Telecom News - הסטארט אפ הישראלי ImagineNation פיתח מודל "לחדש וליזום כמו ישראלי"

הסטארט אפ הישראלי ImagineNation פיתח מודל "לחדש וליזום כמו ישראלי"

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסטארט אפ הישראלי ImagineNation פיתח מודל "לחדש וליזום כמו ישראלי"
בלעדי: הסטארט אפ הישראלי ImagineNation פיתח מודל "לחדש וליזום כמו ישראלי". המטרה: הכשרת מנהלים ישראליים בפיתוח מוטיבציה, דפוסי חשיבה והתנהגויות של יזמים ובעלי חידושים בישראל, כך שיוכלו, בין היתר, להציג את החברה שלהם בהצלחה בחו"ל ולפתח רעיונות מוצלחים.
מאת: אבי וייס, 1.5.13, 00:05

חברת ההזנק, שהמוטו שלה הוא: "חדשנות לכולם כל היום",  קידדה וארגנה את מרכיבי המפתח מאחורי ההוויה היזמית הישראלית לתוך מודל לימודי המועבר בצורת משחק מנהלים עבור מנהלים בעולם היזמות.
 ג'נט סרנק
חברת סטארט אפ ישראלית חדשה ImagineNation  "חדשנות לכולם כל היום", שהוקמה ע"י ג'נט סרנק (Janet Sernack) (בתמונה), שעלתה מאוסטרליה לישראל עם היוזמה הזו וצרפה אליה אנשי מקצוע מנוסים ישראליים, מאפשרת בצורה פרובוקטיבית ובעלת דמיון, למנהלים ומאמנים בארגונים, לפתח את היכולת החדשנית והיזמית שלהם כדי להתמודד עם האתגרים הגלובאליים.

זאת, באמצעות מודל "Innovate like an Israeli"  - ILI ("ליזום כמו ישראלי"). המודל הוא למעשה משחק מנהלים לסטארט-אפים. במודל הוטמעו מרכיבי מפתח העומדים בבסיס דרכי החשיבה וההתנהגות של יזמים ישראליים.

הסטארטאפ ImagineNation מציע 3 סוגי למידה, שמכשירים מנהלים בצורה פרובוקטיבית איך להיות מסוגלים לפתח יוזמות, התנהגויות וכישורים, אלה המביאים להצלחה כה גדולה של הרעיונות הישראליים.

אימון למנהלים ומאמנים הרוצים לסייע ללקוחות להיות חדשניים: 12 שבועות של סמינר מקוון דרך האינטרנט. 

המנהל החדשני: סימולציה עסקית, שנוצרה בארץ, המשלבת עקרונות ותהליכי למידה כדי ליצור תכונות של חקר, ויכוח ופתרון בעיות.

אימון צוותים: התאמה אישית לצוותים הרוצים ליצור ארגונים חדשניים.
 
כל אלה, על בסיס ניתוח מרכיבי מפתח העומדים מאחורי הניסיון והחדשנות הישראלי, מכוונים ליצור ראיית עולם שונה, לפתח עמידות מול הלא-נודע, מול אי-בהירות ומול אי-יציבות ולהפוך את החדשנות לעניין יומיומי כדי ליצור סביבות עבודה נלהבת.
הצלחה
Bookmark and Share