Telecom News - הדור הבא של הבנקאות בסלולר: בנק הפועלים משיק אפליקציה מותאמת אישית

הדור הבא של הבנקאות בסלולר: בנק הפועלים משיק אפליקציה מותאמת אישית

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> הדור הבא של הבנקאות בסלולר: בנק הפועלים משיק אפליקציה מותאמת אישית
הדור הבא של הבנקאות בסלולר כבר כאן: לראשונה – בנק הפועלים משיק אפליקציה מותאמת אישית, המבוססת על האופן שבו הלקוחות רגילים להתנהל ברשתות החברתיות
מאת: מערכת Telecom News, 5.6.13, 00:30 בנק הפועלים בסלולר
 
בנק הפועלים משיק את הדור הבא בבנקאות הסלולארית: אפליקציה חכמה ומתקדמת לניהול החשבון בסלולר, המציעה חוויה בנקאית ייחודית, אינטואיטיבית ומותאמת אישית, שתחליף בקרוב את האפליקציה הקיימת. האפליקציה, שמהווה קפיצת מדרגה בחוויה הסלולארית, מתאימה לכל המכשירים המתקדמים כולל אייפון 5, גלאקסי 4S ועוד.
 
בנק הפועלים הוא הבנק המוביל בישראל במספר הלקוחות המנהלים את פעילותם הבנקאית באמצעות הערוצים הישירים, ומספרם מגיע כיום לכ-1.3 מיליון. בסקר שנערך בקרב לקוחות כל הבנקים, נתפס בנק הפועלים כמוביל את הבנקאות הסלולארית מבין חמשת הבנקים הגדולים ("שילוב", מאי 2013).
 
כשלוש שנים מאז השקת האפליקציות של בנק הפועלים בסלולר, עושים בהן שימוש כ-300 אלף מלקוחות הבנק. בנוסף, למעלה מחצי מיליון לקוחות משתמשים בשירות התראות ב- SMS (שירות on time).
 
המהלך החדש, שנועד להרחיב את קהל המשתמשים באפליקציות הסלולאריות של הבנק ולשפר את חוויית המשתמש, כולל שדרוג והרחבה של אפליקציית ניהול החשבון בסלולר והתאמתה למגמות העכשוויות בתחום העיצוב, השפה, חוויית הגלישה ויכולות המכשירים החכמים החדשים. האפליקציה מושקת במסגרת פיילוט שיורחב בתוך מספר שבועות ויוצע לכל לקוחות הבנק.
 
החידושים והיתרונות העיקריים באפליקציה החדשה:
 
  • התאמה אישית: האפליקציה מותאמת אישית לכל לקוח ומציגה את המידע העדכני והחדש ביותר במבט ראשון, מיד עם כניסתו לחשבון.
  • חוויית ממשק וגישה קלה: האפליקציה מציעה חוויית ממשק וגישה ברמה שלא היתה מוכרת קודם, תוך מתן אפשרות של גישה קלה לכל עולמות התוכן הבנקאיים, לנתונים הפיננסיים החשובים ולביצוע פעולות מכל מסך במהירות.
  • תצוגה תלת-ממדית: התצוגה משלבת אלמנטים גרפיים תלת-ממדיים ועיצוב מיוחד המדגים בצורה ויזואלית מצבים שונים בחשבון כמו משיכה מפיקדון, יתרת חובה ועוד.
  • גישה מהירה למגוון שירותים רלוונטיים בעלי ערך מוסף: למשל, תצוגת בנקטים של בנק הפועלים הקרובים ללקוח בהתאם למיקומו הגיאוגרפי ובממשק ישיר לתוכנת הניווט בסמארטפון, שחזור סיסמת כניסה לחשבון, שירות משיכת מזומן ללא כרטיס ועוד.
     
 האפליקציה מקדמת התנהלות פיננסית נכונה יותר של הלקוחות, בעזרת תמונת מצב שקופה של מצב החשבון. שפת האפליקציה מבוססת על האופן שבו רגילים הלקוחות לקבל את המידע בעולם הרשתות החברתיות. מסך News Feed מציג את הפעילויות האחרונות בחשבון בהתאם לעולם התוכן האישי של הלקוח.
 
לדוגמה, אם נעשתה רכישה בכרטיס אשראי, הפעולה תופיע כבר למחרת במסך ה- News Feed, כולל שם בית העסק שבה בוצעה הרכישה ופירוט כלל העסקאות שביצע שם. האפליקציה אף מאמצת מעולמות אלה את תכונת התיוג: פעולות הלקוח מתויגות לפי סוגן, כך שניתן לעקוב אחריהן ביתר קלות.
 
מירב ספקטורובסקי-ששון, מנהלת האגף לבנקאות ישירה: "לאורך השנים זיהה הבנק את המגמות הצרכניות והשינויים הטכנולוגיים, והיה צעד לפני כולם במגוון הפלטפורמות בהם פועלים לקוחותינו. בהמשך לאפליקציית ה- iPad שהושקה לפני כשנה, הדור הבא של אפליקציית ניהול החשבון בסלולר מבסס שפה בנקאית חדשה, המייצרת התאמה פרסונאלית לכל לקוח ומציגה לו את עולם התוכן הבנקאי מנקודת מבטו ובאופן בו הוא מורגל לצרוך אותו ברשתות החברתיות".
 
אבי כוכבא, מנהל אגף הפיתוח בחטיבת הטכנולוגיה והמחשוב: "בנק הפועלים מקפיד לפתח פיתרונות מתקדמים תוך שמירה על חדשנות טכנולוגית. האפליקציה פותחה בתפיסה אחידה למערכות ההפעלה השונות של מכשירי סלולר, תוך ניצול היכולות הטכנולוגיות של מכשירי הסמארטפון. כל זאת כדי לאפשר ללקוח חוויה אופטימאלית איכותית".
 
בנק הפועלים מעניק כיום ללקוחותיו את המגוון הרחב ביותר של שירותים בעולם הסלולר, הכולל מגוון אפליקציות בחוויית משתמש מיטבית לכל לקוח בהתאמה לאופי פעילותו: לניהול החשבון, למסחר בשוק ההון, ארנק סלולארי לביצוע תשלומים והעברות, אפליקציה ייעודית ללקוחות עסקיים וכן ללקוחות הבנקאות הפרטית הגלובלית. כמו כן, מוצעת אפליקציה ייעודית לניהול החשבון ב- iPad (פועלים HD).
 
יצוין כי לקוחות המבצעים פעולות באמצעות האינטרנט, כולל באמצעות הסלולר, נהנים גם מהנחות והטבות בעמלות, ביניהן: תשלום חשבונות חינם, הזמנת פנקסי שיקים בהנחה של 25%, העברות כספים לחשבונות בבנק אחר בעלות של 1.35 ש"ח בלבד, הנחות בעמלות על ביצוע פעולות בניירות ערך ובמטבע חוץ ועוד.

מצגת השקת האפליקציה בבנק הפועלים - כאן
Bookmark and Share