Telecom News - ישראל גודל התמנה למנהל פעילות ניהול הקמפיינים בחברת אקטיביו

ישראל גודל התמנה למנהל פעילות ניהול הקמפיינים בחברת אקטיביו

דף הבית >> מינויים >> ישראל גודל התמנה למנהל פעילות ניהול הקמפיינים בחברת אקטיביו
ישראל גודל התמנה למנהל פעילות ניהול הקמפיינים בחברת אקטיביו
מאת: מערכת Telecom News, 12.5.13, 20:00ישראל גודל
 
חברת אקטיביו (Actiview), המתמחה בהטמעה וייעוץ בתחומי ה-BI, Information Management ו-Analytics ,מודיעה על מינוי ישראל גודל לתפקיד מנהל פעילות ניהול הקמפיינים Campaign Management ושיווק ממוקד לקוח. במסגרת תפקידו ינהל גודל את פעילויות הייעוץ ומיקור החוץ של אקטיביו בתחום ניהול הקמפיינים, ואת פעילות האינטגרציה לפתרונות Unica של IBM ו-Marketing Automation של חברת SAS.

אחריותו של גודל כוללת מתן פתרון מקצה לקצה לתהליך השיווקי של לקוחות החברה, הן מההיבט העסקי והטכנולוגי, ואשר כולל: ייעוץ בהקמת חדר מבצעים, תמיכה באנשי השיווק בתהליך הבנייה וההגדרה של קמפיינים שיווקיים, הקמה של תשתיות טכנולוגיות לניהול קמפיינים, והקמה של תשתיות הכוללות מחסני נתונים או מערכות התומכות בתהליך השיווקי.

לגודל ניסיון של כ-13 שנים בניהול של צוותים ופרויקטים בתחומי הייעוץ, הפיתוח וההטמעה של פתרונות BI וניהול קמפיינים. קודם לתפקידו הנוכחי הוא שימש במשך כחמש שנים כבעלים ומנכ"ל חברת הבינה העסקית B.I. Insight, שמיזגה את פעילותה מוקדם יותר השנה בחברת אקטיביו. קודם לכן הוא שימש כמנהל פרויקטים ויועץ בתחומי DWH ו-CM ב- IBM Global Business Services, יועץ BI בחברת הייעוץ PWC וכמומחה BI בחברות בארץ ובחו"ל.

לישראל גודל תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות במערכות מידע ומימון מהמכללה למינהל.
Bookmark and Share