Telecom News - הוכרזו אפליקציות ראשונות לגוגל גלאס הניתנות כבר להורדה

הוכרזו אפליקציות ראשונות לגוגל גלאס הניתנות כבר להורדה

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> הוכרזו אפליקציות ראשונות לגוגל גלאס הניתנות כבר להורדה
הוכרזו 7 אפליקציות ראשונות לגוגל גלאס הניתנות כבר להורדה
מאת: חיים חביב, 18.5.13, 20:30

בכנס המפתחים שערכה גוגל בשבוע החולף בסן פרנסיסקו בארה"ב הכריזה החברה על סדרה חדשה של אפליקציות למשקפי גוגל שזמינות להורדה למשקפיים.

ל- Google Glass, הלהיט התורן מבית גוגל - משקפיים המקושרות לאינטרנט עם מסך תצוגה זעיר ב'גובה העיניים', ונשלטות בקול ובמחוות עין - תתווספנה 7 אפליקציות חדשות: מבזק חדשות של CNN, עדכוני אופנה של Elle, תזכורות מ- Evernote וקישור לפוסטים ועדכונים מהפייסבוק ו- Tumblr (פלטפורמת מיקרו בלוגינג אופנתית). בנוסף, יוצעו לבעלי המשקפיים השירותים המוכרים של גוגל (חיפוש, מפות, קישור לסמרטפון ושיגור מסרונים, צילום והקלטה, לרבות של וידיאו).

האפליקציות להתקן ה- Google Glass החדשני, שנחשף רק לאחרונה (ליחידי סגולה) במחיר 1,500$ ליחידה, זכו בחברה לכינוי Glassware. האפליקציות נחשפו בוועידת המפתחים Google I/O developers conference שננעלה בסוף השבוע בארה"ב, ואשר זימנה את הרכב המשתמשים הגדול של הלהיט התורן תחת קורת גג משותפת. גוגל זקוקה מאד להרחבת ספריית האפליקציות להתקן החדש על מנת להפוך אותו לאטרקטיבי ובעל ערך ממשי למשתמשים – תנאי להגברת המכירות.  

גוגל כבר הבהירה למפתחים, המגלים ענין בפיתוח אפליקציות להתקן החדש, כמה עובדות יסוד: אין מדובר בהעברה רגילה של אפליקציות מוכרות מהמובייל. נדרשת עבודה רבה בהתאמה של כל אפליקציה, שכן, מדובר בהתקן שונה לחלוטין מטלפון נייד, בעל מסך צפייה זעיר ב'קו ראייה ישיר' עם העין לצד מאפייני 'קשב' שונים של מרכיב המשקפיים.

'טיפים' לסיכום למפתחים: בנו אפליקציות קצרות ולעניין, הקפידו על מתן אתראות ותזכורת קצרות ורלבנטיות, שגרו מידע בתזמונים הולמים כנדרש למי שמצוי בתנועה, בנו אפליקציות 'חלקות' וקלות לתפעול הרבה יותר מאשר בהתקנים אחרים.

כך לדוגמא, אפליקציית מבזקי החדשות של CNN מאפשרת לקבוע את סוג החדשות שהמשתמש מעוניין בו (רק פוליטיקה ללא ספורט וכיו"ב), וגם את התזמון ואת דרכי העדכון (קולי, טקסט, קליפ וידיאו).
 
סרטון: הפעלת אפליקציות אנדרואיד ע"י המשתמש בתוך המשקפיים:
Bookmark and Share