Telecom News - Onenet הקימה רשת עסקית עולמית לקידום עסקים קטנים ובינוניים

Onenet הקימה רשת עסקית עולמית לקידום עסקים קטנים ובינוניים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> Onenet הקימה רשת עסקית עולמית לקידום עסקים קטנים ובינוניים
 Onenet הקימה רשת עסקית עולמית לקידום עסקים קטנים ובינוניים
מאת: מערכת Telecom News, 24.5.13, 10:45
 
חברת הסטארט-אפ הישראלית Onenet השיקה לאחרונה פיתוח חדיש ומהפכני של פלטפורמת שיווק ומכירות הפועלת על בסיס רשת חברתית עסקית. הפלטפורמה פועלת לטובת עסקים קטנים ובינוניים ומסייעת להם בהתמודדות ובתחרות הקשה על הלקוח מול רשתות שיווק ותאגידים גדולים.
 
המערכת המבוססת מחשוב ענן, מרכזת ומאגדת בתוכה את כל הערוצים אשר בהם מתנהל השיח בין העסק והלקוח הסופי ומעל לכל מצמצמת באופן משמעותי את הצורך בעלויות גבוהות של פרסום ושיווק.
 
מנחם יעקובוביץ, יו"ר ומייסד החברה: "מצאנו שהקושי והצורך המיידי של פלח העסקים הקטנים והבינוניים הינו להגיע לאותם לקוחות חדשים, לשמר את הלקוחות הקיימים, וגם להגדיל מכירות ללקוח הקיים, על בסיס הקושי הזה פיתחנו פלטפורמה שיווקית אשר שמה את בעל העסק במרכז ונותנת לו את כל הפתרונות והאלמנטים הדרושים לעמוד בתחרות על כיסו של הצרכן – המטרה היתה לשים את בעל העסק במרכז ולתת לו את האפשרות לשלוט ולהפעיל את העסק הן מול קהל לקוחות הנמצאים בסביבה הגיאוגרפית שלו והן בהבאת לקוחות פוטנציאליים אשר מתעניינים בשרות או במוצרים שהוא מציע".
 
ניר מילמן, מנכ"ל החברה: "המערכת מחברת בין העולם הפיזי של העסקים לעולם הוירטואלי באינטרנט. פיתחנו והקמנו פלטפורמה לרשת חברתית עסקית אשר גדלה ומתפתחת בכל זמן נתון ופועלת הן לטובת בעלי העסקים והן לטובת הצרכנים, נוצרת פה סיטואציה של WIN-WIN - מצד אחד, בעלי העסקים מצליחים להגדיל מכירות ולפתח את העסק ולהיות מודעים בכל זמן נתון לצרכים המיידיים של לקוחותיהם, ומנגד הלקוחות זוכים בתשומת לב האישית - במבצעים, מתנות והנחות, ויכולים לרכז את כל כרטיסי המועדונים וההנחות במקום אחד.

המערכת החדשנית פועלת ושולטת בכל התחומים והאספקטים המגוונים של השיווק והמכירות: גיוס לקוחות חדשים ברשת, מיפוי גיאוגרפי של לקוחות, הקמת מועדון לקוחות, בניית מאגרי מידע חכמים, מערכת סקרים מתוחכמת, מערכת אוטומטית לדיוור אלקטרוני ושליחת מסרונים אישיים ללקוחות, חיבור בין עסקים תוך מתן אפשרויות שיתוף פעולה ועוד.  

יש אפשרות לשלוט לבד על הקמפיין ללא צורך להזדקק למפיץ עם עלויות גבוהות (כמו גרופון למשל). החיבור בין החנות הפיזית לעולם הוירטואלי נעשה ע"י מודול ה- Geo Sale מכירה מבוססת מיקום, יצרנו מועדון-על של לקוחות (עם ממשק כלל עולמי) אשר מתחתיו מתקיימים מועדונים ותת מועדונים של עסקים אשר משתפים ביניהם מידע, בסופו של דבר ניתן להגיע לכמות של מיליוני חברים במועדון, למעשה כל אחד שיסתובב עם טלפון חכם ואשר יהיה חבר במועדון יוכל בכל מקום בעולם ליהנות ממבצעים מקומיים ויראה אותם באזור שבו הוא נמצא' בכל רגע נתון.
 
פעילות המערכת בארה"ב:
חלק מסיפור ההצלחה של הסטראט אפ-Onenet : סיפורה של החברה אמריקאית XtraPlan אשר רכשה זכות שימוש בתוכנה של - Onenet ובעצם כל מהותה מבוססת למעשה כולה על פלטפורמת ה- Onenet. החברה האמריקאית משווקת את פתרונות  Onenet תחת הברנד הפרטי שלה בהצלחה מרובה.

תמונה של המערכת של Onenet בפעולה - שילוב של העולם הוירטואלי - דיגיטלי (מסך המחשב) עם העולם הפיזי - הצרכן רואה את העסקים בסביבתו ומקבל מהם הזמנה למבצעים, קופונים וכד':
OneNet
Bookmark and Share