Telecom News - SOVOO - סובו ציון והקיפוה: אפליקציה חינמית למסלולי טיולים בירושלים ברכיבה באופניים

SOVOO - סובו ציון והקיפוה: אפליקציה חינמית למסלולי טיולים בירושלים ברכיבה באופניים

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לטיולים >> SOVOO - סובו ציון והקיפוה: אפליקציה חינמית למסלולי טיולים בירושלים ברכיבה באופניים
מאת: מערכת Telecom News
21/05/13,  10:45
מטרת / הייעוד של התוכנה: טיולים בכמה מסלולים בירושלים ברכיבה באופניים לחוויה של סיור מודרך ללא מדריך: במהלך הסיור ה-GPS מזהה את מיקום הרוכב ומספק לו מידע וסיפורים אודות המקום בו הוא נמצא ב-7 שפות. (אפשר  גם להשתמש בה באופניים רגילים ובהליכה רגלית).
שם התוכנה: SOVVO - app guided e. bike tour
קישור להורדה: הורדה בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון (עדכון: האפליקציה כבר אינה בחינם)
הורדה בחינם לאנדרואיד (עדכון: האפליקציה כבר אינה בחינם)
מאפייני התוכנה: לכבוד יום ירושלים הושקה אפליקציה בחינם - SOVOO -אפליקציית GPS ייחודית לסיורי אופניים חשמליים ואופניים רגילים בירושלים בשילוב ניווט קולי אינטראקטיבי במוקדי העניין של העיר. החוויה הזאת מאפשרת נסיעה עצמאית נוחה ורציפה ללא כל מאמץ בין סמטאות מרכז העיר, הפארקים והאתרים השונים בירושלים.

האפליקציה מאפשרת למשתמשים לזהות את מיקומם בכל רגע נתון באמצעות הסמארטפון שלהם, לקבל מידע ותכנים אקטואליים ולצאת למסלולים מיוחדים, שתוכננו ע"י  מורי דרך בישראל. האפליקציה מציעה מגוון מסלולים שונים בעיר, כאשר כל מסלול חושף את המשתמשים להיבטים מיוחדים אחרים של העיר ירושלים.
 
המסלולים שמציעה האפליקציה SOVOO החינמית:
 המסלול הירוק
המסלול עובר לאורך תווי המסילה העות'מאנית, בנוף עוצר נשימה של הרי יהודה מדרום דרך מטעי הזיתים והכרמים בשיפולי ההר, דרך מסע ארכיטקטוני מראשית המאה בשכונת בקעה והמושבה הגרמנית למוזיאון ישראל והכנסת ועד לבית המשפט העליון. המסלול שופע פינות חמד לעצירה, כאשר המשתמשים יוכלו לבחור בין עצירה רוגעת לרגלי עצי הזית העתיקים שבעמק המצלבה למפל מים מרשים עם גינות וורדים. המסלול שטוח וזורם ואינו דורש מאמץ כלל, תווי המסילה עובר לאורך נחל רפאים ועובר במקומות פסטוראליים ביותר.
המסלול הכחול
המסלול עובר בתווי החדש של הרכבת הקלה בירושלים. תצפית מדהימה מראש גשר המיתרים, נוף עוצר נשימה מהכניסה לעיר על כל מערב ירושלים, נחלאות, בית המשפט העליון, הכנסת, גן הוורדים, שוק מחנה יהודה. מסע קולינארי בתוך השוק , מדרחוב יפו הציורי, שדרת נחלת שבעה המהממת, וקינוח מטריף בשכונת ימין משה למרגלות טחנת הרוח.
המסלול הצהוב
טיילות שרובר וגולדמן המתפתלות על ההר מאפשרות תצפית פנוראמית של כל ירושלים ממזרח ועד מערב , בשעות הערביים האזור הופך רומנטי ושקט , הנסיעה על האופניים בשבילי ההר קלה וכיפית, והמסלול קרוב מאוד למתחם התחנה.
המסלול הסגול
מרכז העיר כמו שלא דמיינתם, משוק מחנה יהודה אל נחלאות הציורית והמיוחדת, שיטוט בתוך השכונה תוך שמיעה של תכנים אוטנטיים יחשוף אתכם לחוויה ירושלמית אמיתית. מדרחוב בצלאל המתחדש עם השוק הססגוני ובתי הקפה לאורכו, פארק העצמאות- פסטוראליות בלב העיר גן מרהיב עם מזרקות ופינות נוי, הגן האנדלוסי- פנינת חן מרהיבה בעיצוב מרוקאי ייחודי, רחוב המלך דויד, שכונת ימין משה  ואפילו העיר העתיקה.

sovoo- app guided e. bike tour - מסך
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.
Bookmark and Share