Telecom News - חברת Ideomobile משיקה קו מוצרים חדש לארגונים גדולים

חברת Ideomobile משיקה קו מוצרים חדש לארגונים גדולים

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> חברת Ideomobile משיקה קו מוצרים חדש לארגונים גדולים
חברת Ideomobile  משיקה קו מוצרים חדש לארגונים גדולים
מאת: מערכת Telecom news, 29.5.13, 22:30IdeoMobile

חברת Ideomobile משיקה קו מוצרים חדש בתצורת  Zero Footprint לארגונים. קו המוצרים החדש מכיל בשלב זה שני מוצרים ללקוחות הארגוניים. המוצר הראשון הוא דואר אלקטרוני (Email) ויומן מאובטח, המוצר השני מאפשר שיתוף מסמכים.

שני המוצרים נועדו למכשירים ניידים דוגמת טלפונים וטאבלטים. המוצרים החדשים תומכים במכשירים אישיים של העובדים (BYOD) או מכשירים ארגוניים, בזמן שהם מאפשרים למנהלי התשתיות ואבטחת המידע בארגון לדעת שהמידע נשאר כל הזמן בתוך תחומי הארגון.

דוא"ל ארגוני מאובטח - Zero Footprint Secure Mobile Mail
מתחבר לשירותיי הדואר הארגוני בצורה מאובטחת. המוצר מאפשר את כל יכולות הדוא"ל המקובלות (כולל צפיה במסמכים מצורפים), ישירות במכשיר הנייד, חיבור ליומן פגישות ושימוש באנשי הקשר הארגוניים. המוצר בין השאר מאפשר קבלת התראה על קבלת דואר חדש.

הודעות הדוא"ל ומסמכים המצורפים אליהם נשארים כל הזמן בתוך הרשת הארגונית, לא נשמר מהם דבר על המכשיר הנייד.

שיתוף מסמכים במובייל Zero Footprint Secure Mobile file sharing
מאפשר למשתמשים להתחבר לשרת המסמכים הארגוני, לצפות ולשתף מסמכים בצורה מאובטחת. המוצר מאפשר לקבוע רמות הרשאה ושיתוף למסמכים, כך שעל פי הגדרת הארגון, ניתן לאפשר שיתוף מחוץ לארגון, שיתוף פנים ארגוני בלבד או רק לצפות בעותק למשתמשים ארגוניים בלבד.

המוצרים החדשים פותחו על בסיס הפלטפורמה הטכנולוגית של החברה הנקראת MAP (Mobile Application Platform) . פלטפורמה זו משרתת את החברה גם במוצריה הקיימים אצל לקוחות מהמגזר הפיננסים והרפואי. הפלטפורמה עברה מבדקים ועמדה בדרישות אבטחת מידע מחמירות, של בנקים וגופי בריאות מובילים, ומשרתת מאות אלפי משתמשים פעילים בכל יום.

תרשים ארכיטקטורת הפתרון:
שרטוט הפתרון של אידיאומובייל

דוד גוטמן, המנהל הטכנולוגי של Ideomobile אומר: "בזכות השימוש בפלטפורמת ה-MAP, המוצר מאפשר גמישות בשילוב הרחבות ותוספות, מעבר לתכולה המובנית, המאפשרות לארגון התאמות יחודיות לדרישותיו (לדוגמה ניהול כוח עבודה נייד ע"י החתמת כרטיס נוכחות עם חתימת מקום ושעה וכד')".

המוצרים תומכים ברוב המכשירים הניידים הנמכרים הארץ, המבוססים על פלטפורמות חכמות דוגמת iOS, Android, Windows Phone8, Blackberry ו-Symbian, למכשירים מבוססי מסך מגע וגם למכשירים בעלי מקלדת.
שיתוף מסמכים



 
 
Bookmark and Share