Telecom News - האו"ם: 7.1 מיליארד בני אדם עפ"נ כדור הארץ ו-6.8 מיליארד מנויי מכשירים ניידים

האו"ם: 7.1 מיליארד בני אדם עפ"נ כדור הארץ ו-6.8 מיליארד מנויי מכשירים ניידים

דף הבית >> דעות ומחקרים >> אנליסטים >> האו"ם: 7.1 מיליארד בני אדם עפ"נ כדור הארץ ו-6.8 מיליארד מנויי מכשירים ניידים
האו"ם: 7.1 מיליארד בני אדם עפ"נ כדור הארץ ו-6.8 מיליארד מנויי מכשירים ניידים
מאת: מערכת Telecom news 24.5.13, 15:45

כבר בסוף שנת 2013 יעלה מספר המכשירים הניידים על מספר בני האדם בכדור הארץ.

מדו"ח איגוד התקשורת של האו"ם - ITU (ראה בקישור כאן. מומלץ מאד להורדה,מכיל גרפים ואיורים מאירי עיניים), שפורסם לאחרונה עולה, שכל יום מקרב את העולם להשוואת מספר המכשירים הניידים למספר האנשים החיים בו. בקצב הזה, יהיו בעולם בסוף שנת 2013 יותר מנויי מכשירים ניידים מאשר אנשים. נכון להיום, יש עפ"נ כדור הארץ 7.1 מיליארד בני אדם מול 6.8 מיליארד מנויים.

מחצית מהמנויים בעולם הם מאזור אסיה-פסיפיק עם 3.5 מיליארד מנויים. קצב החדירה העולמי של הסלולר-מובייל הוא 96%: 128% במדינות מפותחות ו-89% במדינות מתפתחות.

לגבי האינטרנט, הדו"ח קובע, שאירופה היא האזור בו החדירה היא הגבוהה ביותר (75%) ואחריה מצויה אמריקה (61%). באפריקה רק 16% משתמשים באינטרנט, מחצית מהשיעור באסיה-פסיפיק.

מהפכת המובייל מקדמת מדינות מתפתחות, כי היא משלבת תוכנות ואפליקציות ICT בתחומי החינוך, הבריאות, הממשל, הבנקאות, הסביבה והעסקים.

בדו"ח האו"ם נמצא גם, שגידול חדירת האינטרנט במשקי הבית הוא המהיר ביותר כיום באפריקה – גידול שנתי של 27%, לעומת 15% באסיה-פסיפיק ובמדינות ערב. עם זאת, יש הבדלים ניכרים ברוחבי הפס הנייח. במדינות אסיה ישנה ההפעלה הגבוהה ביותר של חיבורי פס רחב וגם במדינות האיחוד האירופי. אולם, באפריקה לפחות מ-10% מהמנויים יש 2Mb ומעלה.
מנויי סלולר בעולם
Bookmark and Share