Telecom News - ברכות לרד בנד, הזוכה הישראלית בלאס וגאס

ברכות לרד בנד, הזוכה הישראלית בלאס וגאס

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> ברכות לרד בנד, הזוכה הישראלית בלאס וגאס
ברכות לרד בנד, הזוכה הישראלית בלאס וגאס
מאת: חיים חביב, 24.5.13, 00:50פרס לרד בנד

זכתה במקום הראשון בתערוכת CTIA2013 שננעלה בסוף השבוע בלאס וגאס – ארה"ב. 

פתרון TRUE של רד בנד זכה במקום הראשון בתחרות E-Tech של CTIA2013 בקטגורית פתרונות לארגונים לעולם אבטחה, הונאה ופרטיות.

חברת רד בנד תוכנה הישראלית - מובילה עולמית בשוק ניהול תוכנה סלולרית(MSM)  עם למעלה מ 1.75 מיליארד מכשירים מבוססי תוכנת רד בנד, הודיעה הלילה, כי פתרון TRUE ל BYOD זכה במקום הראשון בתערוכת CTIA, בתחרות E-Tech (טכנולוגיות מתפתחות) השנתית השמינית, בקטגורית פתרונות לארגונים בעולם אבטחה, הונאה ופרטיות.

תחרות E-Tech של CTIA בוחרת את המוצרים והשירותים הסלולריים החדשים והחדשניים ביותר בתעשייה בתחומי אפליקציות סלולריות, מוצרי אלקטרוניקה, ארגונים ושווקים ורטיקלים ורשתות. שמות הזוכים הוכרזו אתמול בתערוכת CTIA 2013, במרכז Sands Expo & Convention, לאס וגאס.

TRUE הינו פתרון רד בנד ליצרני מכשירים סלולריים, ספקי שרות וארגונים, המאפשר להם  ליצור ולנהל זהות-כפולה (dual-persona) על גבי סמארטפונים וטאבלטים, באופן אמין ובטוח (TRUsted by the Enterprise) לשימוש העובדים בארגון.

הפתרון הופך טלפון סלולרי אחד לשני מכשירי טלפון וירטואלים הפועלים ע"ג אותה החומרה. באמצעות שימוש ב Type-1 mobile hypervisor, היוצר את ההפרדה החזקה ביותר בין האזור הארגוני של העובדים לבין האזור האישי, המוצעת כיום. כיון שכל מערכת הפעלה מנותקת באופן מלא האחת מהשנייה, TRUE שומר על אבטחת פרטיות המידע האישי של העובדים ועל אבטחת המידע של הארגון. רד בנד וסמסונג משתפות פעולה במטרה להציע לארגונים התנסות בגרסת זהות-כפולה (dual-persona) על גבי הסמארטפון סמסונג גלקסי S III, ליישום תכניות BYOD בארגונים.
 יורם זלינגר
יורם זלינגר, מנכ"ל רד בנד תוכנה (בתמונה): "אנו גאים שפתרון TRUE ל BYOD של רד בנד, זכה להכרת המומחים בתעשייה כפתרון הסלולרי המוביל לארגונים. TRUE הינו הפתרון המוביל המספק מענה לדרישות הצרכנים ולשביעות רצון מנהלי ה- IT. העובדים מקבלים חוויות שימוש מצוינת הן באזור הפרטי והן באזור ארגוני שלהם, ובמקביל מקבלים המנמ"רים פתרון מאובטח המשתלב עם האפליקציות הארגוניות תוך שמירה על פרטיות העובד. בהתבסס על ניסיוננו בניהול מיליארדי מכשירים סלולריים, רד בנד נוקטת בגישה שונה לחלוטין עם TRUE, בניית פתרון BYOD אשר מספק חווית משתמש מעולה בזהות-כפולה, עונה על הדרישות לאבטחת המידע של הארגון ושומר על פרטיות העובד".
 
כ- 300 פתרונות נבחנו ע"י פאנל מומחים בתעשייה, כתבים ואנליסטים. המועמדים קיבלו ניקוד על חדשנות, פונקציונאליות, חשיבות טכנולוגית, יישום ויצירת אפקט "וואוו".
Bookmark and Share