Telecom News - SkyGiraffe - עבודה על הרשת הארגונית מתוך הסמארטפון

SkyGiraffe - עבודה על הרשת הארגונית מתוך הסמארטפון

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> תוכנות חופשיות לעסקים >> SkyGiraffe - עבודה על הרשת הארגונית מתוך הסמארטפון
מאת: מערכת Telecom News
08/05/13,  11:00
מטרת / הייעוד של התוכנה: פתרון בענן המאפשר לעובדים לעבוד על הסמארטפון שלהם ביישומים העסקיים, באופן שקוף ומאובטח. גרסת הבטא מסופקת בחינם דרך אתר החברה לכל נרשם. 
שם התוכנה: SkyGiraffe
קישור להורדה: http://www.skygiraffe.com
מאפייני התוכנה:

SkyGiraffe, העומדת מאחורי פיתוח פלטפורמת SkyGiraffe Studio מעוניינת לעזור לעובדים בארגונים גדולים לגשת אל המידע העסקי ישירות מהמכשירים הסלולריים שלהם, באמצעות אפליקציות המותאמות אישית לצרכיהם. הפלטפורמה מאפשרת למנהלי חנויות להתעדכן מרחוק אודות מלאי המוצרים, העובדים שהגיעו למשמרת, הזמנת מלאי ושאר פעולות אופרטיביית, לצד אפשרות להתקשר וליצור קשר עם העובדים עצמם.

החברה מציעה פתרון כולל המציע אפליקציות נייטיב לפלטפורמות אנדרואיד ו-iOS, המתחברות לענן שבתורו מתחבר אל רכיב לוקאלי בארגון, ולמעשה אל כלל המערכות בארגון. כך, יכולים העובדים לגשת אל כל מידע שרק ירצו, כאשר האפליקציות תומכות במגוון המערכות איתן רוב העסקים עובדים, כגון CRM או ERP, בצורה הרבה יותר מהירה, פשוטה וניידת – מבלי לכתוב קוד או לשנות את המערכות החברה.

בפועל, מנהל ה-IT מתבקש להתקין את SkyGiraffe Studio, לבחור את ה-Backend או מקור המידע המתאים, ולהגדיר את הרשאות הגישה, המשתמשים ושאר מדיניות IT נוספות. כל תהליך ההתקנה יכול לקחת כ-30 דקות ועד מספר שעות, בהתאם להגדרות השונות של המשתמשים, כאשר בסופו יכולים העובדים לקבל את הגישה לכל המערכות הקיימות בארגון הרלוונטיות אליהם, ישירות ממכשיר הסמארטפון שלהם.

הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share