Telecom News - מעוניין לרכוש מספרי טלפון בכל העולם (כולל בישראל)?

מעוניין לרכוש מספרי טלפון בכל העולם (כולל בישראל)?

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> מעוניין לרכוש מספרי טלפון בכל העולם (כולל בישראל)?
רכישת מספרי טלפון ברחבי העולם יכולה לשרת כמה מטרות, החל מנדידה חלקה במספר מקומי בכל ארץ יעד, דרך חסכון בשיחות בינלאומיות וכלה בחיבורי שלוחות של ארגון \ עסק עם נוכחות ברחבי העולם. יש בורסה מקוונת למכירה וקנייה של מספרים. המחירים זולים להפליא. 
מאת: אבי וייס, 15.6.13, 20:30

המגמה החדשה והעדכנית ביותר בתחום השיחות הבינלאומיות היא "החלפת מספרים גמישה". תיארנו זאת כאן בהרחבה, בנוגע לשיחות בנדידה - Roaming ברחבי העולם, בלי להחליף סים במכשיר הסלולר. השיטה: המכשיר מקבל בכל מדינה בעולם מספר מקומי, בנוסף למספר הישראלי. כך, המשתמש הנודד מוציא ומקבל שיחות (וגם מסרונים וגלישה) בעלות מקומית, של ספק הסלולר המקומי באותו מקום בו הוא נמצא. הקץ לשעבוד לספקי הסלולר והשיחות הבינלאומיות ומניעת "הלם החשבונית", כשחוזרים מהנסיעה לארץ ומקבלים את חשבון עלות השיחות (המסרונים והגלישה), שנעשו בחו"ל. 

במגזר העסקי, אפשר לנצל את ההתפתחות הטכנולוגית לצרכים נוספים מעבר לשיחות בנדידה. הסעיף החשוב ביותר: חיבור מספרי טלפון וירטואליים מכל העולם אל המרכזיה (הפיזית או הווירטואלית), שיש לארגון.
דוגמאות:
א. רכישת מספרי 1-800 ברחבי העולם כדי לקבל שיחות מלקוחות ברחבי העולם. כך, הלקוחות יוכלו לשוחח עם מרכז התמיכה \ השירות \ המכירה הנמצא בישראל, או בכל מקום בעולם, בשיחה חינמית עבור הלקוחות. 
ב. רכישת מספרי גישה במדינות בעולם בהם יש שלוחות של הארגון \ העסק. כך, שבכל מקום השיחות של עובדי הארגון, ספקיו, שותפיו וכיו"ב תיעשנה בשיחות מקומיות.
ג. חיסכון בפתיחת שלוחות ברחבי העולם ע"י יצירת מספרים וירטואליים במדינות העולם,.כך, באותן ארצות מחייגים הלקוחות \ שותפים \ ספקים למספר מקומי ומקבלים מענה בארץ אחרת, בלי להבחין, שהשיחה עוברת בין מדינות. 

שיטת הרכישה של מספרי טלפון נעשית כיום מאוד בקלות. רוכשים מספרים בכל מדינה בעולם (כולל בישראל) בקליק של עכבר, ותוך 3 דקות השירות עובד עם המספר החדש המחובר למרכזיה הארגונית.

דוגמה: אתר TollFreeForwarding, שמתמחה בעיקר במספרי 1-800 ברחבי העולם (יש באתר מאגר מספרים ביותר מ- 100 מדינות), באתר ניתן לרכוש מספרים בלי כל התחייבות. ניתן להתנתק בקליק של עכבר ולהחזיר את המספרים כשאין בהם צורך. זאת, עם תוכניות תשלום לפי דקות, במחירים מאוד זולים. ניתן להתנסות בשירות בחינם עם 899 דקות נכנסות בחינם.

יתרה מכך. למי שצריך כמויות גדולות של מספרים, בין באופן זמני (למשל: למבצע מכירות \ שיווק ממוקד, אירוע גדול, קמפיין בחירות וכיו"ב), ובין קבוע או לתקופת זמן מסוימת, מוצע לבחור בבורסה למכירת מספרי טלפון. יש כמה בורסות כאלו, אחת הגדולות היא DIDX, שיש לה במאגר כמויות אדירות של מספרים למכירה וקנייה. בבורסה זו יש כבר 20 אלף חברים מכ- 60 מדינות ומאלף ערים ברחבי העולם, עם מסחר ביותר מ- 17 מיליון מספרי טלפון. אין ספק, שכאן ניתן למצא פתרון לכל כמות של מספרי טלפון, שזקוקים להם, לכל מטרה. גם כאן, ניתן להתנסות בשירות ל- 36 שעות לשיחות נכנסות ללא עלות. המחירים מתחילים מ- 0.15 דולרים למספר. מספרים בישראל עולם כ- 2 דולרים. 

אצל כל הספקים של מספרי טלפון ניתן היום לרכוש גם מספרי טלפון סלולריים. לארגונים, המספרים הסלולריים באים כתוספת למספר שהעובד מקבל מהמרכזיה כשלוחה של המרכזיה, באמצעות תוכנת SIP. כך הארגון מבטיח שליטה על החיוג של העובד בכל מקום בעולם במספר מקומי וקבלת\הוצאת שיחות בארץ המוצא (למשל: ישראל) דרך המרכזיה הארגונית. המגמה העתידית היא של סיום השימוש ב- SIM Cards ובמספרי טלפון סלולריים במכשירים, כפי שפרסמנו כאן. מדובר בתהליך שיחל ויתפשט בשנים הבאות. בינתיים, ניתן לתמרן עם מספרי הטלפון בכל העולם באופן כמעט חופשי ובצורה מאוד קלה ושקופה למשתמשי הקצה. 

סרטון: הסבר על בורסת המספרים הבינלאומית DIDX:
Bookmark and Share