Telecom News - ה- GALAXY S 4 הושק בישראל

ה- GALAXY S 4 הושק בישראל

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> ה- GALAXY S 4 הושק בישראל
ה- GALAXY S 4 הושק בישראל
מאת: חיים חביב, 6.5.13, 20:30סמסונג גלקסי
 
מכשיר הדגל של סמסונג ישווק החל ממחר (7.5) בידי מפעילות הסלולר בישראל, רשת חנויות סמסונג ואתר היבואן הרשמי, ומשווקים נוספים. מחיר המכשיר ברשת חנויות סמסונג ובאתר היבואן הרשמי - 3,599 ₪.
 
סמסונג השיקה הבוקר בישראל את דגם הדגל שלה ה- Galaxy S 4, דור רביעי במשפחה המיוחסת של ה- Galaxy S  עם מעבד מהיר 1.6 ג'יגה הרץ בעל 8 ליבות ומערכת הפעלה עדכנית Android 4.2.2 (Jelly Bean). אם תרצו, ה- Galaxy S 4 מגדיר מחדש את הדרך בה אנו חיים וממקסם את חווית המשתמש. הטלפון החכם, האלגנטי והחדשני מאפשר לנו חיבור טבעי עם חברים ומשפחה והופך את חיינו לקלים יותר.
 
המכשיר מתאפיין בעיצוב מיוחד הכולל מסך גדול יותר, סוללה ומסגרת דקה, מזוודים במבנה קל (130 גרם) ודק יותר (7.9 מ"מ) מאי פעם. המכשיר דק יותר אך גם חזק יותר.
 
מה מיוחד בדגם החדש?
תצוגת ה- Full HD Super AMOLED  הראשונה מסוגה בעולם להצגת תמונות בצורה הטובה ביותר ע"ג מסך 5 אינץ' - 441 dpi לאיכות צפייה מדהימה. מסך זכוכית Gorilla® Glass 3 המקנה למכשיר עמידות בטלטלות היום-יום.
 
למכשיר מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל, ויכולת  Dual Camera המאפשרת למצלמה הקדמית ולמצלמה האחורית לצלם בו זמנית תמונות וסרטוני וידיאו. המשתמש יכול לבחור בעת הצילום מתוך מגוון אפקטים ומסגרות המאפשרים למזג שתי תמונות באופן טבעי ואף להתאים את גודל התמונה הקטנה בתוך התמונה הגדולה. ניתן לבחור בין 8 אופציות לשילוב שתי התמונות שצולמו במצלמה הקדמית והאחורית. התוצאה הסופית היא תמונה ייחודית המשלבת את נושא הצילום והרקע בצורה שונה לחלוטין. פונקצית ה- Dual Video מאפשרת לקבל ולבצע שיחות וידיאו קבוצתיות עם חברים ומשפחה.
 
למצלמה  12 מצבי צילום מיוחדים, כגון: מצב Drama Shot אשר מאפשר לצפות בכל הפעילות בצילום מתמשך אחד ומצב Sound & Shot’ הייחודי המאחסן סאונד וקול יחד בזמן צילום התמונה, כך שהרגעים המיוחדים מתועדים בצורה הכי אמיתית שאפשר לדמיין, בדיוק כפי שהם התרחשו.
 
אותם רגעים מיוחדים יכולים להישמר באופן אוטומאטי באלבום תמונות באמצעות פונקצית ה- Story Album. תמונות שצולמו ב- Galaxy S 4  נאספות וממויינות באופן אוטמטי על פי ציר הזמן האישי, מיקום גיאוגרפי או אירוע מסוים על מנת ליצור אלבום תמונות. ניתן להזמין ולמסור את אלבומי התמונות הייחודיים האלו באמצעות שותפות חדשה עם Blurb, כך שניתן לשמור בבטחה את אותם רגעים יקרים, לצפות בהם ולשתף אותם שוב ושוב.
 
כולנו חברים
 ה- Galaxy S 4 Samsung  מאפשר חיבור אמיתי עם האנשים החשובים בחיינו. הוא מעשיר את מערכות היחסים שלנו ומאפשר לנו לשתף ולחוות בקלות את הנאות החיים, יחד עם משפחה וחברים, מכל מקום.
 
באמצעות פונקצית ה- Group Play ניתן ליהנות ממוסיקה, תמונות ומשחקים יחד עם הסובבים, זאת ללא צורך בחיבור לרשת  Wi-Fi  או אות סלולארי. תכונה זו מאפשרת למשתמשים להתחבר ישירות עם אחרים על מנת לשתף, לשחק וליצור במשותף תוכן ובידור באופן מיידי.

תכונת ה- Share Musicמאפשרת למשתמשים לנגן את אותו השיר על גבי מספר טלפונים על מנת ליצור את אווירת החגיגה הטובה ביותר.
 
