Telecom News - ענת גל מונתה לתפקיד סמנכ"ל חטיבתSAP בחברת שירותי ה-IT הגלובלייםTCS ישראל

ענת גל מונתה לתפקיד סמנכ"ל חטיבתSAP בחברת שירותי ה-IT הגלובלייםTCS ישראל

דף הבית >> מינויים >> ענת גל מונתה לתפקיד סמנכ"ל חטיבתSAP בחברת שירותי ה-IT הגלובלייםTCS ישראל
ענת גל מונתה לתפקיד סמנכ"ל חטיבתSAP  בחברת שירותי ה-IT הגלובלייםTCS  ישראל
מאת: מערכת Telecom News, 13.6.13, 20:00ענת גל
 
ענת גל, 43, מונתה לתפקיד סמנכ"ל חטיבת SAP  בחברת TCS  ישראל, הסניף המקומי של חברת שירותי ה-IT  הגלובלית (Tata Consultancy Services) TCS.
 
במסגרת תפקידה תהיה גל אחראית לקידום וביסוס מעמדה של החטיבה בישראל בהתאם למעמדה בעולם בפעילות ושירותים בתחומים אלו, תוך מינוף הידע, הניסיון וה-Best Practices הייחודיים של TCS העולמית מול חברות  ישראליות וגלובליות הפועלות בישראל. כמו כן, תהיה אחראית על ניהול ומינוף השותפות האסטרטגית של TCS עם חברת SAP בישראל.
 
בנוסף לתפקיד זה תשמש גל גם כמנהלת המכירות למגזרי התעשייה והתשתיות ב-TCS ישראל ותהיה אחראית על הובלת תהליכי מכירה של פתרונות החברה במגזרים אלו.
 
לדברי איל מוסקל, מנכ"ל TCS ישראל, שינהל באופן ישיר את גל: "חטיבת ה-SAP ב-TCS  הינה מהמצליחות ביותר בחברה בזכות מחזור מכירות של מאות מיליוני  דולרים בשנה. תפקידה העיקרי של גל הוא למנף את הידע הייחודי שנצבר במאות פרויקטים ברחבי העולם מול לקוחותינו בישראל, בין היתר באמצעות ייבוא של  ידע ייחודי במחירים תחרותיים."
 
גל מביאה עימה ניסיון עשיר ונרחב בתעשיית ה-IT ובתחום ה-SAP. בתפקידיה הקודמים ניהלה את חטיבת ה-SAP בטלדור והיתה מנהלת לקוחות אסטרטגיים בחברת IBM.
 
ענת גל בוגרת ממר"ם ובעלת תואר ראשון במנהל עסקים מטעם מכללת דרבי.
Bookmark and Share