Telecom News - YouPhone משיקה מסלולים חדשים למשתמשים קלים

YouPhone משיקה מסלולים חדשים למשתמשים קלים

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> YouPhone משיקה מסלולים חדשים למשתמשים קלים
YouPhone משיקה מסלולים חדשים למשתמשים קלים
מאת: מערכת Telecom News, 3.6.13, 13:00יופון שרייבר

יופון מציעה רק 6.99 ₪ לסלולר בתשלום חודשי הזול בישראל.  

חברת הסלולר YouPhone, מודיעה היום על השקת שני מסלולים חדשים במחירים אטרקטיביים ביותר, המותאמים ללקוחות המוגדרים כמשתמשים קלים. בכך הופכת YouPhone לשחקן הראשון בשוק שנותן את המענה הטוב לכל הקהלים: משתמש כבד המעוניין בסלולר ללא הגבלה, משתמש ממוצע ומשתמש קל.
 
במסגרת המסלולים החדשים, מציעה  YouPhone מסלול  "פשוט כדאי" בתשלום חודשי קבוע הזול ביותר בענף הסלולר בישראל של 6.99 ₪ בלבד. המסלול כולל 100 הודעות  SMS ו - 100 MB  גלישה, מעבר לכך  25 אגורות ליחידה (דקה / SMS / מגה בייט).

מסלול נוסף שמציעה החברה אידיאלי עבור מנויים בעלי שימוש ממוצע  - מסלול  "מאתיים וחצי" הכולל 200 דקות שיחה, 200 הודעות SMS  וחצי ג'יגה גלישה, בתשלום חודשי של 49.90 ₪ בלבד, ותעריפים זולים במיוחד לשימוש מעבר לכלול במסלול: 18 אגורות לדקה, 15 אגורות ל SMS  או MB1 גלישה.

בשני המסלולים מאפשרת החברה ליהנות גם מעד 200 דקות במתנה בכל חודש בהתאם לקניות ברשתות מגה ותדלוק בתחנות דור אלון ובכך להמשיך ולהוזיל את חשבון הסלולר.
 
 המסלולים ב- YouPhone על פי סוג משתמש:
 
שם מסלול פשוט כדאי מאתיים וחצי הכל כלול
תשלום חודשי 6.99 ₪ 49.9 ₪ 79 ₪
דקות כלולות - 200 ללא הגבלה
הודעות כלולות 100 200 ללא הגבלה
נפח גלישה 100MB 1/2GB 1GB
הטבת היכרות חודש חינם חודש חינם חודשיים חינם
הטבת לקוחות You עד 200 דקות חינם עד 200 דקות חינם עד 50 ₪ החזר
סוג משתמש קל בינוני ממוצע-כבד
 
חודשיים חינם למצטרפים למסלול הכל כלול באתר האינטרנט. הטבת You ללקוחות הרוכשים ברשתות מגה ודור אלון ובהתאם לתנאי המסלול וההטבה.
 
לדברי אריאל שרייבר, מנכ"ל YouPhone: "המהלך החדש, ממשיך את התפיסה שלנו לספק את המענה הטוב ביותר לכלל הלקוחות.  בדומה למובילות שלנו בסלולר ללא הגבלה, אנו יוצאים במענה מנצח ללקוחות המדברים עד 300 דקות בחודש, בהצעה שתאפשר גם להם ליהנות ממסלול פשוט וזול, המתאים לדפוסי השימוש שלהם בפועל  וללא הוצאות מיותרות בחשבון הסלולר.

אנו ב-YouPhone נמשיך תמיד להוביל את השוק ולהציע לצרכן הישראלי את המחירים האטרקטיביים ביותר עבורו תוך הקפדה של שירות לקוחות מלא, בחנויות השירות ומכירה בפריסה ארצית ליד הבית ובמוקד טלפוני זמין ואיכותי, הדגש הוא על חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. אני מזמין את כל הלקוחות להתנסות ולהצטרף לחודש ראשון חינם בכל אחד מהמסלולים".
 
אוכלוסיית המשתמשים הקלים והממוצעים, שאיננה צריכה כיום מסלול הכל כלול, נשארה יחסית ללא פתרון. על פי ההערכות מדובר באוכלוסייה המהווה פלח לקוחות שלם של כ – 30%  מכלל לקוחות הסלולר שטרם קיבל את המענה ההולם עבורו, ויתרה מכך החבילות "ללא הגבלה" שבהן מתרכזות בעיקר חברות הסלולר השונות,  אינן מתאימות להם כלל למרות היותן אטרקטיביות. המסלולים החדשים של YouPhone  הושקו במטרה להוזיל את הוצאות הסלולר לפלח שוק זה ולאפשר גם לו לשלם פחות מבלי להיכנס להוצאות מיותרות.
 
במקביל למסלולים החדשים, ממשיכה החברה במבצע היכרות במסלול "ללא הגבלה" ב-0 ₪  בחודשיים ראשונים, בתום המבצע יעמוד מחיר המסלול על 79 ₪ ומטה, המחיר הזול בישראל. 
Bookmark and Share