Telecom News - חברת E4D תקיים בחודש הבא את הכנס הגדול בישראל בתחום ה-JavaScript

חברת E4D תקיים בחודש הבא את הכנס הגדול בישראל בתחום ה-JavaScript

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> חברת E4D תקיים בחודש הבא את הכנס הגדול בישראל בתחום ה-JavaScript
חברת E4D תקיים בחודש הבא את הכנס הגדול בישראל בתחום ה-JavaScript
מאת: מערכת Telecom News, 10.3.13, 10:30E4D

שפת הפיתוח JavaScript מהווה מהפיכה ופריצת דרך בתחום אפליקציית הווב; השפה היחידה שהיא נגישה מכל מכשיר ואפשר לצרוך אותה מכל מקום.

חברת E4D תקיים ב-18 ביוני 2013 בפארק אזורים את כנס JS-IL הגדול בישראל בתחום ה-JavaScript.  JavaScript היא שפת הפיתוח לאינטרנט הידועה בעיקר כשפה המוטבעת בדפי HTML על מנת להציג דפים דינמיים, שמשולבת בהם תוכנה. קוד ה-JavaScript שמשולב בדף HTML מבוצע על ידי הדפדפן.

השפה פותחה על ידי חברת נטסקייפ בשנת 1995, ויושמה לראשונה בדפדפן נטסקייפ 2.0. הגרסה הייתה JavaScript 1.0. בנוסף לכתיבת תסריטים בצד הלקוח (בדפדפן) מאפשרת JavaScript כתיבת תסריטים גם בצד השרת ותפעול בשרת אינטרנט.

אייל ורדי, מנכ"ל משותף בחברת E4D: "מדובר במהפכה של ממש. יותר ויותר ארגונים מבינים שאם הם רוצים הצלחה עסקית ומסחרית – הם חייבים לפתח את האפליקציות בווב. אתה מתקין את אפליקציית הווב בשרת ואתה יכול לצרוך את זה דרך הטלפון, דרך הטאבלט והדסקטופ. השימוש בארגונים בטבלטים וטלפונים חכמים עולה בקצב גבוה, ולכן אי אפשר יותר לכתוב את האפליקציות של הארגונים רק בשפה אחת. בנוסף אנשי ה-IT לא רוצים לעסוק בנושא התקנות של תוכנות אלו".

לדבריו, הפתרון הוא אפלקציית ווב, שהיא אפלקציה לכל דבר שרצה בתוך הדפדפן ונגישה לכל החומרות וסוגי מערכות ההפעלה. לא צריך התקנה וזה מאוד מאובטח. באפלקציות ווב יש עוד כמה יתרונות למשל:קל לעשות התאמה לשפות ,לשנות עיצוב ולהתאים את התצוגה לכל רזולוציה. אפלקציות ווב חוסכות כסף לארגון, יותר בטוחות ויותר נגישות.

כנס JS.IL יציג הרצאות וסדנות למפתחים מנוסים על האתגרים של בנייה ותחזוקה של יישומים גדולים ומורכבים (Single Page Web Apps) ב-JavaScript עם דגש מיוחד על: JavaScript וההתממשקות שלה לשפות אחרות ופרדיגמות בפיתוח, לפיתוח מהיר יותר ופרודוקטיבי. פרטים נוספים על הכנס בלוח אירועים וכנסים.
Bookmark and Share