Telecom News - 12 חברות ישראליות נבחרו על ידי גרטנר העולמית כ - Cool Vendors לשנת 2013

12 חברות ישראליות נבחרו על ידי גרטנר העולמית כ - Cool Vendors לשנת 2013

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> 12 חברות ישראליות נבחרו על ידי גרטנר העולמית כ - Cool Vendors לשנת 2013
12 חברות ישראליות נבחרו על ידי גרטנר העולמית כ - Cool Vendors לשנת 2013
מאת: מערכת Telecom News, 7.5.13, 18:30שלומית הרט
 
החברות תוצגנה בכנס שתקיים גרטנר ישראל ב-22 במאי בת"א. מייקל מעוז, סגן נשיא ואנליסט בכיר בגרטנר, ודורון גרסטל, מנכ"ל Nolio (שנרכשה לאחרונה בידי CA) ישוחחו על תהליך הבחירה ומשמעויותיו, בכנס המקצועי הגדול ביותר בישראל לעולם ה- ICT.
 
מדי שנה מכריזה חברת המחקר והייעוץ הבינלאומית גרטנר על רשימת ה-Cool Vendors שלה, והשנה נכללות 12 חברות ישראליות ברשימה זו. החברות הנמצאות ראויות להיכלל ברשימת ה-Cool Vendors פועלות בתחומי הטכנולוגיה, ונבחרות על פי עמידה בקריטריונים של חזון ופיתוח טכנולוגי, יישום, ניהול תהליכים ותפעול. 

החברות המוכתרות בידי גרטנר כ-Cool Vendor הינן חברות קטנות המציעות טכנולוגיות "פורצות דרך" או פתרונות חדשניים, המאפשרים למשתמשים לבצע פעולות, שלא ניתן היה לבצע קודם. לטכנולוגיה יש סיכוי להשאיר חותם על השוק, על התנהגות הצרכנים, ויש לה או שתהיה לה השפעה עסקית.
 גרטנר
החברות הישראליות, שנבחרו בידי גרטנר לשאת בתואר, תוצגנה בכנס האנליסטים, שתקיים גרטנר ישראל ב-22 במאי. בנוסף, מייקל מעוז, סגן נשיא ואנליסט בכיר בגרטנר, יתאר במושב מיוחד במהלך הכנס את הדרכים בהן בוחנת גרטנר את מידת התאמתן של החברות לתואר Cool Vendor, והיתרונות הגלומים בכך. מעוז יארח במושב את דורון גרסטל, מנכ"ל Nolio, שנרכשה לאחרונה בידי CA, שיתאר את התהליך מנקודת מבטו.
 
שלומית הרט, מנכ"לית גרטנר ישראל (בתמונה משמאל, צילום: קובי קנטור): "כמדי שנה מוכיחה תעשיית הטכנולוגיה הישראלית כי היא מנפיקה מתוכה מצויינות עסקית וטכנולוגית, שבעיני גרטנר ראויות לשבח. בנוסף, הפיזור של החברות הישראליות לאורך תחומי הטכנולוגיה השונים מבטא יכולת אינטרדיסיפלינרית של התעשיה, שמסייעת לה להשתלב כמובילה בענפים רבים."
 
החברות הישראליות שנבחרו כ- Cool Vendor ל- 2013 :
 
  • Cyvera – החברה מציעה מערכת לאבטחת נקודות קצה בארגונים החוסמת מתקפות, שלא היו מוכרות קודם לכן, ומספקת מידע אודות איומים נוספים, על מנת לשפר מערכות אבטחה אחרות בארגון. המערכת של החברה מנטרלת את הנסיונות של הגורמים המזיקים להשתיל נוזקות שישמשו בעתיד כנקודות הפריצה של התוקפים, ויסכנו את נקודות הקצה.
 
  • SundaySky - הטכנולוגיה של החברה מאפשרת למותגים לייצר בזמן אמיתי ולפי דרישה סרטון וידאו אישי על פי פרופיל הצופה, שמכיל תוכן והצעות הרלוונטיים לו, ומגדיל את מעורבותו עם המותג. סרטוני וידאו אלה יעילים, כיוון שהם נוצרים על בסיס המידע העדכני ביותר אודות הצופה, תוך שימוש בתכנים הרלוונטיים לו ביותר.
 
  • GreenSQL  - החברה מספקת טכנולוגיית אבטחה למסדי נתונים, כאשר היא משלבת בפלטפורמה יחידה מיסוך מידע דינמי, ניטור אקטיבי של מסד הנתונים, מניעת פריצה, פיירוול והגנה מפני הזרקת SQL למסדי נתונים המאוחסנים מקומית ובענן. שילוב של מספר אמצעי הגנה במוצר אחד, וקלות ההתקנה וההטמעה, הופכות את המוצר למתאים מאוד לצרכי ודרישות חברות קטנות ובינוניות.
 
  • Evolven - החברה משלבת אנליטיקה של תהליכי IT והגדרת וניהול שינויים (Configuration and Change Management) לצורך זיהוי בעיות מוקדם וניבוי התנהגות עתידית של המערכת. הטכנולוגיה של החברה נוטלת אלגוריתמים סטטיסטים של זיהוי המשוייכים בדרך כלל עם תחום הביצועים והזמינות, ומיישמת אותם לתחום הגדרת וניהול השינויים. ניתוח כזה עשוי לסייע לצוותי ה-IT לדעת מראש על הסיכונים וההשפעות שיגרמו שינויים במערכת.
 
