Telecom News - דב בהרב מצטרף למועצת המנהלים של אלוט תקשורת

דב בהרב מצטרף למועצת המנהלים של אלוט תקשורת

דף הבית >> מינויים >> דב בהרב מצטרף למועצת המנהלים של אלוט תקשורת
דב בהרב מצטרף למועצת המנהלים של אלוט תקשורת
מאת: מערכת Telecom news, 30.4.13, 21:00דב בהרב

בהרב, יו"ר התעשייה האווירית היום, ומנכ"ל אמדוקס לשעבר, מביא עימו ניסיון עשיר בפיתוח ובהובלה של חברות טכנולוגיה רב לאומיות.

אלוט תקשורת  הודיעה היום על מינויו של דב בהרב למועצת המנהלים של החברה. המינוי ייכנס לתוקף ב- 30 באפריל, 2013.

"אנו מתכבדים לצרף אדם עתיר ניסיון ניהולי למועצת המנהלים שלנו", אמר שרגא כץ, יו"ר הדירקטוריון של אלוט. "אלוט ממשיכה לסייע למפעילי רשתות תקשורת להפוך לספקי שירותים בתחום אורח החיים הדיגיטלי, ומומחיותו של דב תהווה נכס חשוב לצוות שלנו ותסייע להוביל את אלוט אל שלבי הצמיחה הבאים".

בהיותו נשיא, מנכ"ל וחבר מועצת המנהלים של חברת אמדוקס הוביל בהרב את החברה לצמיחתה המרשימה של אמדוקס, באמצעות התרחבות אנכית ורוחבית, רכישות רבות וביצוע שינוי ארגוני.

בהרב הצטרף לאמדוקס ב- 1991 במגוון תפקידי ניהול בכירים - נשיא החברה הבת של אמדוקס בארה"ב Amdocs, Inc וכן מנהל הכספים ומנכ"ל חברת אמדוקס. בהרב הוביל את החברה בהצלחה בתקופת השפל העולמי של סקטור הטכנולוגיה. לפני 1991 שימש בהרב סמנכ"ל התפעול של חברת אופרוטק.

מאז יולי 2011, משמש בהרב גם יו"ר מועצת המנהלים של התעשייה האווירית, ומאז נובמבר 2010 משמש חבר מועצת המנהלים של חברת מלאנוקס. בהרב הוא בעל תואר ראשון בפיזיקה ובחשבונאות, ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.
דב בהרב יהיה החבר השביעי במועצת המנהלים של אלוט, זאת לצד היו"ר שרגא כץ, רמי הדר, יגאל יעקבי, נורית בנימיני, סטיבן ד' לוי ואיציק דנציגר.  
Bookmark and Share