Telecom News - אורקל העולמית תקים בישראל מרכז מצוינות לסייבר

אורקל העולמית תקים בישראל מרכז מצוינות לסייבר

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> אורקל העולמית תקים בישראל מרכז מצוינות לסייבר
אורקל העולמית תקים בישראל מרכז מצוינות לסייבר
מאת: חיים חביב, 10.6.13, 18:00משה חורב
 
כך גילה מנכ"ל אורקל ישראל, משה חורב (בתמונה) נבכנס הסייבר הלאומי.
במעמד פתיחת כנס הסייבר הלאומי בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הכלכלה נפתלי בנט, חשפה אורקל ישראל, שיתוף פעולה עם המטה הקיברניטי במשרד ראש הממשלה, להקמת מרכז מצוינות לתחום הסייבר בישראל שיפעל להתאמת מוצרי אורקל לפתרונות בעולם הסייבר.
 
משה חורב (בתמונה), סגן נשיא אורקל העולמית ומנכ"ל אורקל ישראל: "מרכז שכזה בראיית המטה הלאומי יאפשר נגישות טובה יותר לחברות סטארט-אפ ישראליות ולמחקרים מובילים בשלוב האקדמיה. אורקל ישראל משקיעה בימים אלו משאבים רבים על מנת לפתח פתרונות על בסיס מוצרי אורקל בתחום הסייבר ללקוחות אורקל בישראל ובעולם, ועל מנת להפוך למרכז מצוינות לסייבר. בכלל זה בונה אורקל ישראל שיתופי פעולה עם חברות סטארט-אפ ישראליות, חברות טכנולוגיה ישראליות וכן שיתופי פעולה אקדמיים עם חלק מהאוניברסיטאות בישראל והמטה הקיברנטי".
 
באורקל הבהירו, כי תפיסת הסייבר ההגנתי מושתתת על שני נדבכים, נדבך ה Cyber Security, ונדבך הCyber Intelligence. תפיסת הסייבר המודיעיני (Cyber Intelligence) של אורקל מבוססת על איסוף מידע ממקורות מרובים, ניתוחו ועיבודו לצורך הפקת תמונת סיייבר און ליין, ולצורך גילוי איומים ותקיפות עתידיות. בכדי לממש תפיסה זו בונה כיום אורקל עם שותפים ולקוחות פלטפורמה המבוססת על שלושה רבדים טכנולוגיים:  רובד ה Engendered Systems, רובד ה Big Data, ורובד האנליטיקה. באורקל נערכים לפיתוח מערכת מודיעינית סמנטית המבוססת על אונטולוגיות מעולם הסייבר.
 
לנדבך המודיעיני מחברת אורקל את נדבך ה- Cyber Security המאפשר באמצעות שימוש בכלי הגנה מסורתיים כגון ( Database Options, Identity Management, (Adaptive) Access Management, Enterprise SSO, Privileged account management, XML gateway/ Firewall, Virtual directory server) לייצר שכבת הגנה נוספת שמדווחת על התנהגויות חריגות בסביבה הארגונית ומשמשות כמקור מידע נוסף למערכת המודיעינית.
 
אורקל ישראל, מנצלת ניסיון רב שנצבר במימוש מוצרי החברה בעולמות המודיעיניים ובעולמות אבטחת המידע, וכן את ההון האנושי והיזמות הטכנולוגית בישראל על מנת להפוך למרכז מצוינות לסייבר עבור אורקל העולמית. מומחי אורקל ישראל פועלים בעצם ימים אלו בשיתוף עם מומחי אורקל מחו"ל על מנת ליצר את תפיסת הפתרונות לעולם הסייבר.
Bookmark and Share