Telecom News - גולן טלקום חוגגת שנה - בין מהפכה ל"קיר הברזל"

גולן טלקום חוגגת שנה - בין מהפכה ל"קיר הברזל"

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> גולן טלקום חוגגת שנה - בין מהפכה ל"קיר הברזל"
לכבוד חגיגת השנה להולדתה, מציעה גולן טלקום חבילת שיחות ומיסרונים ללא הגבלה (אך ללא גלישה) ב- 50 ש"ח לחודש. המהפכה הזו כרגע תקועה ברגולציה, שאינה מאפשרת לה להקים ולפרוס רשת ואנטנות, בגלל התנגדות הרשויות המקומיות ו"ארגוני הירוקים". גולן טלקום נתקלה ב"קיר הברזל" של הפחד מקרינה. 
מאת: אבי וייס, 12.5.13, 11:30מיכאל גולן

מיכאל גולן, מנכ"ל גולן טלקום (בתמונה) משוכנע במהפכה, שגולן טלקום הביאה לשוק הסלולר בישראל: "ה- DNA שלנו הוא לשפר את מצבו של הצרכן. אנו כל הזמן משפרים חבילות קיימות, נמשיך בזה לעולם ועד, כי זו האסטרטגיה שלנו. הוכחנו לכולם, שאנו מסוגלים לשפר כל חבילה ורק בחודש החולף שיפרנו את חבילת ה- 9.99 ש"ח לחודש. 

אנו עובדים לפי תכנית עבודה מסודרת, שנועדה להוביל את השוק. זה לא ייעצר בגלל החזרת ערבות בנקאית, או מכל סיבה אחרת. אנו מאמינים בדרך הזו. לאחרונה, הוספנו סים שני לרכב בחינם, אנו בשלבי אישור להצטרפות לבעלי דרכון זר וכרטיס אשראי זר ונאשר הצטרפות בהוראת קבע בבנק - למי שאין כרטיס אשראי או אינו רוצה להשתמש בכרטיס אשראי. אנו נוכחים בכ- 150 נקודות מכירה של שותפים שלנו ברחבי הארץ, שמוכרים מכשירי סלולר, שירות תמיכה ותיקונים, ביחד עם החבילות שלנו.

אתר האינטרנט שלנו הוא אולי אתר המסחר האלקטרוני הגדול בישראל. ביצענו מהפכה כשהעברנו הכל לאינטרנט. שינינו את כל שוק הסלולר ואנו היחידים הנותנים שירות שקוף, פשוט והוגן לצרכנים. אנו כמו סטארט-אפ קלאסי. 35 עובדי מטה ו- 200 אנשי תמיכה ושירות לקוחות. זה הכל. אין לנו חובות, אין לנו אג"ח. כל ההשקעות הן השקעות בעלים, בראשם קסבייה ניאל (המוצג בסרטון למטה).

הגענו ל- 257,750 לקוחות, זה לקוח חדש נטו כל 2 דקות. היעד של 7% נתח שוק, שהיינו אמורים להגיע אליו ב- 2016, אנו כבר בשני שליש שלו אחרי שנה. המשמעות: כבר בסוף שנה זו נקבל בחזרה חלק ניכר מהערבות ששמנו במשרד התקשורת, לקבלת הרישיון. במקביל, פרסנו עד כה כ- 500 אנטנות ועד סוף השנה נגיע לכ- 900 אנטנות. הדבר הכי חשוב: חייבים לשפר את הרגולציה של תחום האנטנות.

חבילת יום ההולדת לרגל שנה להשקה היא חבילה מוגבלת בזמן להרשמה עד סוף יוני 2013, חבילה לאלו שלא זקוקים לאינטרנט נייד. הם יקבלו שיחות ומסרונים בישראל ללא הגבלה ב- 50 ש"ח לחודש, מינימום לשנה, וכן שלושה חודשים חינם למוסיפים קו ל'חבילת  9.99 ₪'. מי שישתמש ב- Data בחבילה זו ישלם 9 אג' ל- 1 מגה גלישה ו- 2 אג' ל- MMS. זה מאוד אטרקטיבי לאוכלוסיות שלא גולשות, אבל מדברות ומסמסות הרבה".

בשיחות לא פורמליות עם אנשי גולן טלקום, עולה, שמה שמטריד הכי הרבה את גולן טלקום זה חוסר היכולת לפרוס רשת בגלל הרגולציה, ולא המכרז המתקרב של ה- LTE. "למה כולם מדברים על ה- LTE, כשאי אפשר להקים אנטנות חדשות בישראל?" אמר לי אחד מהמנהלים הבכירים בחברה. הוא צודק. זו הבעיה המרכזית של הסלולר הישראלי כיום, לא ה- LTE.
לקראת שנתה השנייה של גולן טלקום בישראל נקווה, שהרגולטורים יעלו סוגייה זו לראש סדר העדיפויות שלהם. בלי אנטנות - אין זכות קיום ל"מהפכת הסלולר". 
 
סרטון מביקור קסבייה ניאל (מבעלי גולן טלקום) בישראל:


 



 
 
Bookmark and Share