Telecom News - נכון למאי 2013 אפל עדיין מובילה בשוק האפליקציות מול גוגל

נכון למאי 2013 אפל עדיין מובילה בשוק האפליקציות מול גוגל

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> נכון למאי 2013 אפל עדיין מובילה בשוק האפליקציות מול גוגל
נכון למאי 2013 אפל עדיין מובילה בשוק האפליקציות מול גוגל
מאת: מערכת Telecom News 30.5.13, 16:45

חברת Canalys פרסמה מחקר לגבי שוק האפליקציות. מסתבר, שיצרניות המשחקים ומפתחי האפליקציות ממשיכים להעדיף את אפל על פני גוגל.
 
מחקר של חברת Canalys (ראה פירוט באנגלית – כאן וכאן) מצא, שגם בחודש זה (מאי 2013),  נמשכת ההעדפה של יצרניות המשחקים ומפתחי האפליקציות לפלטפורמה של אפל. ב-20 הימים הראשונים של החודש, רק 29 אפליקציות בתשלום המורדות ביותר לאייפון ולאייפד ב- Appstore נמצאו גם אצל Google Play, ורק 32 מ-50 האפליקציות בחינם המורדות ביותר לאייפון ולאייפד הופיעו גם אצל גוגל. מסתבר, שיותר מ-50% מהאפליקציות החסרות לשוק האנדרואיד הן אפליקציות של משחקים. לגוגל היו 42 מיליארד הורדות של אפליקציות מול 50 מיליארד של אפל.
 
ההעדפה של פיתוח עבור אפל על פני הפיתוח עבור גוגל נובעת משיעור הרווח, שגדול יותר במשחקים המיועדים לאייפון ולאייפד, ממכשולים טכניים בפיתוח אפליקציות לאנדרואיד, ממחסור במפתחי אפליקציות לאנדרואיד, ומגרסאות מרובות של מכשירים ניידים לאנדרואיד מחברות רבות עם מפרטים טכניים מגוונים ושונים.

הלך הרוח בשוק, ש-2 מערכות ההפעלה הללו תשתווינה בקרוב מאד בהיקף ההורדות וברווחים של מפתחי האפליקציות הוא מוטעה לחלוטין. אם כי, גוגל אכן הולכת ומגדילה את שליטתה ורווחיה. בשנה –שנתיים הקרובות אמורה אפל להמשיך ולהוביל את שוק האפליקציות. מגמת הגידול של גוגל תתן תוצאות, קרוב לוודאי, רק אחרי תקופה זו.
הורדת אפליקציות בחינם
Bookmark and Share