Telecom News - אתר חדש - Dyno: קובעים מחיר - יוצאים לחופש

אתר חדש - Dyno: קובעים מחיר - יוצאים לחופש

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> אתר חדש - Dyno: קובעים מחיר - יוצאים לחופש
אתר חדש - Dyno: קובעים מחיר - יוצאים לחופש
מאת: מערכת Telecom News, 16.5.13, 08:00Dyno

נמאס לכם לחפש צימר מפנק במחיר שפוי? אתר חדש מביא בשורה צרכנית: אתם קובעים כמה לשלם עבור חופשת החלומות שלכם!

בימים אלה עולה לרשת אתר חדש ומהפכני בשם Dyno המרכז צימרים ומלונות בוטיק איכותיים. דרך האתר ניתן להזמין צימר בהתאם למקום, זמן ומחיר, לקבוע כמה אתם מוכנים לשלם ולקבל תשובה מיידית מהצימרים. השירות החדש בנוי על מודל שפותח במהלך השנתיים האחרונות ומאפשר "תמחור דינמי" המתאים עצמו לצרכים המדויקים של הלקוח, אלגוריתם הזכייה מחזיר לגולש תשובה מיידית ומשיג את הצימר הטוב ביותר וחוסך עבורו מאות שקלים.

איך זה עובד?
Dyno מרכז את מיטב הצימרים ומלונות הבוטיק בארץ, שנבדקו על-ידי צוות האתר ובנוסף מדורגים על-ידי המבקרים. ההזמנה מתבצעת בשלבים: בשלב ראשון הגולש בוחר מקום וזמן בו הוא מעוניין לנפוש ומגיע לצימרים הרלוונטיים עבורו. בשלב הבא הגולש קובע מהו המחיר אותו הוא מוכן לשלם, ובשלב השלישי אלגוריתם הזכייה מחזיר לגולש תשובה מיידית מאחד המקומות.

כך לדוגמא: נניח ששלושת הצימרים בהם אנו מעוניינים לנפוש מתומחרים במחיר של 1,200 ש"ח ללילה ואנחנו מוכנים לשלם 850 ש"ח ללילה. מגישים הצעת מחיר של 850 ש"ח ללילה ומקבלים תשובה מיידית מהאתר האם הצעתנו התקבלה באחד מהצימרים או לא. אם ההצעה התקבלה יש עסקה ואם לא תמיד אפשר לנסות ולהציע מחיר אחר.

השימוש באתר דורש הרשמה אך אינו כרוך בתשלום או התחייבות מצד הלקוחות.

רקע:
אתר Dyno הוקם לפני כשנתיים על-ידי אייל מור, 28, סוחר ריביות באירופה וארה"ב שהחליט ליצור כלי שרותי חדש שיאפשר ללקוחות לרכוש מוצרים איכותיים במחירים גמישים שיתאימו להם. "הרעיון היה ליצור 'מסחר דינמי' ברשת כפי שמתקיים היום בעולם הפיזי. כיום אין דרך להזמין באינטרנט צימר איכותי במחיר שיהיה נוח יותר ללקוח ולכן פעמים רבות הלקוח נשאר ללא החופשה אותה הוא רצה ובעל העסק אינו מצליח למכור כלל את חדריו, המערכת של Dyno נותנת מענה מושלם לשני הצדדים", מסביר מור. המערכת הטכנולוגית של האתר פותחה כך שתתאים לתחומים שונים בעולם הצרכנות ומתמקדת כיום בצימרים ומלונות בוטיק בארץ.

**האתר מרכז צימרים באזור צפון הארץ ובקרוב תוכלו למצוא צימרים ומלונות מאזור המרכז והדרום ובהמשך בעולם הרחב. האתר שם במרכז את טובת הלקוחות ואינו מקדם צימרים בתשלום או משלב פרסום כלשהו.

שלושה נתונים מעניינים אודות Dyno:
  1. האתר היחיד ברשת שנותן ללקוח אפשרות להחליט כמה לשלם.
  2. האתר הראשון בארץ שמאפשר הזמנת צימר באינטרנט ושריון מקום.
  3. הצימרים באתר איכותיים ונבדקו ע"י צוות האתר.
כתובת האתר: כאן.
הזמנת חופשה:
Bookmark and Share
+ שלח משוב