Telecom News - מינויים חדשים ב- HOT: אילן צחי מונה לתפקיד מנכ"ל HOT mobile

מינויים חדשים ב- HOT: אילן צחי מונה לתפקיד מנכ"ל HOT mobile

דף הבית >> מינויים >> מינויים חדשים ב- HOT: אילן צחי מונה לתפקיד מנכ"ל HOT mobile
מינויים חדשים ב- HOT: אילן צחי מונה לתפקיד מנכ"ל HOT mobile
מאת: מערכת Telecom News, 12.6.13, 20:00
 
בנוסף: ליאור הלמן ימונה לתפקיד בכיר בקבוצת אלטיס. שימי עזר, מנהל מטה השירות ב-HOT  ב- 3 שנים האחרונות, מחליף את אילן צחי, ומונה למנהל מערך שירות הלקוחות ב- HOT.
אילן צחי 
HOT הודיעה הבוקר על מספר מינויים חדשים: אילן צחי (בתמונה), סמנכ"ל שירות הלקוחות ב- HOT ב- 3 השנים האחרונות, סיים את תפקידו זה, ומונה לתפקיד מנכ"ל HOT mobile, ומביא עמו 18 שנות ניסיון בשוק התקשורת.
 
אילן צחי מחליף את ליאור הלמן, אשר שימש בתפקיד כמ"מ המנכ"ל בחמישה חודשים האחרונים.  
 
במסגרת תפקידו ב- HOT, הוביל אילן צחי לשיפור דרמטי במערך השירות של HOT, תוך בניית תהליכי עבודה חדשים, וניהול מדדי איכות ובקרה במגוון תחומי שירות, שהביאו לירידה של כ - 50% במספר התלונות, ולמעבר לגיוס חיובי של לקוחות. כמו כן, בתקופתו ביצעה HOT מהלך פורץ דרך של הרחבת השירות למדיה החברתית, ומתן שירות על ידי נציג אישי בפייסבוק. מהלך זה זכה להיענות רבה ולשביעות רצון גבוהה בקרב לקוחות HOT.
 
בנוסף, שימי עזר, מנהל מטה השירות ב-HOT , ב- 3 שנים האחרונות, מחליף את אילן צחי, ומונה למנהל מערך שירות הלקוחות ב- HOT. שימי היה שותף מרכזי במהפך, שעבר מערך השירות בחברה, והוביל מהלכי שיפור וייעול רבים.
 
ליאור הלמן, אשר כיהן בחמשת החודשים האחרונים כממלא מקום מנכ"ל HOT mobile, וכן כסמנכ"ל הכספים בחברה, במשך כ-6 שנים, ימונה לתפקיד בכיר בקבוצת אלטיס, בשליטת פטריק דרהי. בתפקידו כסמנכ"ל הכספים, היה הלמן אחראי בשנים האחרונות לשורה של מהלכים, הכוללים את מכירת החברה, הזכייה במכרז והעמדת הערבות למשרד התקשורת, והיה בין מובילי השקתה המוצלחת של חברתHOT mobile  לפני כשנה.  

אורן ארצי, המשמש כיום כחשב HOT mobile, יחליף את ליאור הלמן בתפקידו, וימונה למנהל חטיבת הכספים ב- HOT mobile. בתפקידו הקודם שימש אורן כחשב של HOT telecom.
 
הרצל עוזר, מנכ"ל ויו"רHOT: HOT  מובייל ניצבת מול אתגרים רבים ותחרות עזה בשוק. אין לי ספק, כי ניסיונו וכישוריו של אילן, שהוכחו זה מכבר, יעמדו לרשותו בהובלת החברה, להמשך הצלחתה ולהעמקת חדירתה לשוק. בהזדמנות זו, ברצוני להודות לליאור על פועלו ותרומתו לאורך השנים, ולברך את אורן ואת שימי, אשר צמחו ב-HOT, ומקודמים כעת לתפקידי מפתח בכירים. אני מעריך את פועלם, ומאמין בהמשך הצלחתם גם בעתיד." 
Bookmark and Share