Telecom News - חשיפה נוספת: GALAXY S 4 Mini

חשיפה נוספת: GALAXY S 4 Mini

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> חשיפה נוספת: GALAXY S 4 Mini
חשיפה נוספת: GALAXY S 4 Mini
מאת: חיים חביב, 30.5.13, 17:30גלקסי מיני
 
כמנהגה, ובסמוך להשקת דגם הדגל שלה ה- S4, חשפה היום סמסונג את דגם המיני הצנוע יותר, ה-Galaxy S4 . מכשיר קומפקטי, עוצמתי, ובעל ביצועים חזקים, בעיצוב אלגנטי.
 
סמסונג אלקטרוניקס הכריזה היום על השקת דגם חדש במשפחת הגלאקסי - Galaxy S 4 Mini, גרסה עוצמתית וקומפקטית של מכשיר הדגל הפופולארי, ה- Galaxy S4.
 
מכשיר ה- Galaxy S4 Mini מספק ביצועים, נוחות שימוש ועיצוב מלוטש של ה- Galaxy S 4, במכשיר נייד, קל לנשיאה ובמחיר צנוע יותר.
 
JK Shin, מנכ"ל ונשיא חטיבת IT & Mobile Communication בסמסונג: "בהמשך לביקוש חסר התקדים של ה- Galaxy S 4, רצינו לספק ללקוחותינו שותף לחיים מלאים, עשירים ופשוטים יותר. כעת אנחנו רוצים לספק עוד אפשרויות עם מכשיר ה- Galaxy S 4 Mini, עם מראה ותחושה זהים ל- GALAXY S4, גם עבור שימוש קומפקטי ופרקטי".

"מכשיר ה- Galaxy S4 Mini החדש מספק לצרכנים דרך חדשה ליהנות מחוויית ה- Galaxy S 4".
 
למכשיר ה- Galaxy S 4 Mini תצוגת  qHD Super AMOLED ”4.3המשלבת נוחות ואיכות, משקל מזערי (107 ג') ועיצוב קומפקטי המאפשר למשתמש להחזיק ולתפעל את המכשיר ביד אחת ובקלות.

למכשיר מעבד כפול ליבה GHz 1.7 בעל ביצועים חזקים, המאפשר לבצע במהירות ובקלות גם משימות עתירות נתונים.
 
מכשיר ה- Galaxy S 4 Mini תומך ביכולות האינטואיטיביות ובשירותים של דגם ה- Galaxy S 4 .

מה יש לנו במכשיר:
 
צילום
מצלמה אחורית של 8 מגה פיקסל ומצלמת HD קדמית של 1.8 מגה פיקסל. אפשרויות נחמדות: ה- "Sound&Shot" המאפשר איחסון קול וצליל יחד עם התמונה ברגע הצילום; ה- "Panorama Shot", באמצעותה ניתן לצלם תצוגה מלאה.

אפליקציות נוספות, הכוללת בין היתר:  "S Travel" המספקת מידע על נסיעות וממליצה על היעד הבא; אפליקציית ה- "Story Album", המאפשרת אחסון תמונות אוטומאטי על גבי פורמט חכם. כל התמונות המצולמות באמצעות מכשיר ה- Galaxy S 4 Mini נאספות ונשמרות באופן אוטומאטי עפ"י ציר הזמן, תיוג גיאוגרפי או אירוע מסיים, ליצירת אלבום תמונות מלא.
 
חיבור ושיתוף
דגם ה- Galaxy S 4 Mini מאפשר לשתף ולפתח קשר אמיתי עם הסובבים אותנו. באמצעות פונקציית ה- ""Group Play, ניתן להאזין לאותה המוסיקה או לשחק באותם משחקים בו-זמנית עם חברים. יכולת ה- " ChatON" מאפשרת לשוחח עם מס' משתתפים ולשלב לשיחה אנימציות, סרטוני וידיאו או הקלטות אודיו.
 
החיים הקלים
מכשיר ה- Galaxy S 4 Mini הופך נסיעות לחו"ל למהנות יותר באמצעות תכונת ה-"S translator" המציעה תרגום מיידי בקול או טקסט ביישומי דוא"ל, הודעות טקסט ו- ChatON. ניתן לשלוט מהמכשיר באמצעות שלט ה- IR של ה- WatchON ההופך אותו לשלט רחוק לתפעול מערכת הבידור הביתית (טלוויזיה, ממיר, נגן DVD ואפילו... המזגן). בנוסף, ניתן ליהנות מתוכן מגוון של הטלוויזיה בשידור חי, הטלוויזיה בכבלים וה- VOD בהתבסס על המידע העשיר המסופק ע"י ה- EPG .
 
רק בריאות
מכשיר ה- Galaxy S 4 Mini מעדכן את המשתמש במידע על רווחה ובריאות. אפליקציית ה- "S Health" הניתנת להורדה מחנות ה- Samsung Apps, מאפשרת מעקב אחר המצב הבריאותי והמאזן הקלורי. באמצעות אביזרים נלווים חיצוניים של ה- "S Health" ניתן לחשב את פעילות יומית, לעקוב אחר דפוסי השינה, לחשב את משקל הגוף ולנטר בזמן אמת את פעילות הלב.
 
דגם ה- Galaxy S 4 Mini של סמסונג זמין בשני צבעים: לבן ושחור, ומגיע בשלוש גרסאות מותאמות רשת: 4G LTE3G HSPA ו- 3G Dual Sim. המכשיר מצויד במערכת הפעלה (OS) אנדרואיד עדכנית (Android 4.2.2, Jelly Bean), ומגיע בתצורת זיכרון פנימי של 8GB הניתנת להרחבה (microSD) עד ל- 64GB.

המחיר טרם פורסם אך מומחים העריכו, כי מחירו (בחו"ל) יעמוד על כ- 350$.
 
סמסונג גלקסי מיני
Bookmark and Share