Telecom News - רמי לוי מציע ביטוח למכשירי סלולר ב-12.5 ש"ח לחודש

רמי לוי מציע ביטוח למכשירי סלולר ב-12.5 ש"ח לחודש

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> רמי לוי מציע ביטוח למכשירי סלולר ב-12.5 ש"ח לחודש
רמי לוי תקשורת מבטיחה: אף אחד לא יבקש מכם 1,000 ש"ח על מסך שבור.
מאת: מערכת Telecom News, 29.5.13, 21:30
 
כצעד משלים למהלך הוזלת הסמארטפונים שביצענו בחודש שעבר, רמי לוי תקשורת מודיעה כעת על השקת תכנית ביטוחים משתלמת במיוחד למכשירי סלולר ב 12.5 ש"ח לחודש בלבד!
 
חברות הסלולר הוותיקות חייבו את הצרכנים במשך שנים לרכוש פוליסות ביטוח לא משתלמות. הן התנו זאת ברכישת מכשיר מחברת הסלולר או בתשלום חודשי גבוה במיוחד למכשירים מתקדמים.
לקוחות שכבר הגיעו לממש את הביטוח גילו כי הוא לא כולל את מרבית התיקונים הנפוצים (כמו מסך שבור) וההשתתפות העצמית גבוהה במיוחד. לא עוד.
 
תכנית הביטוחים של רמי לוי תקשורת בשיתוף עם רשת המעבדות האיכותית – סלדון, תעלה כאמור 12.5 ש"ח בחודש בלבד. במקרה של תקלה הלקוח יידרש להשתתפות עצמית נמוכה שתכלול את כל התיקונים האפשריים (!) ותנוע בין 120-150 ש"ח בלבד.
 
זאת, בהתאם לסוג המכשיר המבוטח שברשות הלקוח:
 
  • עבור מכשירים מהשורה הראשונה (שחלקי החילוף שלהם יקרים יותר, כיום) כמו אייפון 5 וגלקסי 2-3 – ההשתתפות העצמית תעמוד על 150 ש"ח. 
 
  • עבור מכשירים מגרסאות "ישנות" דוגמאת – אייפון 4S-4, גלקסי 1 וכד' ההשתתפות העצמית תעמוד על 120 ש"ח.
 

במעמד רכישת הביטוח הלקוחות משלמים 300 ש"ח בחלוקה ל - 24 תשלומים (12.5 ש"ח). לקוחות שאינם מממשים אף תיקון במעבדה יכולים להפסיק את התשלום החודשי בכל עת, ללא כל התחייבות. לקוחות שידרשו לתיקון במעבדה ימשיכו בתוכנית הביטוח עד להשלמת שנתיים מלאות.

 

דוגמא להמחשה: לקוח משלם על תוכנית ביטוחית כבר שנה מלאה ונדרש לתיקון אחד בלבד – שבר במסך לאייפון 5. עלות התוכנית המצטברת עד לנקודה שבה ביצע את התיקון הינה 150 ש"ח  (12.5*12) עלות ההשתתפות העצמית עבור התיקון – 150 ש"ח. הלקוח ייאלץ להישאר בתוכנית עד להשלמת שנתיים מלאות ולכן גם אם לא ישתמש בשירותי המעבדה שנית - העלות המקסימלית לתיקון תהיה של – 450 ש"ח. מדובר בכשליש מהעלות הסטנדרטית להחלפת מסך מקורי לאייפון 5 במעבדות פרטיות (1200 ש"ח)


 
התוכנית מתאימה לכל הלקוחות מכל החברות, ולכל המכשירים - ללא התחשבות במקום הקנייה שלהם. על מנת להפעיל את תכנית הביטוח על הלקוח להגיע לאחד מסניפי רשת רמי לוי תקשורת ולהציג מכשיר תקין. הביטוח יינתן למכשיר הספציפי שבתוכנית.
 
גילוי נאות של רמי לוי תקשורת: 
  • כרשת שמעוניינת לשמור על רמת מחירים נמוכה ושירות הוגן, איננו מסתכנים בניצול לרעה ולכן הכיסוי הבטוחי אינו מכסה מקרה של אבדן מכשיר
  • במקרה של מכשיר "מושבת" (כלומר, מכשיר שלא ניתן לתקנו, כולל מכשירים שנפגעו מקורוזיה ואינם ברי תיקון) אנו כן נעניק מכשיר חלופי תקין לחלוטין ונקי (במצב מוחדש) בעלות השתתפות של 1,000/1200 ש"ח  (נסו לחשוב האם במקומות שמציעים לכם עלות השתתפות נמוכה יותר עבור מכשיר מושבת – גם מכרו לכם את המכשיר ב 1,000 ש"ח יותר)
  • לעיונכם, מצורפות שתי הפוליסות שיועברו ללקוחות: כאן וכאן.

מתחרה
תכנית הביטוח לסמארטפונים של רמי לוי די אטרקטיבית, אבל אינה יחידה בשוק. מומלץ לבדוק את ההצעה של אתר Pay for Less המציע ביטוח שנתי לסמארטפונים מסוג אייפון (כל הדגמים) וסמסונג גלקסי (כל הדגמים) ב- 156 ש"ח לשנה בלבד, ללא כל תשלום חודשי ובעלות השתתפות עצמית של 180 ש"ח לכמעט כל התקלות (החלפת מסך מגיעה ל- 280 ש"ח, לוח המכשיר - 450 ש"ח וקורוזיה - 450 ש"ח). לשירות זה יש 110 מעבדות תיקון בכל רחבי הארץ. בהחלט רצוי לבצע "סקר שוק"  לפני בחירה בחבילת הביטוח המתאימה למכשיר.  
 



 
 
Bookmark and Share