Telecom News - 15 ג'יגה חינם בענן ועוד 5 ג'יגה חינם על כל חבר שמצרפים לענן

15 ג'יגה חינם בענן ועוד 5 ג'יגה חינם על כל חבר שמצרפים לענן

דף הבית >> צרכנות >> הטיפ השבועי לחסכון >> 15 ג'יגה חינם בענן ועוד 5 ג'יגה חינם על כל חבר שמצרפים לענן
חברת Copy האמריקאית מספקת 15 ג'יגה גיבוי בענן בחינם, ועוד 5 ג'יגה בחינם אם מצרפים חברים לענן (גם החבר מקבל עוד 5 ג'יגה בחינם). 
מאת: מערכת Telecom News, 18.5.13, 12:30

לאחר שחשפנו 2 ספקי שירותי גיבוי בענן המספקים בחינם 50 ג'יגה (כל אחד), נכנסת לשוק התחרותי הזה, של גיבויים בענן, חברת Copy האמריקאית, שמספקת לכל אחד 15 ג'יגה בחינם, בענן שלה, המבוסס על חברת Barracuda Networks.

בנוסף, כל מי שנרשם כאן כבלוגר ב- Copy (אין בדיקה אם אכן הנרשם הוא בלוגר אמיתי, אם יש בכלל מושג כזה), יכול לקבל עוד 5  ג'יגה מתנה, על כל אחד שנרשם לשירותי הענן הללו דרך הלינק של "הבלוגר" אותו הוא מקבל בהרשמה. גם המצטרף דרך הלינק הזה מקבל במתנה עוד 5 ג'יגה, כך שסך האחסון בחינם למצטרף דרך הלינק של "הבלוגר" הוא 20 ג'יגה

ל- Copy גרסאות תוכנה למחשבים נייחים וניידים, במערכות ההפעלה של: חלונות, מקינטוש ולינוקס וכן למכשירים ניידים עם מערכות ההפעלה של אפל ואנדרואיד. התוכנה מספקת את הקישוריות השקופה בין הקבצים והמגרות שמגבים ו\או משתפים אותם מהמחשב הנייח, הנייד או מהסמארטפון \ טאבלט, לבין שירותי האחסון בענן. הגיבוי יכול להיעשות גם דרך הדפדפן בשיטת "גרור והשלך". התפעול קל, ידידותי ונוח.
 
סרטון הסבר על השירות החדש של Copy:

Bookmark and Share