Telecom News - 365Scores: Sports Scores & News אפליקציה למידע על משחקי ספורט

365Scores: Sports Scores & News אפליקציה למידע על משחקי ספורט

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לסגנון חיים >> 365Scores: Sports Scores & News אפליקציה למידע על משחקי ספורט
מאת: מערכת Telecom News
12/05/13,  18:00
מטרת / הייעוד של התוכנה: קבלת מידע על ליגות וקבוצות ספורט מועדפות.
שם התוכנה: 365Scores: Sports Scores & News
עדכון: ביוני 2014 לקראת המונדיאל בברזיל יצאה מהדורה חדשה: 365Scores: World cup edition לאנדרואיד, ושם האפליקציה לאייפון: 365Scores - Sports Live Scores Results & News, 365Scores - Live Sports Scores & Newes - Brazil 2014 Mundial
קישור להורדה: לאנדרואיד
לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם מאפשרת סימון קבוצות וליגות שרוצים לקבל עליהן מידע ומקבלים את המידע הנוגע להן ועדכונים מכל העולם ובכל תחום. האפליקציה נתמכת ב-18 שפות. היא מאפשרת למשתמש ליצור בעצמו את ערוץ הספורט שלו לחשיפה לתכנים הרלוונטיים בלבד. האפליקציה מכילה מידע מלא על כל סוגי הספורט: סטטסיטיקות, הרכבים, חילופים, טבלאות, משחקים עתידיים, קטעי וידאו ועוד. כל אלה עבור כל ענפי הספורט (כדורגל, כדורסל, הוקי קרח, בייסבול, פוטבול, טניס, רוגבי ועוד), גם אלה הנחשבים פחות "פופולרים". האפליקציה מאפשרת גם שירותי תוכן חברתיים - שיתופים, השארת תגובות, הימורים על תוצאות, וציוצי טוויטר רלוונטיים.
עדכון יוני 2014: האפליקציה מכילה מהדורה מיוחדת למונדיאל ברזיל 2014 כולל תוצאות בזמן אמת, חדשות, צ'אט, וידאו, תמונות וסטטיסטיקות תוך כיסוי כל המשחקים.
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share