Telecom News - נשיא המדינה חנך היום את פארק ההיי-טק של סטף ורטהיימר בנצרת

נשיא המדינה חנך היום את פארק ההיי-טק של סטף ורטהיימר בנצרת

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> נשיא המדינה חנך היום את פארק ההיי-טק של סטף ורטהיימר בנצרת
נשיא המדינה חנך היום את פארק ההיי-טק של סטף ורטהיימר בנצרת
מאת: מערכת Telecom News, 23.4.13, 23:00
 
נשיא המדינה בנאומו:"לא יהיה דו קיום אמיתי בין יהודים לערבים ללא שויון מלא!"

הפארק יעניק תעסוקת הייטק איכותית ליהודים וערבים כאחד  ויספק כ-1000 מקומות עבודה חדשים בעשור הקרוב
 
נשיא המדינה, שמעון פרס חנך הבוקר את פארק-תעשיית ההיי-טק החדש של סטף ורטהיימר וגזר עימו את הסרט לפתיחת הפארק. הפארק החדש  בנצרת שבגליל, יהווה מקור תעסוקה והשתלבות עסקית וכלכלית לכלל האוכלוסיות המתגוררות בגליל: ערבים, יהודים, דרוזים וצ'רקסים. הפארק צפוי לספק כ-1,000 מקומות עבודה בעשור הקרוב, ובסופו של דבר עתיד לאכלס בקרבו כ-30 חברות יהודיות וערביות ממוקדות ייצוא.
 
הנשיא פרס נשא נאום מיוחד בטקס הפתיחה החגיגי ופתח בברכות חמות לסטף ורטהיימר: "אני מודה לך סטף, בשם מדינת ישראל על פרויקט יוצא דופן זה. המפעל הזה כאן הוא צעד ראשון ומבטיח לשלום ודו-קיום בין כל המגזרים.  לא יהיה דו-קיום בין יהודים לערבים אם לא יהיה שיויון אמיתי, הלכה למעשה, ברמת החיים בין כל המגזרים. אם נמשיך לקדם את השוויון אנו נזכה בשינוי מהפכני. אני לא מקבל שיויון שמתבטא רק בכותרות העיתונים אני מקבל רק שיויון אמיתי . מהות הפארק הזה הוא הענקת תעסוקה איכותית ויצירת מקומות עבודה ושיויון הזדמנויות לכולם- הפארק הזה מוכיח שזה לא חלום זו מציאות. המפעל כאן הוא ההצהרה הכי טובה לדו-קיום בין יהודים לערבים, זה ממשי ובעל תוכן, ולא רק מילים ריקות". לאחר מכן פנה הנשיא לראש העיר של נצרת ואמר לו: "אדוני ראש-העיר, אתה עומד לקבל עיר חדשה. הפארק הזה זו המילה האחרונה בטכנולוגיה והוא יביא את עירך לפסגות חדשות".
 
נשיא המדינה הצטרף לביקורת שהעלה סטף ורטהיימר על הזמן הממושך (למעלה מ-10 שנים) שלקח להקים את הפארק בשל בירוקרטיה, ואמר כי לא יעלה על הדעת שפרויקטים תעשייתים איכותיים שבאים לייצר מקומות תעסוקה ושויון הזדמנויות לכלל המגזרים יתקלו במכשולים כה רבים וייקחו זמן רב כל כך.
 
התעשיין סטף ורטהיימר נשא גם הוא דברים בטקס הפתיחה ואמר: "גן התעשייה בנצרת הינו מודל ותרומה אמיתית לכלכלה לחברה ולדו-קיום יהודי-ערבי. ייצור מקומות עבודה ופרנסה בגליל הם שישאירו כאן את הבנים והבנות מכלל המגזרים ויסייעו לפיתוח הפריפריה והמדינה, גם כאן אנו נקיים הכשרה מקצועית תוך טיפוח דו קיום תרבותי משולב והזדמנות שווה לכולם". יודגש כי בפתח דבריו הדגיש סטף ורטהיימר את העובדה המצערת שהקמת הפארק נמשכה כמעט עשור, ונתקלה במכשולים בירוקרטיים רבים, בעוד הקמת פארק זהה לזה בטורקיה לקחה כשנתיים: "יותר מידי עורכי דין, מנהלים ובירוקרטיה הפריעו לקידמה ולפרנסה. בעשר שנים יכולנו לעשות הרבה יותר".
 
ראש העיר של נצרת מר ראמז ג'ראייסי ברך את נשיא המדינה ואת סטף ורטהיימר ואמר: "חזון ההיי-טק מעניק תקווה לצעירים ומתפתח בנצרת בקצב מהיר"
  חדר הבקרה
לאחר מכן, קיים הנשיא סיור במרכז החדש לשירותי ניהול ופיתוח של חברת אמדוקס, שהייתה הראשונה לפתוח את משרדיה בפארק. הנשיא קיבל הסבר אישי ממנכ"ל אמדוקס מר אלי גלמן בחדר הבקרה הייחודי של אמדוקס.

מרכז בקרה  זה הוא הראשון מסוגו בישראל ומכיל עשרות מסכים המאפשרים בקרה ושליטה מרחוק על סביבת המערכות של לקוחות החברה הנתמכים על-ידיה במודל של שירותים מנוהלים.

הנשיא התעניין בנתוני החברה, באופן הטיפול בתקלות ומהטכנולוגיה המתקדמת של החברה, והודה למנכ"ל אמדוקס על תרומתו הגדולה בפתיחת מרכזים של החברה ביישובי הפריפריה.

חנוכת המרכז עם נשיא המדינה
 בתמונה- סטף ולין ורטהיימר, ראש עיריית נצרת ראמז ג'רייסי (מימין) ונשיא המדינה שמעון פרס.
 קרדיט צילום: מארק ניימן/לע"מ
Bookmark and Share