Telecom News - ההפחדות והשקרים של אנונימוס ושאר ההאקרים שתוקפים כביכול את ישראל

ההפחדות והשקרים של אנונימוס ושאר ההאקרים שתוקפים כביכול את ישראל

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> ההפחדות והשקרים של אנונימוס ושאר ההאקרים שתוקפים כביכול את ישראל
קבוצות של ילדים וסתם פריקים המכנים את עצמם בשמות כמו "אנונימוס", הודיעו שיתקפו את ישראל שוב ב- 25 במאי. כ"כ הודיעו שפרצו 17 אלף חשבונות של ישראליים. האמנם?
מאת: אבי וייס, 19.5.13, 08:30

אם לא היה די לנו בפיאסקו של "ההתקפה" הקודמת של "אנונימוס" על ישראל, שנולדה באמצעי התקשורת ובידי כמה אינטרסנטים מהתעשייה, שרצו לקדם את מוצרי ופתרונות האבטחה שלהם, חוזר הפזמון הזה שוב, באמצעי התקשורת הישראליים. עפ"י האתר של ד"ר טל פבל, ב-9 במאי הופץ סרטון חדש מטעם "אנונימוס", בדבר התקפה מקוונת קרבה נגד ישראל ב-25 במאי, אשר תהווה שלב שני של ההתקפה אשר בוצעה ב-7 אפריל 2013. כשיתקרב המועד (בשבוע הבא), נראה את השטות הזו בכותרות הראשיות ובראש מהדורות החדשות ברדיו ובטלוויזיה.

אין צורך להתייחס ברצינות יתרה להודעות הללו. זה רק משרת את מסעות התעמולה של הקבוצה הזו ודומותיה. אם התקשורת תתעלם מהם, הם ייעלמו מהשטח ויחפשו קרבנות אחרים לתעלולים הטפשיים שלהם. אין צורך ליצור "מתקפות מדומות" של סייבר, התקפות שנולדות ומתות באמצעי התקשורת ובמצגות של אנשי השיווק והפרסום של חברות האבטחה והסייבר. 

בנוסף, קבוצת ההאקרים המכונה Mauritania Attacker פרסמה בדף הפייסבוק שלה ידיעה לפיה עלה בידם לפרוץ ל-17 אלף חשבונות פייסבוק של ישראלים. אולם, שואל ד"ר טל פבל: האם אלו אכן 17 אלף רשומות של ישראלים? לא בהכרח; הרשימה הארוכה כוללת בין השאר את שם המשתמש, כתובת דוא"ל וסיסמא מוצפנת, אולם, על פניו קשה למצוא פרטים הנראים כשייכים לישראלים. למעשה, כל השמות נראים אמריקאיים. יש רק שם אחד ישראלי. גם הוא לא בתוקף. נתון מעניין הוא כי אותרו 5,486 מופעים מכלל ה- 17 אלף הכוללים את המילה Dance, בשם המשתמש או בכתובת הדוא"ל, דבר אשר אולי יכול להעיד על מקור המאגר המיושן הזה. דהיינו: מדובר בעוד בלוף של הילדים המשועממים הללו, שחושבים שאם מצמידים את השם "ישראל" להודעות ההזויות שלהם, זה הופך את הידיעה ליותר אמינה וליותר מעניינת. הגיע העת להפסיק להקשיב לשטויות שלהם. 

מי שחושש שפרצו לו לדואר האלקטרוני, יכול, בכל מקרה, לבדוק זאת בכפתור כאן, אם החשבון שלו נפרץ, או שהדוא"ל שלו בטוח לשימוש:
 
סייבר
Bookmark and Share