Telecom News - סמסונג רושמת היום (4.5.13) הישג גדול

סמסונג רושמת היום (4.5.13) הישג גדול

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> סמסונג רושמת היום (4.5.13) הישג גדול
סמסונג רושמת היום (4.5.13) הישג גדול
מאת: חיים חביב, 4.5.13, 21:50

דגם הדגל של החברה, Galaxy S4, זכה בהכרת משרד ההגנה האמריקאי לשימוש בממשל - הישג יוקרתי לחברה.

משרד ההגנה האמריקאי (DoD) אישר שימוש רשמי בגופי הממשל במכשיר הדגל החדש של סמסונג, אשר הושג רק במרס האחרון בניו יורק. חברת סמסונג אישרה, כי דגם מתוצרתה זכה לראשונה באישור הביטחוני של הממשל האמריקאי. האישור מכסה גם את מערכת האבטחה Knox של החברה ופותח את הדרך לשימוש בהתקן החדש במוסדות הממשל, חלק ממדיניות חדשה.

ההודעה הזו עולה בקנה אחד עם הודעת משרד ההגנה מפברואר האחרון, כי יפתח את רשתות התקשורת שלו לשילוב סמארטפונים וטאבלטים מהחברות אפל ו- גוגל החל מפברואר 2014.

הודעת סמסונג מגיעה ימים ספורים לאחר פרסום הודעת חברת  BlackBerry על קבלת אישור דומה לדגם הסמארטפון החדש שלה BlackBerry 10 ולסדרת הטאבלטים שלה PlayBook.

רק לאחרונה דווח, כי בכוונת הבית הלבן להרחיב את היצע הטלפונים הניידים המשרתים את עובדי הממשל מעבר לצי מכשירי הבלקברי, ולכלול בהם גם את הדגמים המובילים של סמסונג (סדרת הגלקסי), אפל (אייפון וטאבלטים). לפי דיווח ברוייטרס, לפנטגון צי מכשירים ניידים של 600 אלף התקנים, מהם למעלה מ- 2/3 מבית בלקברי. כ- 50 אלף מדגמי אפל ואנדרואיד, שכבר מצויים בידי המשרד משתתפים בפיילוט בדיקה גדול, לרבות לבחינת יכולות  (BYOD (Bring Your Own Device.
גלקסי סמסונג



 
 
Bookmark and Share