Telecom News - חשיפה: הוכרזו הסטארטאפים שיתחרו בכנס Israel Mobile Summit 2013

חשיפה: הוכרזו הסטארטאפים שיתחרו בכנס Israel Mobile Summit 2013

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> חשיפה: הוכרזו הסטארטאפים שיתחרו בכנס Israel Mobile Summit 2013
חשיפה: הוכרזו הסטארטאפים שיתחרו עם 8 אפליקציות סלולריות חדשות בכנס Israel Mobile Summit 2013
מאת: Telecom News, 1.6.13, 13:10כנס המובייל
 
ב-11 ליוני 2013 יערך כנס Israel Mobile Summit 2013, הכנס שזו שנתו השלישית נחשב לאירוע מרכזי של תעשיית אפליקציות המובייל הישראלית ומושך אליו מבקרים ומציגים מכל רחבי העולם.
 
במסגרת הכנס תיערך תחרות סטארט-אפים של האפליקציות הישראליות הטובות ביותר, שנבחרו מתוך למעלה מ-60 אפליקציות שהוגשו לתחרות. יש לציין שהזוכה בכנס של שנת 2011, חברת iOnRoad נמכרה לאחרונה לענק האודיו Harman.
 
הסטארטאפים שיציגו השנה הם:
Glide היא אפליקציית ווקי-טוקי שמאפשרת שליחת מסרי וידאו לחברים בלחיצה אחת. ניתן לצפות בהודעות הוידאו או בלייב או לאחר מכן. גלייד נבחרה לחביבת הקהל בתחרות TechCrunch Disrupt בניו-יורק וזכתה לחשיפה רבה במדיה העולמית. הורדה בחינם: כאן.
 
Heystack היא אפליקציה שמציעה אלטרנטיבה לעולם ההכרויות שאנו מכירים כיום באינטרנט. הפתרון של Heystack מאתר דרך הקשרים האישיים שלך רק "חברים של חברים", כך מקטינים את סיכון ההכרות עם אדם זר והאינטראקציה במעגל החברתי הרבה יותר נעימה.
 
ג'ויטונס הופכת את תהליך הלימוד של כלי נגינה למשחק מהנה ובכך פותרת את בעיית המוטיבציה בחינוך מוסיקלי. החברה מתרגמת יכולות מוסיקליות שונות למשחקונים המופעלים על ידי נגינה בכלי נגינה רגילים. ג'ויטונס זכתה בפרסים רבים ומנגנים באמצעותה מיליון שירים כל שבוע. ידיעה על הגיוס של JoyTunes: כאן.

ג'ימגו הינה אפליקציית מובייל לחדרי כושר, אשר מחליפה את כרטיסי המעקב הארכאיים מנייר.  הטכנולוגיה הייחודית מבצעת מעקב אוטומטי אחר האימון בחדר הכושר באמצעות הסמארטפון האישי של המשתמש, ומספקת את כל הכלים הדרושים למתאמנים להשגת מטרותיהם.
 
Medisafe היא אפליקציה שעוזרת למשתמשים לעקוב אחר תצרוכת התרופות היומית שלהם ולקבל תזכורות אודות התרופות השונות שעליהם ליטול. האפליקציה אף יוצרת "מיני רשת חברתית" בין בני המשפחה/חברים ומאפשרת להם לקבל התראות על חוסר לקיחה בזמן של תרופות או נטילת יתר. הורדה בחינם: כאן.
 
סרנדיפ היא אפליקציית מוזיקה חברתית, המקשרת בין המשתמש למשתמשים אחרים בהתאם לטעם המוסיקלי, ומנגנת עבורו את השירים שהם משתפים ואוהבים. סרנדיפ אוספת ומארגנת מיליוני פוסטים הקשורים למוסיקה מהרשתות החבריות, ויוצרת פלייליסטים אישיים בזמן-אמת. הורדה בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון של Serendip - Free Music Radio: כאן.
 
Vubooo היא אפליקציית ה'מסך שני' (Second Screen) הפופולארית ביותר עבור אוהדי כדורגל. Vubooo מייצרת עבורם חוויה חברתית אינטרקטיבית ומאפשרת להם לעודד את הקבוצה ולשתף את החוויה עם אוהדים נוספים ברחבי העולם, בזמן משחק. הורדה בחינם: כאן.
 
WakingApp מפתחת אפליקציות מציאות רבודה (Augmented Reality) מתקדמות שמאפשרות להעיר ספרים, עיתונים ומשחקים לחיים בעזרת הסמארטפון או הטאבלט. החברה הטמיעה בהצלחה את הטכנולוגיות שלה בפרסומות, מגאזינים, ספרים, משחקים וצעצועים עם לקוחות בישראל ובחו"ל.

החברות תצגנה לפני פאנל שופטים בינלאומי שכולל בכירים מקוואלקום, יאהו, גוגל, בלקברי, נוקיה, יבמ ואינטל. התחרות והכנס יערכו ב- YesPlanet (מתחם הבילוי החדיש) בראשון לציון.
 
הרשמה: (לחיצה על הפלאש):
אפליקציות לסלולר
Bookmark and Share