Telecom News - אמזון הודיעה שניתן להזמין בארץ החל מהיום את 2 הטאבלטים החדשים שלה

אמזון הודיעה שניתן להזמין בארץ החל מהיום את 2 הטאבלטים החדשים שלה

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> אמזון הודיעה שניתן להזמין בארץ החל מהיום את 2 הטאבלטים החדשים שלה
אמזון הודיעה שניתן להזמין בארץ החל מהיום את 2 הטאבלטים שלה שיגיעו כעת לארץ
מאת: מערכת Telecom News  23.5.13, 13:30

הטאבלטים מולטימדיה מסדרת Kindle Fire HD  (בתמונה בתחתית הכתבה) המבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד, עם מסכים של 7 אינצ' ו-8.9 אינצ', ישלחו ללקוחות בחודש הבא (יוני).

בהמשך להודעה (ראה כאן), שחנות היישומים של אמזון לאנדרואיד נפתחה וניתנת להורדה בישראל לכל מכשיר אנדרואיד החל מהיום, כולל אפליקציה יומית אחת בחינם כל יום, הודיעה היום אמזון בהודעה נפרדת, שניתן החל מהיום גם להזמין את 2 הטאבלטים שלה בגודלי מסך 7 ו-8.9 אינצ' מסדרת קינדל פייר HD. זאת, באתר אמזון: כאן

יש להם 16 ג'יגהבייט אחסון והם מיועדים הן לקריאת ספרים, אך במיוחד להאזנה, לצפיה בווידאו ולאפליקציות מחנות אמזון. יש להדגיש, שלא ניתן להשתמש בהם באפליקציות גוגל הרגילות של Google Play, אלא  אם פורצים את הטאבלטים. חנות היישומים של אמזון מגיעה כבר מובנית בטאבלטים עצמם.

המחיר בארץ יהיה סביב 200 דולרים / 300 דולרים בהתאמה ולא יכלול הוצאות של המשלוח, המכס וכד'. בנוסף, הכפלת נפח האחסון תדרוש תשלום נוסף. בארה"ב הטאבלטים הללו הרבה יותר זולים כי הם מכילים פרסומות (169 דולרים \ 269 דולרים בהתאמה באתר אמזון). יש לציין, שיש לאמזון מתחרים לא פחות טובים כמו אסוס.

תמונת המוצר
אמזון קינדל פייר HD
Bookmark and Share