Telecom News - BI בלחיצת עכבר לכל עובד

BI בלחיצת עכבר לכל עובד

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> BI בלחיצת עכבר לכל עובד
חברת SIT - נציגת Tableau Software חושפת את גרסת 8.0 של מערכת ה- Business Inteliggence להמונים. בלחיצת כפתור עכבר, כל אחד בונה לו את לוח התצוגה האישי בו יראה ניתוחים בזמן אמת של כל נתון מכל מקור מידע. 
מאת: אבי וייס, 1.5.13, 19:00

באירוע בהשתתפות מאות לקוחות ושותפים, שנערך במתחם Yes Planet בראשון לציון, חשפה אמש (30.4.13) חברת SIT, נציגת טבליאו (Tableau), את היכולות של המערכת, שמכה את כל מתחרותיה בעולם ה- BI. 
Tableau
אלי גולדפרב, מנהל פעילות טבליאו בישראל, SIT: "התחלנו מאפס אך לפני כ- 3 שנים. כיום, יש לנו מאות לקוחות, מכל מגזרי השוק. לפני כחודש יצאה בארה"ב גרסה 8.0 ואנו מציגים אותה לקהל העסקי הישראלי. נציג גם סיפור לקוח של N-Trig, כדי להדגים כיצד כל עובד יכול לבנות לו את הכלים שיספקו לו מענה לניתוח והצגת מידע המעניין אותו לצרכי עבודתו, בלי כל ידע טכני מוקדם ב- BI. 

המערכת הזו מתממשקת למערכות נוספות שאנו מספקים לארגונים, החל ממיקרוסופט דינמיקס CRM, דרך מערכת ERP של QAD ומערכות ארגוניות נוספות. הכל משתלב באופן שקוף למשתמש הקצה, על כל מסך בכל מקום.

הדגש במערכת של טבליאו הוא: לספק את היכולת להבין נתונים ע"י כל אחד, בצורה פשוטה, עם מינימום תלות באנשי טכנולוגיה ובאנשי BI. לקוחות רבים כבר הבינו את הצורך הזה ובחרו בפתרון שלנו, החל מבזק, דרך גולן טלקום וכלה במשרד הביטחון וארגונים ועסקים רבים אחרים בישראל. 

המוצר הזה, שמותקן על מחשב \ שרת PC רגיל, כולל שני חלקים מרכזיים:
א. תצורת לקוח שולחני, מיועד למי שיושב מול מחשב שולחני.
ב. תצורת שרת, מיועד למי שמגיע בדפדפן מכל מכשיר קצה, כולל ממכשירים ניידים דוגמת סמארטפונים וטאבלטים. בנוסף, פותחו אפליקציות ייעודיות לסמארטפונים, למערכות ההפעלה המרכזיות: לאייפון ואנדרואיד. 

הכוח של המערכת: היא פועלת באופן שקוף על כל בסיסי הנתונים שיש בעולם, כולל בסיסי נתונים חדשים מהסוג של גוגל, אמזון, סאפ, Salesforce, Big Data ו- Hadoop. כל סוג של קוביית נתונים ניתנת לניתוח ולחיבור לכל סוג נתונים אחר, מכל בסיס נתונים שיש. 

כך, כל אחד, ללא כל ידע מוקדם, יכול לבנות לו Dashboard, 'לוח אישי' לפי מה שמעניין אותו ומשרת את צרכי העבודה שלו. המערכת מבצעת ברקע 'שכבה סמנטית' שמקבלת נתונים מכל מקור ומאחדת אותם לצורך ההצגה, עבור הלוח של המשתמש.

אפשר לנהל מיליארדי רשומות שמצויות בכל מקום בעולם בכמה לחיצות עכבר, ממש תוך חלקיקי שניה. יש כאן חוכמה רבה מאחור, שמסייעת להצגת הנתונונים באופן ויזואלי, קל להבנה ע"י כל משתמש, מהמנכ"ל ועד אחרון העובדים. את ה- Dashborad ניתן להפיץ בכל דרך ולקיים על זה דיונים, בכל תצורה של לוח תפוצה. זה יוצג על כך מסך בכל מכשיר קצה. זו מערכת שעובדת בענן מאובטח והיא עובדת בצורה שקופה וחלקה למשתמשים".

אייל בן עמרם, סמנכ"ל תפעול N-Trig: "בחנו כמה אופציות לקבל יכולות של BI לכ- 200 העובדים שלנו, שנזקקים לניתוחי מידע, עובדים המבוזרים ברחבי העולם. בחנו את קליקוויו, אבל זה לא עבד. טבליאו הציגה מערכת שקל להטמיע אותה ולתפעל אותה. היא גם הייתה זולה יותר. תוך 3 שבועות מהרגע שהזמנו, המערכת עבדה על כל מחשב וטאבלט, עם כל בסיסי הנתונים הענקיים שיש לנו בחברה ובכל שרשרת הערך שעובדת איתנו, בכל רחבי העולם. אחרי תקופה קצרה גיליתי שמשתמשים בכל חלקי החברה בנו להם Dashboard לניתוחים חכמים, שבכלל לא חשבנו עליהם. למשל: עובד אחד פיתח יכולת לזהות בזמן אמת אצל יצרני הלוחות במזרח שעובדים עבורנו, כל פגם על הלוח כבר בעת תהליך הייצור, מה שקודם היינו מקבלים מהם בדוחות, שבועות אחרי הייצור של הלוחות. כעת, אנו מעורבים בזמן אמת בכל שרשרת האספקה שלנו, עם תהליכי קבלת החלטות מבוססות נתונים בזמן אמת". 

 
ניתוח נתונים
Bookmark and Share