Telecom News - HP חושפת מחשב שולחני AiO נייד

HP חושפת מחשב שולחני AiO נייד

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> HP חושפת מחשב שולחני AiO נייד
HP חושפת מחשב שולחני AiO נייד
מאת: Telecom News, 2.6.13, 12:00HP

חברת HP הכריזה על Envy Rove 20", PC שולחני משולב (AiO), הראשון מתוצרת החברה, המשחרר את המחשב השולחני מהשולחן ומאפשר לבני משפחה וחברים ליהנות מחוויית בידור משותפת עם סוללה מובנית, עיצוב ייחודי וטכנולוגיית מגע מתקדמת. 

בנוסף, מכריזה HP על מוצרים חדשים לשוק הפרטי: מחשבים ניידים, מחשבי AiO ומדפסות. טכנולוגיית מסכי המגע, העיצוב החדשני והמחירים הנגישים מסייעים למוצרים החדשים להשתלב בצורה נהדרת בחיי היומיום של הצרכנים.
 
המחשב השולחני שמשאיר את השולחן מאחור
את ה-Envy Rove 20" ניתן להשכיב בקלות על גבי שולחן או להעמידו במצב זקוף לצריכה נוחה של תכני מדיה. הודות לטכנולוגית מולטי-טאצ' מתקדמת מספר משתמשים יכולים לשחק בו זמנית על גבי המשטח. משחקי מחשב מרובי משתתפים כמו: JigsWar Puzzle, Electronic Arts' Monopoly, Fingertapps ועוד הם מהנים יותר כשניתן להשכיב את מחשב ה-PC במצב אופקי.
 
בנוסף לשיתוף משחקים, בני משפחה וחברים יכולים ליהנות ביחד מתכני מולטימדיה במסך ה-20 אינטש (1,600 x 900 IPS LED) שמציע זוויות צפייה רחבות, צבעים עשירים, גרפיקה חדה צלילים איכותיים המבוססים על רמקולי Beats Audio מובנים.
 
המחשב החדש מצויד במעבדי דור רביעי Intel Core, גרפיקת HD של אינטל ומגע ברגישות של 10 נקודות. הוא משלב עוצמה למשימות עתירות ביצועים יחד עם חווית בידור עשירה באמצעות מגע ידידותי ונוח.   
 Envy Rove HP
Bookmark and Share