  • Perfecto Mobile – הטכנולוגיה של החברה מאפשרת לארגונים לבחון ישומים ניידים לפני השקתם ללקוחות או עובדים על מגוון רחב של מכשירים, באמצעות ביצוע סימולציה של סביבת העבודה של מאות טלפונים וטאבלטים. השירות, שניתן בתצורת ענן, משמש כתחליף זול משמעותית לרכישת כל מגוון המכשירים לצורך ביצוע הבדיקות, והחברה אף מספקת שירות ניטור ביצועים במסגרת הבדיקות.
 
  • WalkMe – החברה מציעה מערכת מבוססת ענן המציגה מעין "מסלול מודרך" לעובדים, שותפים ולקוחות הארגון העושה בה שימוש, על מנת לסייע להם לבצע תהליכים כגון ביצוע הזמנה, מילוי טפסים וכדומה. המערכת אינה מתערבת בתהליכים העסקיים עצמם, אלא מציבה שכבה נוספת בדמות אובייקטים המכילים עצות והסברים מעל שכבת הפעילות שבאתר. שכבה זו עשויה לקצר משמעותית את תקופת ההדרכה של עובדים, ולהקל על פעילות לקוחות ושותפים באתר החברה.
 
  • Ctera Networks  - המוצרים של החברה מחברים את מרכזי הנתונים של הארגון ושלוחותיו לתשתית אחסון ענן פרטית או ציבורית. הפתרונות, שמאפשרים סינכרון, שיתוף, גיבוי ושילוח מידע, מיועדים לעסקים בכל הגדלים, כמו גם ספקי שירות ואינטגרטורים. לחברה יש שיתופי פעולה עם יצרני ציוד תקשורת ואחסון כדוגמת סיסקו, EMC, IBM, היטאצ'י דאטה סיסטמס, דל ועוד, והיא משתלבת בשוק ה-Cloud Storage Integration הצומח.
 
  • SeatID - החברה פיתחה פלטפורמת "הושבה חברתית" (Social Seating), שמחברת, בהסכמת המשתמש, מידע מרשתות חברתיות עם אתרים העוסקים בהזמנת מקומות לאירועים ונסיעות, ובכך מאפשרת למשתמשים לבחור במיקום גם על סמך זהות היושבים סביבם, או בהתאם להגדרות שונות (תחומי ענין משותפים, למשל). השירות מוצע לחברות תעופה, אצטדיונים, אתרי מכירת כרטיסי קולנוע ותאטרון, מלונות ורכבות.
 
  • Mobideo Technologies – הפלטפורמה של מובידאו משלבת יכולות ניהול מדוייק של משימות וניטור בזמן אמת של תהליכים, עם תיעוד אוטומטי למחצה של הגדרות התהליכים. פלטפורמה זו משמשת חברות העוסקות בתהליכים מתמשכים החוזרים על עצמם, כדוגמת מערכי הטענת רכבים חשמליים, מגדלי שידור סלולריים וכדומה.
 
  • BioCatch – הטכנולוגיה של החברה מאפשרת לאמת את זהות המשתמש במחשב או מכשיר נייד באמצעים ביומטריים מתקדמים יותר מהנהוגים כיום, כדוגמת תבניות הקלדה על המקשים, תנועות העכבר וכד'. כתחליף, המערכת מאתגרת את המשתמש לבצע פעולות באמצעות העכבר על מנת "להוכיח" את זהותו, אך הוא אינו מודע לכך, שפעולות אלו מתוזמנות בידי המערכת. כך בונה החברה פרופיל קוגניטיבי-התנהגותי של המשתמש מתוך תגובותיו ופעולותיו, וכך יכולה לאתר בעתיד תבניות, שאינן תואמות לפרופיל זה ולהסיק כי מדובר במשתמש אחר.
 
  • Garantia Data – החברה מספקת in-memory NoSQL cloud DBMS. המוצר מסופק כשירות אלסטי הניתן לשדרוג, תוך שימוש בשירותי הענן של אמזון ומיקרוסופט, בין השאר. היא הראשונה המציעה שירות כזה כשירות  ענן – תכונה האמורה לעניין מנהלי תשתיות אפליקציות וגורמים בתעשייה המבקשים ליישם מסדי נתונים בתצורת "פלטפורמה כשירות" (PaaS). החברה פועלת בתחום הלא מוכר אך צומח של Redis open source NoSQL DBMS, והיא משרתת מאות לקוחות משלמים.
 
  • Landa Digital Printing – הדיו, שפיתחה החברה, מכיל חלקיקים פיגמנטיים, שגודלם עשרות ננומטרים, ותהליך ההדפסה הדיגיטלי שלה, Nanography, משלב מספר טכנולוגיות הדפסה וכך מאפשר להדפיס למעשה על כל נייר או פילם. המודל העסקי של החברה מבוסס על מכירת מדפסות ומתן רשיונות לשימוש בטכנולוגיה לחברות אחרות. 
Bookmark and Share