ה- Galaxy S 4 מקרב בינינו באמצעות הסרת מחסומי שפה. הוא הופך נסיעות בחו"ל למהנות ויעילות יותר באמצעות תכונת ה- S Translator המספקת תרגום מיידי ומשתמשת בתרגום טקסט או תרגום קולי על גבי יישומים כגון אי מייל, הודעות טקסט או ChatON. התרגום המיידי קיים בתצורה של דיבור בעל פה לטקסט כתוב  או להיפך, תוך שהוא מבטיח כי ניתן לסמוך על המידע הנכון והמדויק בזמן שהייה בחו"ל (במועד ההשקה הראשוני השירות תמך בעשר שפות).
 
 
נוחות מירבית
כולנו מחפשים דרכים חכמות להפוך את החיים ליעילים יותר ופחות מלחיצים. ה- Galaxy S 4 מתגייס לצידנו, ומבטיח לבצע משימות ללא מאמץ עם תכונות חדשניות המזהות את תווי הפנים, התנועות והקול של המשתמש על מנת לאפשר לו שליטה במסך ללא כל צורך בהפעלה של מגע אצבע.
 
פונקצית ה- ‘Samsung Smart Pause מאפשרת לשלוט במסך על פי המיקום אליו מסתכלים. בזמן צפייה בוידיאו, הסרט יעצור כאשר המשתמש יסתכל הצידה וימשיך להקרין כשיסתכל עליו שוב. פונקצית Samsung Smart Scroll' מאפשרת לגלול את הדפדפן והאי מייל מטה ומעלה מבלי לגעת במסך. הפונקציה מזהה את עיני המשתמש ואת תנועת היד וגוללת את הדפים למטה או למעלה בהתאם.
 
פונקצית ה- Air View מאפשרת למשתמש לרחף עם האצבעות על מנת לצפות בתצוגה מקדימה של תוכן האי מייל, ה- S Planner, גלריית התמונות או סרטוניי הוידיאו מבלי לפתוח אותם. כמו כן ניתן לצפות בתצוגה מוגדלת של דפדפן האינטרנט או במספר טלפון השמור בחיוג מהיר בלוח המקשים. באמצעות פונקצית ה- Air Gesture ניתן לשנות את רצועת המוסיקה, לגלול למעלה ולמטה את דפדפן האינטרנט או לקבל שיחה. כל זאת בהינף של היד.
 
באמצעות פונקצית ה-S VoiceTM Drive’  ניתן להפעיל פקודות על ידי שליטה קולית לייעול מצב הנהיגה. כאשר הטלפון מחובר ל- Bluetooth של המכונית, הוא נכנס באופן אוטומאטי למצב נהיגה ומספק את אופציית ה- text to speech כך שניתן לבדוק את ההודעות בקלות ובבטחה ללא צורך להסתכל על המסך.
 
פונקצית ’Optical Reader’ מקלה בזיהוי אוטומטי של טקסט, כרטיס ביקור או קוד QR ועל ידי סיפוק פונקציות שימושיות כגון תרגום, שיחה, הודעות טקסט וחיפוש.
 
שימוש ביכולת Samsung WatchON, הופך את ה- Galaxy S 4 לשלט IR במערכת הבידור הביתית כולל הטלוויזיה, הממיר, נגן ה- DVD ואפילו במזגן. כמו כן, ניתן ליהנות מתוכן מגוון כגון טלוויזיה בשידור חי, טלוויזיה בכבלים ו- VOD בהתבסס על המידע העשיר המסופק על ידי ה- EPG (מדריך תוכניות אלקטרוני).
 
בריאות ואיכות החיים
 בסמסונג מבטיחים לשמור על בריאותנו. באמצעות תוכנת ה- S Health אנו זוכים במידע על בריאות ורווחה. שילוב חיישנים מובנים במכשיר מנטר באופן שיטתי את מצב בריאות המשתמש והסביבה על מנת לשפר את איכות החיים. כמו כן, המשתמש יכול לבדוק בקלות את מצבו הבריאותי באמצעות יומן אוכל, יומן פעילות גופנית ופיקוח שינה על מנת להישאר בריא ובכושר (פונקציות מסוימות מופעלות באמצעות אביזרים חיצונים ספציפיים).
 
על מנת להמשיך ולשמור על רווחת המשתמש, מספקת פונקצית ה- Samsung Adapt Displayחוויית צפייה אופטימאלית מותאמת לכל סוג של יישום,  ופונקצית ה- Samsung Adapt Sound מציעה סוג ורמה אופטימאלית של סאונד מותאם לכל משתמש, על מנת להפיק את המרב מהחיים. מחיר המכשיר ברשת חנויות סמסונג ובאתר היבואן הרשמי - 3,599 ₪.
 
את כל השפע וההנאה הזו תקבלו (החל ממחר, 7.5.13) ברשת חנויות סמסונג ובאתר היבואן הרשמי במחיר 3,599 ₪. מומלץ לבדוק ולהשוות מחיר באתרים נוספים. למשל: רשת בסט מובייל תמכור את המכשיר ב-3,275 ש"ח.
 
 
גלקסי s4



 
 
Bookmark and Share