Telecom News - נקסטקום תוחזר מהשעייתה מרשימת הספקים

נקסטקום תוחזר מהשעייתה מרשימת הספקים

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> נקסטקום תוחזר מהשעייתה מרשימת הספקים
נקסטקום תוחזר מהשעייתה מרשימת הספקים
מאת: מערכת Telecom News, 10.5.13, 10:00 נקסטקום
 
תוכל מיידית להתמודד ולחתום עם משרד הביטחון על התקשרויות חדשות. משרד הביטחון הינו לקוח מהותי של נקסטקום מזה כעשור במהלכו הקימה וסיפקה החברה תשתיות תקשורת בבסיסי צה"ל בעשרות מיליוני ₪.
  
חברת נקסטקום, המתמחה בתכנון, הקמה ותחזוקה של תשתיות ופתרונות בתחומי התקשורת והאנרגיה המתחדשת, דווחה כי משרד הביטחון החליט להחזיר את נקסטקום מהשעייתה הזמנית מרשימת הספקים, וזאת בהמשך לשימוע שקוים לחברה. משמעות החלטה זו הינה כי משרד הביטחון, הנחשב ללקוח מהותי של נקסטקום, רשאי כעת לבצע התקשרויות חדשות עם נקסטקום ולאשר את התמודדותה במכרזי משרד הביטחון.
 
ב-5 בפברואר השנה דיווחה נקסטקום כי קיבלה מכתב ממשרד הביטחון ולפיו בעקבות חקירה שניהלו המשטרה הצבאית ומשרד הביטחון נמצא כי כנגד מספר חברות עולים לכאורה חשדות למעשים פליליים שבוצעו כנגד משרד הביטחון במהלך ההתקשרות עמו. למן הרגע הראשון הכחישה נקסטקום נמרצות את כל החשדות שהועלו כלפיה וטענה כי תשמיע את מלוא טענותיה בפורומים המתאימים. ואכן, במסגרת שימוע שהתקיים לחברה במשרד הביטחון השמיעה נקסטקום את עמדתה. החברה דווחה היום כי בהמשך לשימוע האמור קיבלה מכתב מהיועץ המשפטי של משרד הביטחון המאשר את החזרתה המיידית מהשעיה.
 
משרד הביטחון הינו לקוח מהותי של נקסטקום מזה כעשור, במהלכו הקימה וסיפקה נקסטקום תשתית תקשורת בבסיסי צה"ל בעשרות מיליוני שקלים. מכרזי משרד הביטחון נחשבים לגדולים ולחשובים בין מכרזי הגופים הממשלתיים בישראל בתחום תשתיות התקשורת. 
Bookmark and Share