Telecom News - טלפוניקה מחזקת נוכחות בישראל

טלפוניקה מחזקת נוכחות בישראל

דף הבית >> חידושים הכרזות >> טלפוניקה מחזקת נוכחות בישראל
טלפוניקה מחזקת נוכחות בישראל
מאת: חיים חביב, 31.5.13, 13:30גיל כהן Jajah

ממשיכה לחפש השקעות נוספות בישראל. גיל כהן (בתמונה), מנכ"ל Jajah, מסר כי בכוונת החברה לתגבר גיוס כוח אדם איכותי במהלך 2013.

התחזקות מעמדה של ישראל כמרכז חדשנות בזירה הדיגיטלית הגלובלית, ממשיכה למשוך תשומת לב חברות בינלאומיות. טלפוניקה (Telefónica), חברת הטלקום השלישית בגודלה בעולם, הודיעה על תגבור נוכחותה בשוק הישראלי. המהלך כולל השקה רשמית ומיתוג חדש של Jajah כ"טלפוניקה דיגיטל ישראל".

חברת Jajah הישראלית, הפועלת ברעננה ומתמחה בפתרונות VoIP, נרכשה ע"י טלפוניקה בשנת 2010 בסכום של 207 מיליון דולר. טלפוניקה פעילה ב- 25 מדינות בעולם ולה כ- 300 מיליון משתמשים. טלפוניקה דיגיטל אחראית על חדשנות, מו"פ, שותפויות גלובליות ומגוון שירותים דיגיטליים עבור הענקית האירופאית. חיזוק מחויבות טלפוניה לישראל, יתמקד בחיפוש אפיקי השקעות בשוק הישראלי, תגבור קו מוצרי התקשורת המפותחים בישראל והגדלה של מצבת כוח האדם בישראל.

כחלק מהמהלך, מונה גיל כהן, מנכ"ל Jajah, למנהל קו מוצרי התקשורת של טלפוניקה דיגיטל (Director of Communications Products), בנוסף על תפקידו כמנכ"ל טלפוניקה דיגיטל ישראל. היחידה הישראלית תהיה אחראית על כל מהלכי המחקר והפיתוח של מוצרי התקשורת העתידיים של טלפוניקה. בין תחומי האחריות הישראלית יכללו מוצרים קיימים, דוגמת ה-TU Me, לשיחות חינם על תשתית אינטרנט, המאפשרת תקשורת ושיתוף תכנים באמצעות טלפונים חכמים ו-TU Go, המאפשר ללקוחות שימוש במספר הנייד שלהם במגוון התקני תקשורת.
 
טלפוניקה נערכת להגביר את פעילותה גם בתחום השותפויות בישראל, כשלקרן ההשקעות של החברה Telefonica Ventures תהיה נוכחות קבועה בישראל, בניהול דורון אריאל שפסר, שישמש  גם כמנהל הפיתוח העסקי של טלפוניקה דיגיטל בישראל והאחראי על איתור חברות מקומיות. בין תפקידיה: זיהוי הזדמנויות השקעה עבור טלפוניקה, ובמיוחד בתחומים החשובים אסטרטגית לעסקי החברה, דוגמת ביג דאטה, וידאו, תקשורת ואפליקציות. ההשקעות של טלפוניקה ונצ'רס נעות מ-250 אלף דולר ועד 10 מיליון דולר בסבב. בנובמבר 2013 הובילה הקרן סבב השקעה בסטארט-אפ הישראלי Everything.me, המפתחת של פלטפורמת מובייל דינמית מבוססת HTML5.
 
בכוונת החברה לאתר דרכים נוספות להגברת שיתוף פעולה עם גופים ישראלים, לרבות גופי ממשלה, בתחומי המחקר והפיתוח. מת'יו קי, מנכ"ל טלפוניקה דיגיטל: "ישראל מהווה מרכז חדשנות עולמי. בשלש השנים האחרונות השלוחה הישראלית מילאה תפקיד חשוב בפעילות טלפוניקה בזירת ה-VoIP וביכולתה לנצל את ההזדמנויות בתחום זה. הרחבת הפעילות בישראל מבטיחה שנמשיך להוביל בחדשנות בתחום זה וממקמת אותנו במקום טוב לזיהוי סטארט-אפים ישראלים שיכולים להתאים לאסטרטגיה הכוללת שלנו".
גיל כהן: "המהלך מהווה מהלך טבעי לטלפוניקה ומשקף את החשיבות הגדלה והולכת של ישראל, על יכולות המו"פ שלה".
ג'ג'ה מעסיקה כיום בישראל כ-120 עובדים - פי שניים ממספרם בעת הרכישה ולדברי כהן, גיוס כוח אדם איכותי אף יתוגבר במהלך 2013.
 
תמונה מטקס ההשקה (מימין לשמאל):
חורהי סרנה, גיל כהן המנכ"ל, דניאל טוביאס, טל גפן, גבי לוין (כורע), חיים זיו, שי כהן ורונן רייטן
טלפוניקה ישראל
Bookmark and Share