Telecom News - יריד התעסוקה בטכניון - יוני 2013

יריד התעסוקה בטכניון - יוני 2013

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מה חדש באקדמיה? >> יריד התעסוקה בטכניון - יוני 2013
יריד התעסוקה בטכניון - יוני 2013
מאת: מערכת Telecom News, 3.6.13, 14:00

רפאל תציג דגם אמיתי של "פרוטקטור" – סירה בלתי מאוישת באורך 11 מטרים. עד סוף 2013 צפויה רפאל לגייס עוד כ-100 סטודנטים .

רפא"למנהלת מרכז הגיוס של רפאל: סירת ה"פרוטקטור" שאנחנו מציגים היא דוגמה נוספת לעוד אחד ממוצרי הדגל של רפאל, שכבר הוכחו בשדה הקרב - אלה ממחישים את המגוון הרחב של הטכנולוגיות והפיתוחים בהם עוסקים מהנדסי החברה
 
לראשונה במסגרת יריד התעסוקה שיתקיים ב-5 ביוני בטכניון, תציג חברת רפאל - מערכות לחימה מתקדמות בע"מ דגם בגודל מלא של "פרוטקטור", סירה בלתי-מאוישת באורך 11 מטרים, הנשלטת מרחוק.

ברפאל צופים את הגעתם של מאות רבות של מועמדים לביתן החברה. המועמדים יוכלו לשמוע הסברים מקצועיים על סירת ה"פרוטקטור" ועל ויכולותיה, וכמובן לשוחח עם נציגי החברה באשר למסלול הגיוס לתפקידים הקיימים בה, כמו גם על מסלולי הקידום שמציעה רפאל לעובדיה.

נירית עציון, מנהלת מרכז הגיוס של רפאל, מציינת כי בכל שנה יותר ויותר סטודנטים ובוגרי הטכניון ומוסדות אחרים להשכלה טכנולוגית גבוהה מביעים עניין בהצטרפות לרפאל, בייחוד לאור הצלחתה האחרונה של מערכת "כיפת ברזל" מתוצרת רפאל במבצע "עמוד ענן". הצלחה זו המחישה שוב את ייחודה הטכנולוגי של רפאל, המציעה מגוון רחב של תפקידים בקדמת הטכנולוגיה והאתגר המקצועי. סירת ה"פרוטקטור" שאנחנו מציגים ביריד היא עוד דוגמה לאחד ממוצרי הדגל של רפאל, שכבר הוכחו בשדה הקרב - אלה ממחישים את מגוון הטכנולוגיות והאתגרים בהם עוסקים מהנדסי החברה.

נירית עציון הדגישה כי "בשל הדרישה הגוברת של מועמדים לבוא ולעבוד ברפאל, זאת לצד צמיחה צפויה בהיקף הפיתוח והפרויקטים בחברה נמשיך לקיים פעילויות גיוס רבות נוספות במטרה להביא אלינו את האנשים הטובים ביותר. עד סוף 2013 אנו צפויים לגייס עוד כ-100 סטודנטים לרפאל מתחומים שונים, ביניהם הנדסת אלקטרוניקה, מכונות, מדעי המחשב, אווירונאוטיקה, תעשייה וניהול ועוד."

מתוך למעלה מ-6000 עובדי רפאל כיום מועסקים בחברה כ-2000 מבוגרי הטכניון וכ-350 סטודנטים.

חברת רפאל מפתחת ומייצרת אמצעי לחימה מהמתקדמים ביותר עבור צה"ל ומערכת הביטחון, תוך ביסוס חוסנה הכלכלי ע"י פעילות בשוק הבינלאומי. החברה מציעה היום ללקוחותיה מגוון רחב ביותר של פתרונות חדשניים בחזית הטכנולוגיה העולמית, החל ממערכות תת-מימיות, עבור דרך אמצעים ומערכות ימיות, יבשתיות ואוויריות וגמור במערכות בחלל. בנוסף לפעילותם למען ביטחון המדינה מקיימים עובדי רפאל גם פעילות התנדבותית ענפה למען הקהילה בישובים הסמוכים לאזורי הפעילות שלה. 
Bookmark and Share