Telecom News - חדש בישראל: סדרת הדיסקים הקשיחים HGST Ultrastar

חדש בישראל: סדרת הדיסקים הקשיחים HGST Ultrastar

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> חדש בישראל: סדרת הדיסקים הקשיחים HGST Ultrastar
חדש בישראל: סדרת הדיסקים הקשיחים HGST Ultrastar
מאת: מערכת Telecom News, 18.6.13, 00:30כוננים חדשים
 
סדרת הכוננים מתאפיינת בטכנולוגיה מתקדמת, לביצוע משימות אחסון מידע מורכבות באמינות גבוהה.
 
קבוצת ח.י., יבואנית יצרנית פתרונות האחסון HGST (Hitachi Global Storage Technologies), המספק פתרונות אחסון נתונים ומידע בכוננים קשיחים, השיקה את סדרת הדיסקים הקשיחים,  Ultrastar לעבודה בסביבות מחשוב בעלות קצב העברת נתונים גבוה . הסדרה החדשה מאפשרת ביצוע משימות אחסון מורכבות באמינות גבוהה, בפלח השוק הארגוני, שולחן עבודה, מחשוב נייד, מוצרי חשמל ואחסון אישי. האחסון מצטיין בסביבות של קצב העברת נותנים גבוה ותובעני ומכיל נפח אחסון של עד – 4TB.
  
בסדרת ה- Ultrastar כונני אחסון בגודל 2.5 אינץ' ו- 3.5 אינץ' במהירויות של RPMs של 7200, 10,000 ו-15,000 סיבובים בדקה, עד 2 מיליון שעות דירוג MTBF2, חיפוש במהירות של עד MS2.9, ממשקי העברת נתונים SAS, FCAL, SATA, SCSI Ultra. כונני ה- HGST Ultrastar C10K120 מכילים 4 פלטות של 400GB  לאחת, ממשק SAS-6Gb/sוזכרון מטמון DRAM של 64MB. הדיסקים הללו כוללים מנועי FDB  שקטים, וטכנולוגיה למניעת תנודות בסיבוב (RVS)  הנדרשת במיוחד במערכים מרובי דיסקים.
 
לסדרת  ה- Ultrastar תכונות מתקדמות בהן, טכנולוגיית ניהול צריכת חשמל מתקדמת וסיבובית, מנוע נוזלי דינמי, זיכרון מטמון בנפח של 64MB. הדגמים מציגים TCO מרשים במיוחד, צריכת חשמל נמוכה וחיסכון בשטח אחסון. כמו כן, על הכוננים ניתנת אחריות יצרן של 5 שנים. 
 
יריב גריידר, מנהל המכירות של ח.י רכיבים: "מותג HGST הוא המותג המוביל בתחום כונני הדיסקים ואחסון נתונים, סדרת ה- Ultrastar, בעלת התכונות הייחודיות משקפת את התפיסה כי אחסון נכון של מידע וגמישות בנגישות אליו הם החשובים ביותר במיוחד בסביבה בה העברת מידע מהווה רכיב אינטגראלי משגרת העבודה".
 
HGST נמנית על החברות המובילות בעולם פתרונות האחסון. החברה נרכשה בשנת 2011 על ידי ווסטרן דיגיטל בסך 4.3 מיליארד דולרים לצורך הרחבת הפעילות בתחום המוצרים הקשיחים. מוצרי החברה עדיין משווקים באופן עצמאי ומספקים פתרונות אחסון לשוק האחסון בענן וה-IT. HGST ממשיכה בפעילות הפיתוח נכנסה לשווק התקני אחסון מסוגSSD . ההתקנים החדשים (SSD800MH, SSD800MM ,SSD1000MR)  מתבססים על ממשק SAS הפועל במהירות של 12Gb/s  ומיועדים לשרתים בסביבה ארגונית עתירת ביצועים העוסקת בעיקר בתחומים כמו בנקאות, סחר אלקטרוני, שירותי ענן ועוד.
 
בשנה שעברה הכריזה HGST על פיתוח דיסקים קשיחים המבוססים על שימוש בגז הליום. אלו יאפשרו להגדיל את נפחי האחסון באופן משמעותי מבלי להגדיל את השטח הפיזי של הדיסק.  כבר השנה צפויה החברה להציג סדרת דיסקים ראשונים המבוססים על פלטפורמת ההליום החדשה שתציע נפח של כ-6TB לדיסק בגודל "3.5.
 
 
Bookmark and Share