Telecom News - בזק מציעה קצב של 100 מגה ב-100 ₪

בזק מציעה קצב של 100 מגה ב-100 ₪

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> בזק מציעה קצב של 100 מגה ב-100 ₪
‏05 מאי 2013
 
בזק מציעה קצב של 100 מגה ב-100 ₪
מאת: מערכת Telecom News, 5.5.13, 13:00בזק

התחרות על קצבי הגלישה הגבוהים עולה מדרגה: בזק מתבססת על רשת ה- NGN המתקדמת כדי לספק קצבים אולטרה מהירים ופורשת תשתית Fiber NGN שתביא את הסיב האופטי עד בתי הלקוחות. כ- 85% מלקוחות בזק גולשים במהירות 15 מגה ומעלה.

בזק מכריזה על מהלך נוסף, שמטרתו הנגשת קצבי הגלישה הגבוהים ללקוחות החברה ומציעה, במסגרת מבצע, קצב של 100 מגה במאה ש"ח בלבד, זאת למשך שנה. מדובר בהנחה של עשרות אחוזים (30-50 אחוזי הנחה) מהמחיר שהיה קיים עד היום.

רן גוראון, משנה למנכ"ל בזק, "מאז השיקה בזק את רשת ה-NGN, אנחנו מקפידים לצאת במהלכים שמטרתם עידוד הלקוחות להצטרף לקצבי הגלישה הגבוהים, באמצעות הורדת מחירים ושדרוג יזום והמוני של קצבי גלישה. יחד עם גידול מהותי ברוחב הפס ממוצע ללקוח, גם כמות המידע הכוללת המועברת על גבי רשת ה-NGN גדילה בקצב מהיר במיוחד, זאת הודות לגידול בשימוש באפליקציות מתקדמות זוללות רוחב פס, בעיקר וידאו. בזק ערוכה לספק כל צורך מצד הלקוחות והרבה מעבר לכך. במקביל לשימוש ההולך וגובר ברשת ה-NGN, בזק כבר פורשת את ה-Fiber NGN, המבוסס על סיבים אופטיים עד בתי הלקוחות, זאת כדי להיות ערוכים לאספקת רוחבי פס של מעל 100 מגה".

המהלך הנוכחי של בזק כולל תשתית אינטרנט במהירות של עד 100 מגה וחבילת דקות שיחה לפי צרכי הלקוח. בזק מציעה מגוון רחב של מסלולי שיחה מ- 100 דקות ועד למסלול הכולל 1,000 דקות שיחה לקווים ניידים ונייחים. חשוב לציין כי ניתן להתחבר לכל רכיב בחבילה בנפרד. כלומר, ניתן לשדרג לקצב הגלישה הגבוה בנפרד וללא כל תוספת דקות. המבצע הינו ללקוחות חדשים וקיימים ובתוקף בין התאריכים 5-26/5/13.

כזכור, רק לאחרונה ביצעה בזק מהלך הנדסי ענק, המבוסס על רשת ה-NGN  המתקדמת, במסגרתו שדרגה את קצב הגלישה לכמיליון לקוחות, זאת ללא כל תוספת תשלום. בעקבות מהלך זה, קצב הגלישה הממוצע של לקוחות בזק עלה בכ-50%, וכ-85% מלקוחות האינטרנט של החברה נהנים ממהירות גלישה של 15 מגה ומעלה. מאז מהלך השדרוגים ניתן לראות מגמה ברורה של עלייה בשדרוגים לקצבים של 20 עד 100 מגה, כאשר כל חודש כ- 15 אלף מלקוחות החברה משדרגים לקצבים אלו.

על פי חברת המחקרים Point Topic, במבט גלובלי, טכנולוגית ה- VDSL (המהווה בסיס לקצבים הגבוהים במיוחד), הציגה צמיחה מרשימה של 28% בכמות החיבורים בשנה האחרונה. נכון לסוף 2012 מספר מנויי ה-VDSL  בעולם עומד על 114.5 מיליון. בבזק צופים כי עד סוף השנה הבאה היקף לקוחות האינטרנט הנהנה מקצבים אלו יעמוד על כ- 25% מסה"כ לקוחות האינטרנט של החברה.
סיבים של בזק
Bookmark and Share