים בתחנות.

האפליקציה מהווה מהפיכה לרצים הן בחשיבותה הבטיחותית בריצה בשטח ובלילה, הן באפשרות שהיא מעניקה לתכנון אסטרטגי של המשך המרוץ והן ביכולת לבצע אימון מוקדם יעיל בתוואי המרוץ. בעקבות הניסיון של מרוץ 2013 והלקחים שנפיק נמשיך בפיתוח והרחבת היכולות למרוצים הבאים".

מדובר בגרסה ראשונה של האפליקציה, שפותחה על ידי חברת T.H.T המתמחה בפרתונות אוטומציה לתהליכים ארגוניים. המשתתפים יכולים להוריד את האפליקציה לטלפון עם יכולות GPS ותקשורת 3G. האפליקציה "מירוץ הר לעמק" זמינה להורדה בחינם למשתמשי אנדרואיד וגם לבעלי מכשירי אייפד, אייפוד ואייפון.

משתתפי המרוץ החלו להתנסות בשימוש באפליקציה עבור אימוניהם בתאריך 11.4. 

צילום הרצים: גלעד קוולרצ'יק
תמונות מסך של האפליקציה:
אפליקציית "הר לעמק"
אפליקציית "הר לעמק"
אפליקציית "הר לעמק"



 
 
Bookmark and Share