Telecom News - עדן בר טל מסיים את תפקידו במשרד התקשורת

עדן בר טל מסיים את תפקידו במשרד התקשורת

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> עדן בר טל מסיים את תפקידו במשרד התקשורת
עדן בר טל מסיים את תפקידו במשרד התקשורת
מאת: חיים חביב, 12.6.13, 00:05
 
בתום 4 שנים בהן כיהן כמנכ"ל משרד התקשורת סיים השבוע עדן בר טל את תפקידו. לפי פרסומים שונים, יזם השבוע בר טל באופן מפתיע את פרישתו הסופית וסירב לארכה נוספת, לאחר שהשר גלעד ארדן התמהמה מאד באיתור מחליף.
 
שר התקשורת גלעד ארדן הודה לבר טל על תרומתו למשרד, שיבח את פועלו במשרד בקדנציה שלו , ואיחל לו הצלחה בהמשך דרכו .

השר ארדן:" בר טל הוביל יחד עם בכירי המשרד מהלכים חשובים בשוק התקשורת, שהועילו לציבור צרכני התקשורת בישראל".
 
מנכ"ל משרד התקשורת היוצא (עדן בר טל): "אני גאה לסיים את תפקידי כמנכ"ל משרד התקשורת, לאחר קדנציה בת 4 שנים של עשייה משמעותית, אשר במהלכה הפך משרד התקשורת לחוד החנית ומודל של משרדי הממשלה בפעולותיו הנמרצות והבלתי מתפשרות לטובת הצרכן והמשק הישראלי. בתקופה אינטנסיבית זו קידמנו רפורמות מבניות עמוקות, שחוללו תחרות והביאו לחיזוק מעמדו של הצרכן והעמדתו במרכז, עם כניסתן של חברות תקשורת חדשות, הרחבת מגוון ואיכות השירותים, והגברת ההוגנות והשקיפות כלפי הצרכנים, ובכך היוו בשורה אמיתית.

אני שמח לצאת כעת לדרך חדשה ומרתקת, בעולם משתנה שעובר סדרת מהפכות טכנולוגיות חסרות תקדים, בה אקדם ואסייע לחברות טכנולוגיה ישראליות לנצל את המגמות הגלובאליות ולפרוץ לעולם הרחב ובכך לממש את הפוטנציאל העצום שיש להן לטובתן ולטובת המשק."

ככל הנראה, שר התקשורת נמנע עדיין ממינוי מנכ"ל של קבע למשרד התקשורת מטעמים השמורים עימו, והכרוכים, ככל הנראה, בתפקיד הבא הממתין לו בשרות החוץ, כשגריר ישראל בארה"ב. ספק, אם בנסיבות אלו של חוסר וודאות במשרד יימצא אדם בכיר שייאות לקבל עליו את המנכ"לות, ואפשר גם, שהשר ארדן מבקש לא לכפות על מחליפו מנכ"ל שאינו לטעמו.
 
ההערכה הרווחת במשרד, היא שהשר ארדן ימנה לתפקיד, בהמלצת המנכ"ל הפורש, ממלא מקום זמני מקרב הסגל הבכיר של המשרד - ככל הנראה, סמנכ"ל פיקוח ואכיפה, שמילה מימון. מימון הגיע למשרד בתום הליך בחירה ארוך, מייגע ותמוה אך לפני כשנתיים; הוא לא התבלט לטובה ולא הותיר את רישומו במשרד, ואולי זה סוד כוחו. אם אכן ייצא המינוי אל הפועל, ידלג מימון על המינוי 'הטבעי' לתפקיד, הסמנכ"ל הבכיר להנדסה ורישוי, עו"ד חיים גרון, שכבר כיהן בעבר בתפקיד מ"מ מנכ"ל, אך מערכת יחסיו עם המנכ"ל הפורש עלתה על שרטון, והניבה סכסוך מתמשך לכל אורך הקדנציה ונתק תקשורתי מוחלט בין השניים, שלא לציין תביעות ועתירות לבג"ץ ולבית הדין לעבודה.
 
יצוין, ש- News1, שחשף ראשון את פרישת המנכ"ל, נמנע מלפרסם את הסיבות האמיתיות לפרישתו התמוהה של עדן בר טל, שנעלב, כלל הידוע לנו, מהתנהגות השר הממונה עליו, דווקא בימים האחרונים לכהונתו. מדובר, ככל הנראה, במשחק "ברוגז" שפרטיו יפורסמו בקרוב. 
סיום קדנציה
תמונה שצולמה באחד מאירוע טיולי החו"ל של משרד התקשורת, בכנס ITU באוקטובר 2010 במקסיקו. כך התמנה שמילה מימון לתפקיד סמנכ"ל הפיקוח של משרד התקשורת... בתמונה (מימין לשמאל): עדן בר טל, מימון שמילה, גברת לא מזוהה, נתי שוברט, נעמה הניג. זה צילום שבדיוק מתאים לפרק הסיום של קדנציית עדן בר טל. ככה זה בדיוק התנהל. 



 
 
Bookmark and Share