Telecom News - מעבדת קספרסקי: הבחירה של פרארי באבטחת מידע

מעבדת קספרסקי: הבחירה של פרארי באבטחת מידע

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> מעבדת קספרסקי: הבחירה של פרארי באבטחת מידע
מעבדת קספרסקי: הבחירה של פרארי באבטחת מידע
מאת: מערכת Telecom News, 31.5.13, 13:30קרספרסקי
 
מעבדת קספרסקי, נותנת חסות רשמית של סקודריה פרארי, הכריזה כי הפכה לספקית אבטחת המידע הנבחרת של מותג מירוצי הפורמולה 1.
 
מעבדת קספרסקי היתה ספונסרית של פרארי מאז 2010. מאז התרחבה השותפות, והלוגו של מעבדת קספרסקי הופיע על מכוניות פורמולה 1 של פרארי במהלך 3 עונות מירוצים רצופות. ב- 2013 מגיעה השותפות בין שתי החברות לרמה אסטרטגית חדשה: עם החתימה על הסכם מסחרי חדש ל- 5 שנים, פרארי היא כעת גם לקוחה של מעבדת קספרסקי ותקבל אבטחת מידע מלאה עבור נקודות הקצה מצד מומחי ההגנה.
 
בשיתוף עם מחלקת ה- IT של פרארי, מעבדת קספרסקי תפרה פתרון להגנת נקודות קצה העונה על הדרישות הייחודיות של פרארי. הפתרון פותח לאחר 6 חודשים של מבחנים קפדניים והשוואות אל מול ספקי אבטחת מידע אחרים. פתרון נקודות הקצה של קספרסקי מותקן בכ- 4,000 מחשבים, והתקנה נוספת תתבצע עבור מכשירים נוספים במהלך השנה הקרובה, כדי להרחיב את מעטפת ההגנה לכלל היישומים של פרארי.
 
"למרות שאנו מגיעים מתעשיה שונה לחלוטין, מעבדת קספרסקי מחוברת לפרארי בשני היבטים עיקריים – המסע להשגת המהירות המירבית והשאיפה למציאת סינרגיה. אנו הפרארי של התחום שלנו – מהירים להגיב לאיומים מיידיים ומספקים להם פתרונות, מאיצים קדימה כדי להישאר לפני היתר, ומוצאים גישות חדשות ומקוריות לתפיסות אבטחת מידע", אמר יוג'ין קספרסקי, מנכ"ל ומייסד מעבדת קספרסקי. "כמו  הסינרגיה הקיימת בצוות המירוצים של סקודריה, שם חלוצי הנדסה הטובים בתחומם משתלבים עם נהגי הפורמולה 1 וצוותי התמיכה הטובים ביותר, גם אנו מייצרים סינרגיה בשילוב שבין הטכנולוגיות המובילות באבטחת מידע וצוות מובחר של 'נהגים' – מפתחים מומחים, אנליסטים וכל מי שתומך בהם".
 
הפרויקט מציב רף ייחודי עבור התעשייה בעקבות  הצרכים הייחודיים של פרארי מבחינת אבטחת מידע. הפתרון של מעבדת קספרסקי יותקן לא רק במחשבים לצרכים משרדיים אלא גם במחשבים השולטים בקווי ייצור וכן על טאבלטים וסמארטפונים של עובדים. פרארי הציבה דרישות אבטחת מידע קפדניות ביותר כדי להגן על תהליכי הייצור, וכדי להבטיח את בטיחות הנהגים במהלך מירוצים. מעבדת קספרסקי ייצרה פתרון המשלב קלות ניהול עם שליטה מלאה על מערכות מורכבות.
 
ויקטוריו בוארו, סמנכ"ל טכנולוגיות בפרארי, אמר: "כחלק מהחיפוש אחר מצוינות בכל תחומי הפעילות העסקית שלנו, החלטנו לשפר את מצב אבטחת המידע הכללית של פרארי. כדי להגן על הנכסים הבלתי מוחשיים שלנו נדרשנו לשותף טכנולוגי חזק עם פתרון אבטחת מידע הטוב מסוגו. בחרנו במעבדת קספרסקי בזכות איכות פתרון נקודות הקצה שלה ואפשרויות ההתאמה המיוחדות שפותחו על ידם בדיוק כדי לענות על הצרכים שלנו. אנו מצפים לקראת חיזוק נוסף של השותפות שלנו בשדה הטכנולוגי ומקווים כי עסקה זו ל- 5 שנים היא רק השלב הראשון".
 
אלכסנדר ארופיב, סמנכ"ל שיווק במעבדת קספרסקי, אמר: "צמיחה בתחום ה- B2B היא כרגע אחד מהיעדים האסטרטגיים של מעבדת קספרסקי. מעבדת קספרסקי מפתחת  גם את בסיס הלקוחות ואת הפתרונות הארגוניים. הודות לטכנולוגיות הטובות מסוגן והמומחיות שלנו, נבחרנו למובילי שוק ה- B2B על ידי מספר אנליסטים בעלי מוניטין ".

אודות החסות
מעבדת קספרסקי נכנסה לעולם המירוצים המוטורי במאי 2010, עם חסות לקבוצת AF Corse, הלוקחת חלק בסדרת Le Mans  עם מכוניות Ferrari GT – ושימשה כ"ספקית רישמית" של סקודריה פרארי. חצי שנה לאחר מכן הפכה מעבדת קספרסקי ל'נותנת חסות רישמית' של הקבוצה: הלוגו של קספרסקי הופיע מאז על מכוניות פורמולה 1.
 
החברות גם השיקו מוצר עם מיתוג משותף: גרסת פרארי של Kaspersky Internet Security. הפתרון הגיע עם ממשק משתמש בסגנון פרארי ועם סימולטור הנהיגה Ferrari Virtual Academy, המשלימים את הטכנולוגיות המובילות מסוגן של מעבדת קספרסקי עם התמונה המוכרת של סקודריה פרארי.
 
כחלק מהסכם השותפות המורחבת, לוגו מעבדת קספרסקי יוצג באופן קבוע על אף רכבי הפורמולה 1 של סקודריה במהלך עונת המירוצים של  2013.
קרספרסקי פורמולה 1
Bookmark and Share