Telecom News - מיטווך תספק שירותי תמיכה למערכות אוויה כחול (נורטל)

מיטווך תספק שירותי תמיכה למערכות אוויה כחול (נורטל)

דף הבית >> חדשות עולם המרכזיות ומוקדי השירות >> מיטווך תספק שירותי תמיכה למערכות אוויה כחול (נורטל)
מיטווך תספק שירותי תמיכה למערכות אוויה כחול (נורטל)
מאת: מערכת TelecomNews, 2.6.13, 18:00אופיר בר אורין
 
חברת מיטווך הכריזה על כך בכנס פתרונות התקשורת שערכה בשיתוף AVAYA, תחת הכותרת "מחברים קצוות עבורכם".
 
חברת מיטווך מרחיבה את פעילות התקשורת שלה. החברה תשווק  את מערכות  AVAYA "כחול" (נורטל לשעבר) ותספק להן שירותי תמיכה, בנוסף למערכות AVAYA בהן היא עסקה עד כה.
 
פעילות נורטל בתחום הארגוני נרכשה על ידי AVAYA בספטמבר 2009, כשבשוק הישראלי  בסיס התקנות מופעלות  של עשרות אלפי יחידות קצה של מערכות נורטל (מרכזיות טלפוניה ומתגי תקשורת נתונים), אצל הארגונים המובילים במשק, הן במגזר העסקי והן במגזר הציבורי. בעקבות הרכישה ריכזה AVAYA את מערכות הטלפוניה של נורטל לשעבר תחת  הפלטפורמה האינטגרטיבית AURA, המבוססת על תקן SIP, והמאפשרת  הפעלה של מגוון יישומי Unified Communication, לגישה משולבת ממגוון ערוצים בהם צ'אט, IM, רשתות חברתיות ועוד.
 
אופיר בר אורין, מנהל חטיבת התקשורת במיטווך (בתמונה): "המהלך להרחבת פעילות החטיבה גם לתחומי נורטל לשעבר, יאפשר למאות הארגונים בארץ בהם מותקנות מערכות נורטל, ליהנות מהניסיון והמקצועיות של עובדי חטיבת התקשורת בחברה ומהווה הבעת אמון של חברת AVAYA ביכולותיה המקצועיות של מיטווך וברמת השירות הניתנת על ידה ללקוחותיה".
 
חברת מיטווך פעילה בשוק ה-IT בישראל מזה כ- 80 שנה. החברה מספקת לחברות וארגונים במשק פתרונות בתחום המחשוב והתקשורת, ובכלל זה גם פתרונות מוקדי שרות (Contact/Call Centers), מערכות טלפוניית IP, מערכות מענה קולי -IVR ורשתות תקשורת כלל ארגוניות. 
Bookmark and Share