Telecom News - לנובו מכריזה על Yoga 11S, מיני אולטרה בוק, של 11.6 אינץ'

לנובו מכריזה על Yoga 11S, מיני אולטרה בוק, של 11.6 אינץ'

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> לנובו מכריזה על Yoga 11S, מיני אולטרה בוק, של 11.6 אינץ'
לנובו מכריזה על Yoga 11S, מיני אולטרה בוק, של 11.6 אינץ'
מאת: מערכת Telecom News, 21.5.13, 17:00
 
לנובו מכריזה על IdeaPad Yoga 11S , אולטרא-בוק, שהוצג לראשונה בינואר בתערוכת CES, כיורש של אביו הפופולארי ה- IdeaPad Yoga 13.
 
ה-IdeaPad Yoga 11S, בן חדש למשפחת ה-Convertible, מגיע בגודל אידיאלי לניידות, 11.6 אינץ', ומאפשר בחירה בין מעבדי הדור השלישי העוצמתיים של אינטל, i5 ו- i3, שמספקים ללקוחות את היכולת ליצור תוכן עשיר בביצועים, מצגות וגרפיקה. כל אלה הופכים את המכשיר למרכז בידור איכותי.
 
ה- Yoga מתהפך לארבעה מצבים מיוחדים כדי להתאים לדרכים המגוונות בהן אנשים משתמשים בטכנולוגיה כיום. המחשב מציע דרך חדשה לחוות את המחשוב הנייד, כשהוא מאפשר להגדיר את המצב מתאים ביותר לסביבת השימוש - מגלישה בפארק, דרך עבודה בבית קפה ועד הבית או המשרד.
 
המשתמש יכול, למשל, לצפות בסרטים כשהם מציבים את ה- Yoga בתצורת "אוהל" וליהנות מהאודיו העשיר של Dolby Home Theatre. הם גם יכולים להפוך את ה- Yoga לתצורת מעמד המתאים לפעולות כגון דפדוף בתמונות משפחתיות - על גבי מסך ההיי דפינישין IPS עם תמיכה במגע 10 אצבעות. Yoga גם תומך במחוות של תנועות ידיים, כך שלקוחות יכולים פשוט להניע את ידיהם לפני מצלמת הרשת כדי להזיז בקלות, תמונות, וידאו ותוכן אחר.
 
במצב טאבלט, ה- Yoga הופך את השימוש באפליקציות של חלונות 8 למהנה בזכות מסך מגע של 11 אינץ'. במצב נייד, ה- Yoga מציע חוויית הקלדה טובה עם מקלדת נוחה. בנוסף, ל- Yoga 11S יש מעטפת חיצונית רכה למגע והוא מגיע בצבעי כסף' אפור וכתום תפוז.
 
"לקוחות מסביב לעולם אהבו את ה- Yoga הראשון שלנו ואת העיצוב מרובה המצבים שלו", אמר ג'יי פארקר, נשיא לנובו, צפון אמריקה. "אנו ממשיכים לפתח את המותג Yoga עם ה- Yoga 11s, ובעקבות הפופולאריות הנוכחית של המותג יצרנו תוכנית מכירה מוקדמת, כך שלקוחותינו יכולים להשיג את המכשיר עוד לפני שהוא מגיע למדפים".
 
"ה- IdeaPad Yoga 11S הוא דוגמא נהדרת למחויבות של לנובו ליצירת חדשנות מתמשכת עם מערכת חלונות", אמר ג'ורדן קריספיד, סגן נשיא שיווק OEM במיקרוסופט. "המחוייבות באה לידי ביטוי בעיצובי חומרה מרשימים, המציגים גמישות, ניידות וחיי סוללה מוארכים. שילוב של אלה עם יכולות המגע החדשות של חלונות 8, מספק חוויה שתספק בוודאות הנאה ללקוחות".
 
"לנובו ממשיכה לחזק את המוניטין שלה עם עיצובי אולטרה בוק חדשניים וחוויות שימוש שאנשים רעבים להן", אמר נאבין שיאוני, סגן נשיא ומנכ"ל, פלטפורומות ניידות באינטל. "יצרנו את הקו החדש של מעבדי דור שלישי, עם צריכת אנרגיה נמוכה, בדיוק עבור מוצרים כמו Yoga, המספקים לאנשים חוויה מלאה של מיחשוב אישי עם עיצוב דק, קל וגמיש".
 
תמחור
ה- Yoga 11Sהחדש יהיה זמין בארץ החל מחודש יוני, במחיר החל מ-3,990 ₪.

תמונת המוצר:
לנובו
 
Bookmark and Share