Telecom News - הספרייה המרכזית לעיוורים מאפשרת לציבור ל"היכנס לנעלי העיוורים" ע"י האזנה להקלטת סיפור של אשכול נבו

הספרייה המרכזית לעיוורים מאפשרת לציבור ל"היכנס לנעלי העיוורים" ע"י האזנה להקלטת סיפור של אשכול נבו

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> הספרייה המרכזית לעיוורים מאפשרת לציבור ל"היכנס לנעלי העיוורים" ע"י האזנה להקלטת סיפור של אשכול נבו
הספרייה המרכזית לעיוורים מאפשרת לציבור ל"היכנס לנעלי העיוורים" ע"י האזנה בחינם להקלטת סיפור של אשכול נבו "פורטי לאב".
מאת מערכת Telecom News, 3.5.13, 17:30ספרים בטאבלט

הסופר מאפשר כעת לציבור הרואה להרגיש איך זה ש"אי אפשר פשוט לקרוא" ולהוריד בחינם את הסיפור המוקלט דרך אתר הספרייה או דף הפייסבוק שלה. המאזין מקבל קובץ MP3 שניתן לשמוע אותו בכל מחשב נייח או נייד או בסמארטפון.
 
הספרייה לעיוורים ומוגבלי ראיה בנתניה מפיקה ומשאילה ספרים מוקלטים לעשרות אלפי מנויים עיוורים וכבדי ראייה, שממלאים את שעות הפנאי שלהם. בארץ יש כ-26,000 עיוורים בעלי תעודת עיוור ועוד עשרות אלפי כבדי ראייה. הדיסקים עם הקלטות הספרים (מידי יום מוקלטים עשרות ספרים) מגיעים לעיוורים באמצעות דואר מהיר ישירות לבתיהם.
 
הסופר אשכול נבו החליט לאפשר לאנשים הרואים להשתתף בהאזנה וב"חוויה" שעוברים העיוורים, כדי שירגישו מה עובר על העיוורים, ולהוריד את הסיפור הקצר שלו "פורטי לאב", שהקליט בעצמו בקולו (בניגוד לשאר הספרים המוקלטים ע"י קריינים מקצועיים) עבור מנויי הספרייה לעיוורים. זאת, בחינם, וגם בתקווה, שלאחר החשיפה לסיפור המוקלט, ולהבנה "על קצה המזלג" מה עובר על העיוורים, תוגבר התמיכה בספרייה חיונית זו לא רק בכסף, אלא גם בתקשורת.
 
קישור להורדת הספר מאתר הספרייה – כאן.
קישור להורדת הספר מאתר הפייסבוק של הספרייה - כאן.
ספרים וסמארטפון
Bookmark and Share