Telecom News - אפליקציית הניווט החינמית M8 של טלמפ מגיעה ליותר מ- 300,000 משתמשים בישראל לאחר רבעון

אפליקציית הניווט החינמית M8 של טלמפ מגיעה ליותר מ- 300,000 משתמשים בישראל לאחר רבעון

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> אפליקציית הניווט החינמית M8 של טלמפ מגיעה ליותר מ- 300,000 משתמשים בישראל לאחר רבעון
אפליקציית הניווט החינמית M8 של טלמפ מגיעה ליותר מ- 300,000 משתמשים בישראל לאחר רבעון
מאת: מערכת Telecom News, 3.6.13, 16:30טלמפ אינטל
 
עדכון 22.7.13: טלמפ מסרה היום, שעד כה הורידו בישראל את האפליקציה  400,000 משתמשים.


החברה משיקה גרסה חדשה הכוללת עדכונים במנוע הניווט, עדכון מאגר המפות ועיצוב עדכני. כ"כ טלמפ מודיעה על השקת שיתוף פעולה מסחרי עם רשת מקדונלד'ס.

 
חברת טלמפ הישראלית, מקבוצת אינטל, הודיעה היום על השקת גרסה חדשה של אפליקציית M8 החינמית הכוללת עדכונים במנוע הניווט, עדכון מאגר המפות ושיפורים עיצוביים. בנוסף חתמה החברה על הסכם לשיתוף פעולה מסחרי עם חברת מקדונלד'ס. במקביל מודיעה החברה כי מספר המשתמשים הרשומים לאפליקציה בישראל עבר את ה-300 אלף, בתום רבעון אחד בלבד מההשקה.
 
הגרסה החדשה (8.2) ראה להלן, כוללת חידושים ושיפורים משמעותיים, ביניהם שיפורים באיכות הניווט, עדכון המפות וכן מתיחת פנים עיצובית למסך הראשי. מסך הניווט מציג אייקונים תלת ממדיים של מותגי הדלק השונים המציגים מידע ואפשרות ניווט בלחיצה, נוספו גם תכנים הכוללים המלצות לפעילויות בסופי שבוע (מבית חברת מפה), אייקון לדיווח על בעיות במפה, מעבר אוטומאטי מתצוגת יום ללילה ועוד שיפורים רבים נוספים. גם הניווט עצמו שודרג וכולל שיפורים מהותיים בחישוב המסלול ובחישוב זמן ההגעה ליעד.
 
טלמפ ישראל משיקה בגרסה זו תכנים פרי שיתוף פעולה עם חברת מקדונלד'ס ישראל, אשר יציגו מידע מבוסס-מיקום אודות סניפי מקדונלד'ס ברחבי הארץ, שעות פעילות בזמן אמת, וכמובן ניווט ברכב או ברגל לסניף הקרוב. מידי חודש יוקצו באפליקציה קופונים לקפה חינם באמצעות קוד חד פעמי למימוש בסניפי מקדונלד'ס.
 
לאחרונה נוספו מספר שיתופי פעולה נוספים: הצגת הטבות מטעם  אתר 'צ'ופרים', הצגת צימרים וחדרי אירוח מאתר 'zimmer4u', דילים יומיים מאתר 'דיילי די' וכן אפשרות לרכישת קופונים ישירות מאתר 'וואלה שופס'.
 
שיתופי הפעולה לא יתבססו על 'הקפצת קופונים' בזמן ניווט, אלא על חשיפת ההטבה רק לאחר ביצוע חיפוש רלוונטי מצד המשתמש, מימוש זה מאפשר רלוונטיות גבוהה עבור המשתמש.
 
לדברי אורי קושניר, מנהל פעילות טלמפ בישראל: "אנו שמחים על האמון הניתן לנו על ידי מאות אלפי משתמשי M8 ופועלים ללא לאות לשיפור השירות ומתן ערכים מוספים. הנגשת מידע שיווקי באופן המוסיף ערך למשתמש ומעלה שביעות רצון הוא רכיב חשוב המבדל את M8 בהתייחס למתחרים והוא למעשה גם האתגר הגדול במימוש מודלים פרסומיים. ה- M8 תוכננה כך שהמידע יוגש למשתמש לא רק במקום הנכון, אלא בהקשר (קונטקסט) המתאים, בזמן המתאים ולאחר פנייה יזומה מצד המשתמש. לשמחתנו, מקדונלד'ס התגלו כשותף מתקדם אשר רואה עין בעין את האסטרטגיה שלנו. מטרתנו המשותפת היא להגדיל את הערך למשתמשי M8 וללקוחות מקדונלד'ס".
 
אהד ארנרייך, סמנכ"ל שיווק במקדונלד׳ס ישראל, אמר: "מקדונלד'ס ישראל שמחה לשתף פעולה עם חברת טלמפ מקבוצת אינטל. התרשמנו מאד מאיכות האפליקציה, מהחדשנות ומהחבילה המלאה אותה היא מעניקה למשתמשים, החל מניווט ועד לסיוע במציאת נקודות עניין תוך שימוש בעולם תכנים רחב ומגוון. כחברה הפונה לכל סוגי הקהלים אנו רואים את עצמנו משתלבים היטב בכל תחומי התוכן הכלולים באפליקציה. ברורה לנו חשיבות יכולת הניווט אותה מאפשרת האפליקציה. לסיכום, החדשנות שמביאה M8 בתחום הניווט ובתחומים הנוספים הניעה אותנו לשתף פעולה עם טלמפ". 

הורדה חינם לאייפד, אייפוד ואייפון: כאן
הורדה חינם לאנדרואיד: כאן

תמונות מהאפליקציה: 
טלמפ
טלמפ
טלמפ
טלמפ
טלמפ
טלמפ
Bookmark and Share